niedziela, 19 sierpnia 2012

Transfer

Dzisiaj będzie króciutko a to dlatego , że właśnie wróciłam z wczasów. Było tam cudnie ale dostęp do internetu marny. Tłumaczę sobie, że w końcu byłam na wypoczynku, a nie w pracy.
Postanowiłam napisać o transferze - jest to metoda przenoszenia starych napisów na materiały lub drewno.
Bardzo podoba mi się ta metoda ozdabiania i nie byłabym sobą gdybym tego nie spróbowała :) Zaczęłam tę metodę od ozdabiania serduszek i właśnie te serca postanowiłam Wam pokazać:



Wiedząc, że są różne upodobania klientów uszyłam jeszcze serca w innym kształcie i rozmiarze.


Na dzisiaj to wszystko, postaram się jutro coś wrzucić :).




3 komentarze:

  1. fajniutkie :-)Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Good post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon every
    day. It's always exciting to read through content from other writers and use a little something from their
    web sites.

    Look into my blog :: free Thumbnail software

    OdpowiedzUsuń
  3. Can I simply say what a relief to uncover someone who genuinely knows what they're
    discussing on the internet. You certainly understand how to bring an issue to light
    and make it important. A lot more people really need to check this
    out and understand this side of your story. It's surprising you're
    not more popular because you surely have the gift.

    Stop by my homepage ... custom thumbnail maker online

    OdpowiedzUsuń