sobota, 10 listopada 2012

Świąteczne serduszka

Nos mi mówi, że idą święta!!!
Nie myślcie sobie, że ja już robię dekorację świąteczną w domu! Co to to nie, ale pomalutku, małymi kroczkami zaczynam robić dekoracje świąteczne. Na pierwszy ogień poszły serduszka materiałowe. Materiały na nie zbierałam od wakacji :))) Jak tylko jakaś ładna szmatka  wpadła mi  w oko, to kupowałam...
Uzbierała się tego całkiem niezła kolekcja, to teraz mogę szaleć;)
W planach są jeszcze inne świąteczne pierdułki, ale dzisiaj będzie o serduszkach.



Zbierałam nie tylko materiały, ale wypatrywałam też ładne tasiemki i sznureczki do powieszenia wszelkich zawieszek świątecznych. Takie tasiemki to niby nic, ale dają zawsze ładne wykończenie każdej rzeczy.


Pomysł na serduszka lniane zrodził mi się w głowie, kiedy robiłam segregację ubrań u Zuzki w półce. Znalazłam tam koszulę w kratkę, którą dostała kiedyś od mojej mamy i nigdy nie nosiła bo twierdziła, że jest chłopięca. Na moje szczęście chyba, a że nie miała śladów noszenia to pomyślałam że fajne serduszka z niej wyjdą. I jak pomyślałam tak zrobiłam:)



I jeszcze jedne. Nie wiem jak Wam, ale te podobają mi się najbardziej.



I co Wy na to, pasują na święta???
Które się Wam najbardziej podobają???

32 komentarze:

  1. Piekne dekoracje swiateczne:) Ja tez juz powoli zaczynam gromadzic swoje.. Wszystkie serduszka bardzo ladne ale te w duza krate to moje faworytki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serduszka ;)

    pozdrawiam serdecznie,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogę tym razem bez "lukru"? :-) Oczywiście doceniam Twój wkład pracy i pomysłowość ale uważam, że serduszka byłyby o wiele ciekawsze, gdyby miały kształt tradycyjny a nie wydłużony. Takie podobają mi się o wiele bardziej. :-) Te też są super ale tradycyjne byłyby IDEALNE! :-)
    Tradycyjnie pozdrawiam i ślę moc całusów! Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OLU każda opinia mile widziana, nawet ta z krytyką. Zawsze to coś nauczy:)

      Usuń
    2. Ewuniu, daleko mi do krytyki!! Wiesz, jak podziwiam Twój talent i umiejętności!! Po prostu stwierdziłam, że tradycyjne serca BARDZIEJ podobałyby mi się niż te wydłużone, co wcale nie znaczy, że te są brzydkie!!! Są super! :-) Ola

      Usuń
    3. OLA ja tego tak nie odebrałam!!! A z Twoim zdaniem bardzo się liczę, nawet dzisiaj pisząc post zastanawiałam się czy mnie nie skrytykujesz, że tak mało napisałam:)))

      Usuń
    4. Powiem tak, że wiadomości od Ciebie ciągle mi mało.:-) Jednak czasami do czytelników bloga bardziej "przemawiają" zdjęcia niż treść. Najlepszym wyróżnieniem dla Twojego bloga jest powiększająca się liczba czytelników i nasz podziw dla Twojego talentu i umiejętności. :-) Generalnie z treścią radzisz sobie o niebo lepiej niż na początku ale nie każdy post musi obfitować w jej nadmiar. Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę! Ola

      Usuń
  4. piękne są, ja już od chyba miesiąca przymierzam się, żeby sobie takie uszyć:) trochę mnie zmotywowałaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, zabieraj się do pracy. Ja miałam dużo frajdy jak je szyłam:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam święta!!!Serduszka piękne!!Na pewno zamówię!!!
    Twoja ulubiona koleżanka Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie serduszka są śliczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubie takie własnie wydłuzone serducha! :) Pozdrawiam
    PS. W kwestii umieszczania na pasku zdjęć CANDY to robisz tak: kopiujesz na swój komputer zdjęcie CANDY, kopiujesz link url do postu z candy. NAstępnie wchodzisz na swojego bloga, otwierasz swój układ, klikasz na "dodaj gadzet", wybierasz zdjęcie i.... wpisujesz nazwę candy, albo co tam chcesz, wklejasz adres url, dokładasz zdjęcie, które wcześniej skopiowałaś... i gotowe. Klikasz zapisz:) Hmmmm... chyba strasznie namieszałam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Wydaje się proste, a rzeczywistość pokarze:)))

      Usuń
  9. Zapraszam Cie do mnie po wyroznienie... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam serduszka, sama robię ale takich oryginalnych jak Twoje jeszcze nie widziałam:) Bardzo ładne! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje faworytki to te z Zuzkowej bluzki. Może dlatego, że za bielą nie przepadam, więc oko moje wybiera zawsze te "złamane". Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak świątecznie już u Ciebie, widzę ,że króluje czerwień, pozdrawiam, dziękuje za wizytę

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku troszke mnie tutaj nie było i widzę, że przybyło ci trochę fanów:)))
    Serducha piękne, mnie najbardziej podobają się czerwone!!!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace, te poduszki no i oczywiście serduszka ach... w związku z nawet internetowym wrażeniem świetnej jakości materiałów mam pytanie , gdzie je Pani kupuje ? ? ? Jestem mocno początkującym "szwaczem" i co kupie moim zdaniem fajną bawełne (przez internet) to wygląda jak przescieradło ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję, materiały kupuję w większości przez internet (Allegro)

    OdpowiedzUsuń
  16. a czy mogę liczyć na jakąś poradę dot. wyboru materiału, na co zwracać uwagę ,żeby bawełna była porządną bawełną ..:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, żebym to ja mogła jakąś poradą sypnąć. Nie mam jednego dostawcy materiałów, kupuję jak spodobają mi się kolorki i...nigdy nie zawiodłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne serduszka - i kolory i kształt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń