środa, 22 sierpnia 2012

Shabby chic


Pomysłów na umilenie i odświeżenie różnych kątów w mieszkaniu mam masę tylko brak czasu na realizację, a nowe pomysły już pukają do drzwi. Ostatnio miałam rzut na tablice na zapiski do zawieszenia w przedpokoju , pokoju dziecięcym czy w kuchni.  Ten wynalazek wziął się z tego, że mam bardzo słabą pamięć ( aż boję się pomyśleć co będzie na starość). Moja tablica wisi w kuchni …

 Ozdobiłam ją metodą decoupage, ale o tej metodzie kiedy indziej, a dzisiaj będzie o stylu shabby chic. Właśnie w tym stylu zamówiła  tablicę u mnie pani Ola, do kompletu był jeszcze listownik, 4 serca materiałowe ...


... i jeszcze fartuszek


Fartuszki uszyłam dwa i drugi jest wystawiony na Allegro - mój nick: tupo76

Na tym kończę i lecę do lakierowania podkładek pod kubki.

1 komentarz: