czwartek, 6 czerwca 2013

W biegu


 Melduję, że już mi lepiej:)
Trochę chrypię, ale dzięki Waszym życzeniom szybkiego powrotu do zdrowia jest mi dużo lepiej.
A było niewesoło, oj niewesoło...najgorszy ten katar, dawno takiego nie miałam... Ale co było to było...
Zamówienia są i nie mogłam się położyć do łóżeczka.
Dzięki nim mój organizm nie poddał się:)))
Ale do rzeczy - czasu za dużo niema.
Pewna miła Pani Agnieszka jakimś cudem trafiła na mojego bloga. Był e-mail i pytanie o grafiki w stylu marynistycznym. Przesłałam co miałam. Pani Agnieszka po przejrzeniu wszystkiego wybrała odpowiednie grafiki...


Napis na poduszce z kotwicą to pomysł Pani Agnieszki. Muszę przyznać, że bardzo mi się podoba to zestawienie z morską grafiką, no i do tego ta piękna muszla...ech morza się chce:)))


W zamówieniu znalazło się też miejsce na chustecznik. To też pomysł klientki:


Prosty w swojej formie, ale takie miało być założenie.
I podkładki pod kubek, zawsze w domu przydatne. 


A napis miał byc taki:


I jeszcze takie poduszki:


Fajnie razem wyglądają!
Motyw ważki na poduszce to mój ulubiony motyw:)))
A teraz zmykam, maszyna czeka...

45 komentarzy:

  1. Wow, to tak można wybrać? Rewelacja!!!! Uwielbiam morski klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można. Staram się zrobić każdy napis jaki klient sobie wybierze:)))
      Całusy.

      Usuń
  2. Fantastyczne te morskie poduchy !!! i podkładki świetnie do nich pasują:)))
    Pozdrawiam :)
    To dobrze że już wracasz do pełni sił !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podobają:) Fajnie jak ktoś czasem odświeży pomysły...

      Usuń
  3. Od razu widac ,ze Ci lepiej :):) Ciesze sie ,ze juz sie lepiej czujesz to najwazniejsze :):) Podusie jak i wszystkie Twoje prace przesliczne :):) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracusiu:) Ściskam mocno i słoneczka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej...jakie piękne prace!!!
    ta poduszka z ważką robi wrażenie!:) bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka życzę, a Twoje dzieła zachwycające !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już lepiej. Ciesze że Ci się podoba u mnie:)))

      Usuń
  7. ta ważka od razu wpada w oko przynajmniej moje ;)
    dużo zdrówka

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochalam sie w podkladkach pod filizanki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super poduch :)) A ten chustecznik :))) mistrzostwo świata!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ta poducha z ważką jest nieziemska:))) buziaki! cieszę się, że już lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne morskie klimaty , a ważki tez lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusie ukochane:) Dobrze jest popatrzeć na czyjąś cięzką pracę:)Dobrze, że juz się lepiej czujesz. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko cudne jak zawsze :-)) i najwazniejsze, ze zdrowko wraca!! Pozdrawiam cieplo w ten zimny czerwcowy wieczor :-)) (zestawienie słow zimny i czerwcowy brzmi nienormalnie, chce prawdziwej cieplej wiosny!!!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko cudne jak zawsze :-)) i najwazniejsze, ze zdrowko wraca!! Pozdrawiam cieplo w ten zimny czerwcowy wieczor :-)) (zestawienie słow zimny i czerwcowy brzmi nienormalnie, chce prawdziwej cieplej wiosny!!!)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe te poduszki, pierwszy raz widzę motywy morskie transferowane, super pomysł miała klientka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co mam napisać,bo mam wrażenie,że ostatnio się powtarzam,że piękne,cudowne,wspaniałe ale tak jest! Od kiedy tu zaglądam jeszcze mi się nie zdarzyło,żeby coś mi się nie podobało :)
    Masz sliczny dzbanek i w moim ulubionym kolorze :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Beatko dzbanuszek kupiłam w Intermarche z 9,90 ale jakiś czas temu.

      Usuń
  17. Wszystko co wyjdzie spod Twoich zdolnych rączek wygląda fantastycznie!!!
    Dodanie napisu do grafiki to fajny pomysł - prezentuje się super na poduszce.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Ewcia :) to dobrze, że przeziębienie już odpuszcza - bo weekend ma być nienajgorszy :)
    Bardzo fajne te motywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu trzymam Cię za słowo:))) Póki co u nas ponuro, dobrze że nie pada...

      Usuń
  19. piekne są te poduszki i pomysł na nie p.Agnieszka miała świetny :)
    wczoraj stałam z pół godziny przed kwiaciarnią bo na wystawie wypatrzyłam cudną białą osłonke z ważką jak z Twojej poduszki a tu pech chciał,że wisiała kartka "zaraz wracam",niestety nie doczekałam się powrotu p.sprzedającej i będe musiała pójść jeszcze raz..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile Ja mam zaległości,dzis już wracamy wszystko nadrobię.Kochana,ale masz cudeńka,pozdrawiam jeszcze z kraju:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet nie zauważyłam,że zamieściłaś posta...padam wieczorami.Miałam zadzwonic i napisać ale mam urwanie głowy.Odezwę się jutro obiecuję.A prace bajka!!!Jesteś prawdziwą czarodziejką!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty pracusiu, a ja siedzę właśnie przy etykietach na ziółka:)))

      Usuń
  22. Jestem fanką poduszek Twoich ale ta ważka łałłałałałał

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu piękne... I poduszki i dodatki ozdobione decoupage. Zaczynam chorować na takie poduchy :) Ale nie żałuję, że zdecydowałam się na moje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie cuda robisz, że przejść obok tego spokojnie się nie da - urocze poduchy, a ważka super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam Ciebie serdecznie.Piękne te Twoje prace.Ja osobiście jestem zachwycona tym co robisz.Zapraszam po wyróżnienie.Jola

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ piękne te morskie klimaty :) Poducha z ważką jak zawsze zachwyca.
    Zdróweczka Ci życzę, cieszę się, że czujesz się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne te poduszki. Morskie akcenty mają w sobie coś magicznego ale i ważka jest obłednie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Τhis is a topic that is close to my heart… Tɑкe caгe!
    Εxactly where are your сontact details though?


    Feel free to visit my wеblog ... math art t shirts

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi there, all is going perfectly here and ofcourse every one is sharing data,
    that's genuinely excellent, keep up writing.

    Here is my blog post; tubeslicer

    OdpowiedzUsuń