sobota, 26 lipca 2014

Wakacyjne candy:)

Czas leci nie ubłagalnie...
Ani się obejrzę jak mi stuknie w blogowym świecie dwa latka - dokładnie 9 sierpnia zaczęłam przygodę z blogiem. 
I wiecie co? 
Nie żałuję ani chwili!!!
Tyle życzliwych osób miałam przez ten czas możliwość poznać...nigdy bym wcześniej nie pomyślała, że poznam prawdziwą przyjaźń dzięki tej przygodzie:)
Dlatego chcę Wam zaproponować candy, w takim troszkę wakacyjnym klimacie:

Uszyłam dla Was torbę na zakupy 



 a do niej małą kosmetyczkę:


Wszystko uszyte z lnu w połączonego z  bawełną w biało granatowe pasy plus grafika.
A teraz zasady mojej zabawy:
- zostawić komentarz w tym poście, z chęcią brania udziału
- będzie mi miło jak dołączycie do mojego bloga, poprzez obserwację go
- pobranie i podlinkowanie banerka z mojego posta u siebie na pasku
- jeśli posiadasz Facebooka polub fanpage Shabby shop ( nie jest to przymus!)
- anonimki (zostawcie maila) i osoby z zagranicy też bawią się z nami :)))
 losowanie 25.08

Powodzenia Wam życzę:)))



122 komentarze:

  1. z rozpędu nie zdążyłam pogratulować pogratulować, więc gratuluję i życzę kolejnych latek i kolejnych pięknych przyjaźni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 2 i życzę jeszcze co najmniej 22 latek (żebym miała gdzie zaglądać)
    Torba superowska.
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się oczywiście :-)
    Martyna
    martyna_d@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jakie śliczności ja też ustawiam się w kolejce i gratuluję ,Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dwóch latek, oraz życzę następnych miłych chwil na blogerze... :)
    Zapisuję się oczywiście, bo kolory lata, to moje kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ewuniu tych dwóch latek w blogosferze i życzę kolejnych kreatywnych i twórczych :)
    Uwielbiam takie klimaty i twoje szyciowo transferowe dzieła więc nie może mnie tu zabraknąć :))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje podglądam Twój blog i natchnełaś mnie na pisanie i stworzenie swojego bloga tak więc chcę wziąść udział zw zabawie kulka1164@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział z ogromną przyjemnością! Ewuś serdecznie Ci gratuluję dwóch lat i życzę jeszcze wielu, wielu takich cudnych :) Torba i kosmetyczka przecudna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak , jak mówiłam jestem bardzo , a bardzo chętna i uśmiecham się już do tej torby i kosmetyczki :))))) i Ewa i gratuluje Ci rocznicy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny komplecik:) No to i ja ustawie sie w kolejce:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na moje rocznicowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie się zapisuje. Bardzo lubie Twoje prace:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu Kochana życzę Ci kolejnych fantastycznych lat blogowania, nowych wspaniałych pomysłów i czasu na ich realizację :) Gratuluję dwóch latek :)
    Z wielką przyjemnością zapisuję się po cukierasy (piękne Candy przygotowałaś) :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęścia to ja niestety nie mam, ale i tak spróbuję, a co:) może kiedyś i mi się uda:) Śliczna torba i strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako mieszkanka nadmorskiego Gdańska aż wstyd się przyznać- nie posiadam marinistycznej torby:( Dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Zapisuję się! Banerek wkleję jak wrócę bo tutaj mamy problemy z bloggerem. Pozdrawiam ze słonecznej Grecji. Cudne rzeczy uszyłaś... Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też ustawiam się w kolejce z wielką przyjemnością :) Śliczne nagrody :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz ze Ci bardzo kibicuje,trzymam kciuki za kazde nowe wyzwanie,czytam kazdy post z wielka ciekawoscia i gratuluje Ci dwoch latek i zycze kolejnych dwudziestu!!!!i oczywiscie zapisuje sie na candy jak moglabym nie zapisac sie na takie piekne lniane candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne rzeczy stworzyłaś :) z miła chęcią wezmę udział.. i zapraszam też na rozdanie u mnie :) pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego z okazji 2 rocznicy:)
    Zapisuję sie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne candy wymyśliłaś. :-) Oczywiście grzecznie ustawiam się w kolejce. :-)
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję kolejnej rocznicy :) Zapisuję się chętnie i podlinkowuje banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje i ja, bedziemy swietowac razem 9 sierpnia, tylko ze ja 35 urodziny meza :-)
    kasia_duda@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! Wyznam szczerze, że do stylu marynarskiego mam słabość ogromną... tak też długo się nie zastanawiając zapisuję się i czekam z niecierpliwością...

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana moja dwulatko - jestem i melduję się na cukieraski:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z mila checia ustawiam sie w kolejce po tak Sliczne prezenty :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czas faktycznie szybko płynie :) z okazji dwóch lat blogowania życzę Ci znalezienia czterolistnej koniczyny aby szczęście Ci przyniosła i złotej rybki aby spełniła Twoje 3 największe marzenia.
    z ogromną przyjemnością zapisuję sie na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też się zapisuję po takie piękne wakacyjne prezenty. Właśnie brak mi takiej plażowej torby więc by była jak znalazł :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i zyczę kolejnych rocznic :D
    zapisuje sie oczywiście do zabawy :D
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję :) I życzę wielu kolejnych lat w blogowym świecie :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce, bo nagrody są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanych wakacji, mnóstwa energii i pomysłów na kolejne latka blogowania Ci życzę. Do zabawy się przyłączam i pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sto lat ! ;) Ustawiam się po te cudeńka :) I pozdrawiam ciepło - M.

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję, i życzę kolejnych latek, żebyśmy miały gdzie zaglądać i co czytać.
    chętnie ustawię się w kolejce do losowania, bo torba extra!
    ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat twórczych.
    Oczywiście wystawiam swoje szczęście na próbę i w kolejce staję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Już dwa? O rany ale zleciało ;) No to kolejnych latek i oczywiście ustawiam się w ogonku!

    OdpowiedzUsuń
  36. Po takie cudeńka i ja staję w kolejce :D Obserwuję od dawna :D w chwili wolnego zapraszam do siebie www.pod-czworka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja z chęcią się przyłączę do zabawy (pierwszy raz w życiu w czymś takim biorę udział haha) barmik@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Czarodziejsko-anielsko tu na blogu!!! Przepiekne rzeczy! Arcydzieła z pasją!!! Gapa bym była, gdybym w zabawie udziału nie wzięła... Trzymam kciukasy za Wszystkich i za siebie !!Torba rewelacja i nie tylko na wakacjach! kami1506wp.pl
    Pozdrawiam słonecznie i wakacyjnie!
    Kamilla

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje dwóch latek:) i wszystkiego dobrego na kolejne.
    W candy chętnie wezmę udział. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ewuniu... co ja bym dala za te cuda... sa jak z najlepszych sklepow markowych; ) Ide xhyba dać ofiare na Msze;) Czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  41. Moja inteligencja mnie poraża ;) się wpisałam nie tam, gdzie miałam
    wklejam mój komentarz, który przez pomyłkę wrzuciłam pod Twój wcześniejszy post - pewnie tak mnie zafascynowały skrzyneczki z decupage ;)
    ********
    No to się wpiszę i ja raczkująca blogerka ;) W wolnej chwili zapraszam do odwiedzin mych skromnych wypocin.
    Wpadłam na Twój blog przypadkiem właśnie dziś - talentu nie posiadam twórczego - ale Twoje klimaty są niezwykle inspirujące. Czy istnieje szansa na krótki post w stylu DIY - klatka na lampiony tudzież inne cuda? Z wakacyjnym pozdrowieniem Ania z Maronkowa;)
    Oczywiście polubiłam i obserwuję i odwiedzać będę systematycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ewcia teraz to faktycznie twe rączki cuda wyczarowały czekamy z niecierpliwością na losowanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy! :) Piękne rzeczy masz dla nas :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje na dwa latka!
    Wyczarowane prezenty na candy przecudne, toteż z chęcią się zgłaszam i dodaję bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  45. oooo jak tu miło......obserwuję od dziś i stoję w kolejce po cudności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nawet nie wiesz jak się cieszę,że to Candy!!!Jak prawdziwa kobieta nigdy toreb za wiele a jak pasuje do tego kosmetyczka to już luksus.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kochana ależ cuda przygotowałaś, aż mi serce mocniej zabiło:))) Wyobraźnia buchnęła na zwiększonych obrotach i już sobie marzę jakby to było jakby te wspaniałości do mnie należały;))) Zgłaszam się oczywiście i pozdrawiam Cię słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje rocznicy:)
    Chętnie staje w kolejce po te cuda:)
    Baner juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejce po śliczne prezenty. Kolejnego udanego roku blogowania życzę.
    Zapraszam do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ewcia cudowności i jak dłłłługa kolejka ;) staję i ja
    zycze nastepnych atek z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękny letni zestaw. Wskakuję do kolejki i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję bloga, podziwiam za wytrwałość w jego prowadzeniu i pasje, którą widać śledząc wystawiane tu prace. Z chęcią przyłączę się do zabawy. Pozdrawiam. kasiastruk@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. dałabym sobie nie wiem co uciąć że się wpisywałam na listę a tu co?? !!! bez tego czegoś bym chodziła :D
    oczywiście zapisuję się i gratuluje rocznicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Koniecznie zapisuję się na takie śliczne cukieraski! Torba jest rewelacyjna! Zdolna z Ciebie kobietka! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolejnych wielu latek!!! Z chęcią zapisuję się na takie cukieraski.
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  56. biorę udział w zabawie :)
    obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako: Sylwia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  58. ale się cieszę,że tu trafiłam,baaardzo podobają mi się cudowności,które przygotowałaś ;))) ustawiam się czym prędzej w kolejce,gratuluję rocznicy i już dziś zapraszam na candy, które ogłoszę jutro u siebie z okazji 4 urodzin bloga:) :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Dołączam do zabawy i gratuluję tych dwóch lat. Wiem o czym mowa bo 16 sierpnia mojemu blogowi stukną 4 lata! Kiedy to zleciało... A blogowanie fajna sprawa. Zwłaszcza jeśli chodzi właśnie o te nowe znajomości...poznawanie wspaniałych osób, z którymi można dzielić się swoimi pasjami. ;-) Pozdrawiam serdecznie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pierwszy raz u Ciebie i od razu trafiłam na świetne candy, torba na zakupy piękna a pomysł z kosmetyczką genialny. Chętnie wezmę udział w zabawie. Gratuluję dwóch latek :) i zaraz się rozgoszczę na Twoim blogu.
    Dorota dorotadeville@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. gratuluję i życzę dużo wytrwałości i dużo ciekawych pomysłów ;) a do zabawy się chętnie dołączę ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. ustawiamy się w kolejeczce na samym końcu kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. No mnie nie moze zabraknac w tej kolejce! :):) Sliczny ten komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję dwóch latek! Dołączam do zabawy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja! Ja! Ja! Staję też w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  66. To i ja z chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetna torba! :) Ja również dołączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Biorę udział! Piękne kosmetyczka <3
    Banerek: http://stylizacje-adusiaczka.blogspot.com/
    mail: adusiaczek33@o2.pl
    Pozdrawiam ciepło i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  69. I przegapiłabym takie fajne candy ! ALe jestem i staję w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo fajne nagrody! A przez wyjazd przegapiłam ten post. Dobrze że podlinkiowałaś go później :) Więc zgłaszam się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ależ świetne nagrody. Z wielką chęcią dołączam do kolejki.
    Życzę jeszcze wielu lat owocnego blogowania.
    Pozdrawiam serdecznie Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne rzeczy, a tak przy okazji zdradzisz jak robisz na poduszkach te literki itp. ?? :)
    Wpisuję się!
    evecraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Biorę udział :)
    E-mail sylwciaa123@wp.pl
    baner :http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. biorę udział i gratuluję dwóch latek

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję talentu i życzę następnych latek w 'blogowaniu'...;)
    Pozdrawiam.
    Magda G.

    OdpowiedzUsuń
  76. Gratuluję :)
    Śliczności, ustawiam się w kolejce .

    OdpowiedzUsuń
  77. ehh... wakacje, wakacje ;-)))
    Ledwo się zaczęły za chwilę się skończą ;-)))
    ale taka cudna kosmetyczka dłuuugo przypominałaby mi o letnich promieniach słońca ;-)))
    Ustawiam się grzecznie w kolejce ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  78. Z wielką chęcią wezmę udział :D
    obserwuję bloga jako: nr147
    lubię na fb jako: Natalia Rzepka
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Z wielką chęcią wezmę udział :D
    obserwuję bloga jako: nr147
    lubię na fb jako: Natalia Rzepka
    e-mail: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja z chęcią się przyłączę do zabawy:)
    malinowska_emilia@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
  81. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/ Fb Sabi S.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Z miłości do lnu- biorę udział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję blogowego stażu :) również przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam Sylwia

    http://insideourhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję i również przyłączam się do zabawy :)
    Życzę wiele radości z tworzenia bloga!
    Ja też 9 sierpnia zaczęłam pisać swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  85. śliczne rzeczy tworzysz, chętnie wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Hej!

    Z radością udział w Candy biorę!

    Banerek powiewa na
    Mój Magiczny Decoupage.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  87. Jak tu pięknie u Ciebie:) Zawsze ilekroć trafiam w takie miejsca bardzo żałuję, że nie potrafię szyć, ale może kiedyś ... Życzę kolejnych blogowych roczków, dopisuję się do tej długiej kolejki i z przyjemnością wrzucam banerek (papierolki.blogspot.com), no i będę zaglądać, nie tylko z powodu candy :)

    OdpowiedzUsuń
  88. To ja także ustawiam się w kolejce Candy. Świetne rzeczy tworzysz. Gratuluję i pozdrawiam! rkryciak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja także ustawiam się w kolejce Candy. Świetne rzeczy tworzysz. Gratuluję i pozdrawiam! rkrysciak@interia.pl

      Usuń
  89. Świetne nagrody. Z chęcią wezmę udział. :)
    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. gratuluję rocznicy :)..i zachwycona cukiereczkami - ustawiam się w kolejce
    banerek na http://handmadebykamilla.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam takie torby :-) szybciutko ustawiam się w kolejce. pozdrawiam:-)
    marta_prz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuluję drugiej rocznicy bloga:)
    Z przyjemnością dołączę do Twojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  93. setna :) może się uda :D taka łądna jedynka z dwoma zerami... może może.....

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszystko jest piękne więc i ja staję w kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję !

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Serdecznie gratuluje dwóch latek w blogowym świecie i chetnie wezmę udział w zabawie :)
    Przyjemności. Marysia

    OdpowiedzUsuń
  96. Witaj i ja przyłączę się do zabawy.mój adres rene76@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję drugich urodzin i życzę dużo natchnienia na kolejne lata :) Ustawiam się w kolejce po Twoje śliczne Candy i zapraszam również do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję, piękne rzeczy można u Ciebie znaleźć - jeśli można to ja też chętnie wezmę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Cudna! Absolutnie moje klimaty.. Baaardzo bym taką chciała!
    Gratuluję dwóch lat i życzę dużo więcej :(
    blue.crayon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Gratuluję rocznicy :) Zgłaszam się do zabawy. mag.swe@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Gratuluję i życzę wielu twórczych chwil:) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ale bym przeoczyła ! Co za gamoń ze mnie ! Już staje w kolejce :))))

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie się zapisuję! Baner widoczny na blogu http://babaja-aga.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  104. Spróbuję szczęścia i ja! Banerek już wisi, obserwuję od dawna! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Widzę że w sam czas powróciłam do sieci:) Oczywiście zgłaszam się, na ostatnią chwile, ale zawsze to zgłoszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Zgłaszam się i ja:)
    Pozdrawiam i życzę jeszcze wielu, wielu postów i dużo weny i czasu na tworzenie kolejnych cudowności:))

    OdpowiedzUsuń
  107. Ustawiam się w tej długiej kolejce i ja :-) Może tym razem...
    buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  108. Nie wiem czy to wypada ustawiać się już na końcówce zabawy ale spróbuję swojego szczęścia:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  110. Cudne nagrody. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy. Banerek pojawił się na moim blogu http://winka-lavenderhome.blogspot.com.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Marzenie :) bardzo bym chciała wygrac

    OdpowiedzUsuń
  112. Przyznam się bez bicia że trafiłam tutaj przypadkiem ale zostanę na dłużej :)
    a torba i kosmetyczka - PRZECUDNA :)

    OdpowiedzUsuń
  113. trafiłam tutaj z fb - jestem zauroczona i .....lekko zazdraszczam, bo też tworzę rękodzieło różne, ale Twoje to arcydzieła i to bez żadnej przesady!!!Gratuluję!!! Kasia - kc35@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń