czwartek, 20 września 2012

Szycia i dłubania ciąg dalszy...


Doła chyba jakiegoś złapałam albo coś  gorszego się przyczepiło do mnie, bo nic mi się nie chce. Ale dalej na nic czasu nie mam!!! Dziwne to...
Siedziałabym tak dalej i użalała nad sobą  gdyby nie miła Pani Ewa (znalazła mnie przez Allegro), która poprosiła mnie o duże poszewki w stylu shabby chic. Miały być to dwie sztuki w kolorze naturalnego lnu i bieli, miała być też koniecznie koronka, a dalej to dowolna moja wizja. Łatwiej powiedzieć, trudniej wykonać, bo o ile Pani Ewa była bardzo miła, to jej entuzjazm i wiara w moje umiejętności trochę mnie przerażała!!!
 Był też problem w postaci materiału w kolorze lnu, otóż miałam go naprawdę garstkę!!! Postanowiłam zdać się na intuicję i zaczęłam sztukować (dosłownie) obydwa materiały.
I oto moje wypociny:


Pani Ewie bardzo zależało, żeby na jednej poszewce był motyw roweru, druga poszewka była dowolna...
Muszę się przyznać (nieskromnie), że efekt końcowy bardzo mnie zadowolił :)))
Żeby pozostać w stylu shabby chic, pokażę jeszcze pudełeczka, które wydłubałam jakiś czas temu.


Pomysł na nie wziął się stąd, że w każdym domu jest pełno "pierdułek" które nie mają swojego miejsca, to teraz już mogą mieć...
Takie pudełka mogą mieć też swoje przeznaczenie np. na biżuterię...



Na dzisiaj myślę wystarczy, lecę teraz domownikom obiad ugotować bo przez moje "dłubanie" dom zapuszczony jest strasznie!!!! Przymilę się trochę:)))
Do następnego...

5 komentarzy:

  1. Mnie to z reguły NIC SIĘ NIE CHCE tylko od czasu do czasu mam jakieś "zrywy", żeby COŚ zrobić. :D Może jesienna chandra już Cię dopadła? Kochana, dbaj o siebie!!! :** Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Pani takie cuda tworzy podczas chandry, to aż "strach" pomyśleć do czego jest Pani zdolna jak dopada wena twórcza!!!!
    Allegrowiczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Ewuniu pudełeczka są fantastyczne -ale mam do pami prośbę nie mam bizuterii,ale mam badzo dużo fotografii zrobionych przez całe moje życie
    których nie mam gdzie schować moze Pani ma pomysł na jakieś pudełko w stylu
    vintage na fotogragie.Kupię natychmiast.Pozdrawiam.Bogdan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł Panie Bogdanie, pomyślę i odpowiem na pocztę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Dziękuję za przyłączenie się do Craftowania dla Hospicjum Cordis! Szczegóły akcji wysłałam już mailem. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń