czwartek, 1 sierpnia 2013

O pastelach mowa



Pomału kończę zamówienia...i odliczam dni oraz godziny do wtorku:)))
Ale o pastelach ma być dzisiaj mowa!
Bo, że pastele królują w tym sezonie to każdy widzi. Te kolorki są typowo na letnie dni.
Dałam się i ja wciągnąć w ten pastelowy szał...i nie tylko ja (na moje szczęście).
Powstał taki komplecik do kuchni, niby nic ale myślę, że może wnieść radość do domu.


Bo kto nie lubi sobie umilać życia ładnymi rzeczami??? O ile się je przyjemniej śniadanko jak wokół stołu takie kolorki królują...



Uszyłam koszyczek na pieczywko i ściereczki pod kolor...






Łapki kuchenne też powstały do kompletu z podkładkami
I tak:)))Starczyło też materiału na fartuszek...


Może ktoś powie, że za słodkie, ale mnie się podoba. Te kolorki bardzo pasują do kuchni i wiecie co? Uszyję sobie takie po powrocie z wakacji:)))
A ten komplet pojedzie do Beatki klik i jeszcze inne też, ale o tamtych innym razem:)
 A żeby nie było, że zostanę z niczym to chcę Wam pokazać co dostałam od dobrej duszyczki:)
W zeszłym tygodniu dostałam całkiem niespodziewanie paczkę. Nie miałam pojęcia co to, nadawca był zamazany, ale dalej grzebię w papierzyskach wypełniających karton i ... wyjęłam CUDO!!!
Był list i ...


Świecznik - przyznacie, że piękny prawda???
I tak doskonale pasuje do małych świeczniczków kupionych na starociach...
W tym samym dniu dostałam od innej koleżanki kwiaty. Jakby się babeczki zgadały, bo kolorki idealnie do siebie pasują:)))


Dziękuje Wam serdecznie. Takie niespodzianki bardzo cieszą i dodają skrzydeł:)))
 Tak sobie teraz myślę, że ile można podarować radości obdarowując drugą osobę choćby drobnostką czy miłym słowem...

Dziękuję Wam ♥♥♥

34 komentarze:

  1. Jej,wiedziałam,że będzie pięknie...uwielbiam Cię!!!Więcej napiszę jak wrócę na priv.To niesamowite jak obie wiemy co chcemy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tzn ja wyobrazam sobie a Ty umiesz to zrealizować!!!Masz niesamowity talent!!!To właściwie email już jest niepotrzebny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie, to prawda, ale przecież nie ma nic złego w osładzaniu sobie zycia, prawda???

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,to prawda.Tyle radości można dać innej osobie.Cudeńka dostałaś,i cudeńka wyczarowałaś;))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te Twoje pastele, czajniczek grochowany, zachwycił mnie na całego:)) podobnie jak uszyte kuchenne dodatki, no fartuch genialny! I podarki - jak miło:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, nawet bardzo...cieszyłam sie jak dziecko:)))

      Usuń
  6. Jejku, Ewuniu troszke mnie nie było a tu tyle nowości u Ciebie. Cudowne te pastele, koniecznie sobie spraw podobne:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak moje serce też pastele podbiły :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. To takie moje kolorki, uwielbiam :) Fartuszek ukradłabym od razu :)
    Świecznik śliczny i kwiatuchy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo slodki caly komplet a fartuszek to ja bym tez ukradla:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh mój różyk ukochany :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, to jest tak, że dostajesz to, czym emanujesz. Nosisz w sobie światło, dobroć i miłość do ludzi więc podobne dary otrzymujesz od innych, choćby w podarkach. Wierzę z mądrość Indian, którzy twierdzą, że zło i dobro, którym emanujemy, obiega Ziemię i powraca do nas ze zdwojoną siłą.
    Pozdrawiam i ślę moc całusów. :***
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, życzyłabym sobie tego Olu:))) Jeszcze raz dziękuję za przepiękny świecznik!

      Usuń
  12. kochana u Ciebie te pastele są oryginalne i urocze! Ale pracy włożyłaś w to,chociaż czasami wydaje mi się, że robisz to w minutkę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplet pastelowy to jak słodkie pianki,które uwielbiam nie tylko za smak ale i właśnie za kolor.Masz rację lepiej smakuje hihihi :))) Prezenty śliczne,widocznie zasłużyłaś!
    Buuuuziol

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło jak ktoś tak o pamięta i sprawić chce radośc :-) Ładny ten świecznik i też w pastelach :-)) Hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć nie w moich kolorach -nie lubię różu:-/ to wszystko wyszło fantastycznie!!!
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko wyjątkowe , bo z serca tworzone pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te pastelowe drobiazgi :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. takie niespodzianki są najfajniesze:)
    a zestawy pastelowe urokliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplecik pierwsza klasa! I świecznik też cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehehe pastelove ;-) sie wie Ewuś! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewo kolory dodające energii :)
    Pewnie, że śniadanie w otoczeniu takich przedmiotów smakuje lepiej.
    Świecznik jest śliczny - wpasował się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne kolory:))w kuchni tak ma być:))kolorowo:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście, że słodkie, ale kto powiedział, że nie można sobie osłodzać życia :)) Piękny komplecik, aż chce się w kuchni szaleć :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne wakacyjne, letnie kolory! Wprowadzają relaks do pomieszczenia :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny komplecik :) Jak i Przesliczny prezent dostalas :) Suuper wszystko razem do siebie pasuje u Ciebie :) Milego weekendu Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lato na całego w Twoim ślicznym domeczku :) Robótki jak zwykle śliczne.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam pastele- bardzo pozytywnie mnie nastrajają, a wykorzystanie ich przez Ciebie jest świetne-super prace.
    Pozdrawiam seredecznie - Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko wygląda pięknie - wiadomo - zdolne rączki Ewy działają cuda, które cieszą oczy :-)
    Życzę Ewuś udanego urlopu i wracaj do nas wypoczęta i z głową pełną nowych świetnych jak zawsze pomysłów!! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach jakie kolory. Cudowne, optymistyczne, wesołe. Masz talent!

    Piękny prezent dostałaś!

    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjny komplet- z przyjemnoscia zostane na dluzej

    a prezent dostalas przesliczny i kwiaty tez

    OdpowiedzUsuń