sobota, 16 lutego 2013

No muszę się pochwalić...

Zbierałam się do tego postu od rana, ale najpierw zakupy, potem ostatnie porządki w Zuzkowym nowym pokoju (relacja później), obiad, spacer z psem i już, już miałam pisać ale mój organizm odmówił mi posłuszeństwa i musiałam się położyć. Plan był taki, że na 15 min a wyszło jak wyszło i obudziłam się po 2 godzinach! Trudno ostatnimi czasy miałam prawdziwy maraton i nie wytrzymałam, musiałam się zregenerować. Ale muszę Wam powiedzieć, ze od razu lepiej myślę:)
No dobra jak zwykle odbiegłam od tematu a miało być o chwaleniu...
A mam czym moje drogie bo otóż czas jakiś temu wygrałam candy w fuN!ta i to nie byle jakie!!!
Do wygrania były piękne korale z pomarańczowym koralowcem i drewnianymi koralikami:

Zapisując się nawet nie marzyłam, że mogę wygrać te cuda ale miałam straszną chcicę na nie!!! No takie parcie na nie miałam, że ...chyba siła mojej woli wstrzymała maszynę losującą na moim numerku.
 I mam cudne, śliczne koraliki!!!
Zdjęcia podwędziłam z fuN!ta, były takie ładne, że nawet głowy sobie nie zawracałam robieniem moich fotek :)))
Swoją drogą zazdroszczę ludziom robienia ładnych zdjęć!
Jak już jesteśmy w temacie chwalenia się, to szepnę Wam słówko o moim ostatnim zamówieniu. Różni się ono od innych zamówień tym,  że pojechało dzisiaj do Norwegii.
Jakiś czas temu napisała do mnie pytanie przez Allegro Pani Magda czy wysyłam zamówienia za granicę. Wysyłać wysyłam, ale nie tak często jak krajowe no i jest jeden temat mianowicie wysyłka - strasznie drogo Poczta Polska sobie liczy za zagraniczne przesyłki! Wyobraźcie sobie, że koszt wysyłki przewyższa niekiedy zakup paru rzeczy!!! Granda!
Miałam już parę razy wysyłki za granice, ale mądre i gospodarne Polki prosiły mnie zawsze o wysłanie paczki do rodziny bądź znajomych w Polsce a oni jadąc tam w odwiedziny zawozili im przy okazji zakupione rzeczy. Tak też doradziłam Pani Magdzie. Okazało się, ze mąż Pani Magdy będzie w kraju to miał zabrać zakupione rzeczy. I właśnie zakupy zostały zabrane...
Przez e-maile ustaliłyśmy co mam naszykować, wybrałyśmy grafiki i zabrałam się ochoczo do pracy (dobrze, że w tym czasie tata zlitował się nade mną i pomalował Zuziny pokój bo Pan mąż cały dzień w pracy)
I takie oto rzeczy wybrała sobie Pani Madzia :


Tace, chustecznik i skrzyneczki na kwiaty.


Poszewki koniecznie z napisem Nord i rogaczami. Pani Madzia wybrała sobie Pana Jelonka a ja już od siebie dodałam Panią Jelonkową. Grafikę ta ostatnią dostałam dzięki życzliwości pewnej miłej blogowiczki z Beti Hause  musiały byście widzieć moją minę jak chodząc sobie po blogach w pewnej chwili zobaczyłam na zdjęciu właśnie Panią Jelonkową...napisałam w komentarzu błaganie o grafikę i zlitowała się dziewczyna nade mną i przesłała!!! Cieszę się bardzo bo poszewki miały być w Norweskim klimacie, a grafiki które przesyłałam Pani Magdzie nie chciały się otworzyć, więc poddałam się i już miałam nałożyć drugiego takiego samego jelonka, a tu e-mail z grafiką dostałam!!! I powstała parka:)))
Do zamówienia uszyłam jeszcze fartuszek, niestety nie miałam już siły zejść do piwnicy po manekina i zrobiłam zdjęcie "byle jak". Wyszło jak wyszło, ale w rzeczywistości jest śliczny, połączenie lnu i koronki bawełnianej dało zadowalający efekt:)


I jeszcze klateczka. Dawno jej nie pokazywałam bo nie cierpię jej robić! Palce człowiek po niej ma tak poniszczone...ale robiłam parę w ostatnim czasie to jedną wolną też z rozpędu wykonałam i dobrze bo znalazła nową włąścicielkę:)


 Klateczki te są o tyle fajne, ze można w nich trzymać zarówno świece jak i kwiaty. Pięknie wyglądają z pelargoniami w sezonie letnim... szkatułeczki ze zdjęcia też pojechały w tą samą podróż...
A ja od siebie dałam w prezencie tabliczkę "Welcome" 


i lusterko:



Pozostaje mieć mi nadzieję, że nowa właścicielka będzie zadowolona z zakupów jak i z prezentów.
Pani Madziu - dziękuję!!!!

Miłej niedzieli Wam życzę:)))

30 komentarzy:

  1. Piękne Candy wygrałaś. Gratuluję.
    Zamówienie ogromne i prezenty pokaźne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Fajne koraliki Ci los sprezentował:) Brawo! No i skrzyneczki, podusie, lustereczko i cała reszta - cudo!!! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJE ;) Ja swoja wyśle gołębiem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) To podtucz go dobrze przed tą drogą, bo będzie miał kawał drogi!!!

      Usuń
  4. Po pierwsze chwalipięty w koncie stały i tak sie ciągle przechwalały,jedna candy wygrała i zaraz wszystkim je pokazała!!!Inna wymiankę zrobiła i już się tą wiadomością na blogu dzieliła.Jedna na blogu zdjęcia koralików pokazała a druga zawartość paczuszki od Dusi i Maciejki wszystkim aplikowała.Bo widać,że już takie jesteśmy że lubimy podzielić sie swoją radością,zamiast rozwodzić sie nad codzienną beznadziejnością lub delikatniej szarością:)))Lubimy się chwalić ,nie:)))-Jak juz wierszem piszę to znaczy,że mi ciężko odbiło:)))A co do Twoich prac,to wiesz że jestem Twoja największą fanką i mogę tylko napisać,że mi podobają się wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, poezji to ja się tutaj nie spodziewałam!
      Rozbawiłaś mnie, ale bardzo pozytywnie:)))
      Adresik miałaś mi dać - czekam!!!

      Usuń
  5. ale cudeńka..wszystko śliczne i Twoja wygrana i to co zrobiłaś na zamówienie :)
    marzy mi się taka klatka szkoda, że nie mam na tyle talenty,żeby sobie zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej, bardzo fajne korale. Fartuszek jak i cala reszta jak zwykle cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatka poezję zafundowała, zachwala Twoje cuda, ale nie jest w tych przechwałkach sama [jeszcze o Duśce zapomniała, gdyż ona również fanką Twoją została [zrymowało się ]ha ha pozdrawiam Dusia -korale cudowne a reszta urocza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))
      Widzę, ze dopisuje Wam humorek wieczorową porą!!!

      Usuń
    2. A że Dusia jest w wielu artystycznych dziedzinach zdolna niesłychanie to się jej również udało wierszowanie:)))

      Usuń
  8. Napewno będzie zadowolona, wszystkie prace są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Twoje prace jak zawsze cudne, korale wygrałaś piękne, a co do kosztów wysyłki za granicę to masz rację droga, ale ja mam taką ochotę na parę rzeczy od Ciebie, chociaż by poszeweczki, że muszę zacząć zbierać na tą przesyłkę, bo normalnie nie wyrobię tylko patrze na te Twoje cudeńka i się oblizuję hiihiihii. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to zbieraj, zbieraj do tej skarpety:)))
      Patrycja z Meine kleine Welt wpadła na pomysł, że gołębia do mnie wyśle!!!

      Usuń
  10. Ach te Twoje klateczki! Piekne są, oczy moje cieszy moja własna Twoja klateczka:))) W mojej właśnie płonie świeca, ale jest myśl z tymi kwiatkami...
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. KOraliki śliczne, fartuszek...bajka:) Ale ja bym go załatwiła na amen - w kuchni jestem jak tornado:)
    Shabby, chałupa moja kształtów nabiera, za "jakiś czas" zgłoszę się do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie czytało się i oglądało post. Wszystko piękne !!! :) podobają mi się bardzo te klateczki, nie wygląda na to, żeby było łatwo je zrobić. Cudne. No i... gratulacje wygranej !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowicie zdolną osóbką i bardzo podobają mi się Twoje "twory",tym bardziej się cieszę,że mogłam pomóc :)) Pani,która zamówiła poduszki będzie bardzo zadowolona,bo któż by nie był z takich wspaniałości :)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranego candy i niezmiennie podziwiam za precyzję i dobry gust przy szyciu i wykonywaniu rękoczynów. :-)
    Pozdrawiam przedwiosennie! :*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje wygranej :) Szczęśliwa właścicielka będzie zachwycona tworami twoich rąk ... są piękne :) Parka i fartuszek :) urocze...I jeszcze lustereczko i napis :) cudnie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe korale wygrałaś ;)GRATULUJĘ !
    A zestaw przepiękny z pewnością nowa właścicielka będzie zadowolona ;)))

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wygranej! Zrobiłaś piękne rzeczy, a klateczka ..., hmmm zaczynam mieć na nią ochotę.
    Ściskam mocno - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewo szczęście się do Ciebie uśmiechnęło - to chyba drugie wygrane candy :) Gratuluję. Zamówione przedmioty są śliczne - klatka super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No Moja Droga nie dziwię się, że organizm odmówił posłuszeństwa, skoro tak ostro pracujesz. Ja też czasami mam takie chwile. Po prostu za dużo chcemy zrobić w jednym czasie. Wszystkie rzeczy przecudowne. A klatkę muszę sobie zrobić bo bardzo mi się one podobają :-) Co do wysyłki za granicę, sprawdź sobie jeszcze w wyszukiwarce kurierów. Teraz ich mnóstwo jest i prześcigają się cenami, a co więcej wszystko to dostępne dla osó fiz. a nie tylko dla firm jak to było jeszxze kilka lat temu. Gratuluję wygranej. No i czekam na zdjęcia pokoju. Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź, poszperam w internecie:)))

      Usuń
  20. no no no ale się dzieje! :))) nie dość, żę korale od Fu są po prostu rewelacyjne to jeszcze ta Twoja produkcja:))) uwielbaim ją! śliczne wszystko i nie dziwię się Pani Madzi, że zrobiła sobie tak ogromny komplecik:D
    ściskam ciepło i również miłej niedzieli dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuś, Ewuś tyle cudeniek na raz pokazujesz, że oczy z orbit wylatują!!
    korale iście WIOSENNE :) wygrałaś! gratulacje :)
    a Twoje twory są piękne!!! :)

    regeneruj siły jak tylko możesz :)

    cieszę się już na relację z "liftingu" pokoju :)
    POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm, muszę pomyśleć o tej Twojej klatce - Wiola

    OdpowiedzUsuń