wtorek, 12 listopada 2013

Kolejne świąteczne wyzwania

***W mojej głowie na poważnie zagnieździły się Święta***
Pomysłów mam całą głowę, problem w tym czy dam radę wszystko zrobić?
Staram się jak mogę, materiały gromadzę, pomysły zapisuję...i coś tam już widać:)
To co chcę Wam pokazać uszyłam dla Pani Igi.


Są to dwie zazdroski do kuchennego okna. 
Pani Iga wcześniej miała w nich beżową krateczkę połączoną z koronką, dlatego dla odmiany zaproponowałam gwiazdki. Materiał urzekł mnie bardzo! A Pani Iga  chętnie przystała na moją propozycję.


Do salonu potrzebne były cztery poszewki. Uszyłam dwie z "gwiazdkowego" materiału...


...ale dla przełamania czerwieni wszyłam wypustkę białą.
Z kolejnymi dwiema miałyśmy problem. Ilości maili i telefonów między nami było sporo.
Nie będę tu opisywała wszystkiego, powiem tylko , że doszłyśmy w końcu do porozumienia:)))
Wybór padł na białą poszewkę z wyhaftowaną gwiazdą. 


 Przyznam, że pomysł nie jest mój, kiedyś na jakimś blogu mignęły mi sie takie poduszki. Niestety nie pamiętam u kogo to było;( Pomysł poszedł w zapomnienie, bo moja obecna wówczas maszyna nie mogła zrobić takich ściegów. Ale nowa, czemu nie?
Bałam się tego haftowania strasznie!!!
Ale wyszło:)))
I na moje oko piękny komplet wyszedł - przyznam nieskromnie.


Do kompletu Pani Iga poprosiła o girlandę w tej samej tonacji. Ma zawisnąć na drzwiach od tarasu.
Komplet dzisiaj będzie wysłany do swojej właścicielki:)

Pani Igo dziękuję za cierpliwość, za zaufanie i za znoszenie moich telefonów z pomysłami, o różnej porze dnia i nocy:)))


57 komentarzy:

  1. rewelacyjny komplet:-)))) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny komplet - to ja poproszę na gwiazdkę choć pół Twojego talentu i będę bardzo szczęśliwa :) No niech mi chociaż 1/3 dadzą a nie wszystko Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłaś mnie na maksa:))) Z tym talentem Moniś to przesada, ale pisz list do Mikołaja:)

      Usuń
    2. Napisze, ale ten mój domowy Mikołaj to taki powiedziałabym bez kasy ;) Ale może jakieś uzdolnienia dla mamusi od kogoś wyskubie :)

      Usuń
  3. Piekny komplecik bardzo energetyczny :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet.Faktycznie świetny pomysł z gwiazdą na poduszce.Jak zawsze pięknie połączyłaś kolory,materiały i wzór.Jestem zachwycona.A kiedy zrobisz dla mnie podusie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na Wielkanoc? Po takim SMSie nie spodziewaj się niczego dobrego:)

      Usuń
  5. Te haftowane gwiazdy są super! Ciekawa jestem z jakimi motywami jeszcze popróbujesz tych haftów? Myślę, że warto:-) Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny pomysł już mam. Jak tylko uporam się, z zamówieniem to zabieram się za realizacje.
      Buzia

      Usuń
  6. Rewelacyjny komplet :) Czy takie poduchy nie szyła Kasia z Kreatywnego życia ????
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem, bo nic mi nie mówi ta nazwa, ale sprawdzę:)

      Usuń
  7. Śliczne! Ja nie mogę się zdecydować na kolory dekoracji świątecznych w domu.
    Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się zrobiła magicznie świątecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity efekt, piękna gwiazda, cudownie to razem się komponuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże kobieto toż to najcudowniejszy zestaw świąteczny jaki widziałam!! Jest tak cudowny,że mam ochotę choinkę ubierać!! Zwariowałam lalala :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. oooooo WOW! Ale piękny komplecik :) Materiał gwiazdkowy bardzo mi się spodobał i to co z niego wyczarowałaś. Fantastyczny świąteczny klimacik :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super! A ja nie mam siły na jakiekolwiek robótki po pracy :( Chciałabym mieć z miesiąc wolnego, żeby właśnie sobie powymyślać takie świąteczne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajajaj,jakie śliczności gwiazdeczkowe!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to zaszalałaś kobieto!!!!!!!!!!!!! Coś PIĘKNEGO!!!
    Ten komplet będzie mi się śnił po nocach.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Komplet jest rewelacyjny, te gwiazdy na czerwieni są super! Serce moje zachwyciła najbardziej biała poszewka z gwiazdą, jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjny komplet!! wszystko takie ciepłe i piękne!! Poduszki w haftowane gwiazdy cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama słodycz no po prostu brak mi słów,pozdrawiam cieplutko ewa.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie sie prezentuje komplecik :)
    i chyba pomału muszę się brać za świąteczne przedmioty...u Was już przygotowania w pełni! :)
    hihi aż zazdroszczę...ja się jeszcze rozkoszuję jesienią, ale boję się troszkę, że sie obudzę z "ręką w nocniku" jak zaraz nie zacznę świątecznie kombinować ;)
    hihi...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko u Ciebie w jedna noc powstanie to co u mnie przez miesiąc:) O Ciebie to sie nie martwię zdążysz na czas!

      Usuń
  19. Cudne poduszki :) Bardzo mi się podobają ,a najbardziej ta z wyhaftowaną gwiazdą , mistrzostwo , pozdrawiam serdecznie :) ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne te gwiazdkowe szyjątka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gwiazdki piękne :))
    A te wyhaftowane w szczególności :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie Ewuniu Twoja głowa jest pełna i to w dodatku fantastycznych pomysłów:).
    Wszystko co pokazałaś jest świetne i super ze sobą się komponuje.
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdolniacha,cudenka :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie uszyłaś ten komplecik! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Gwiezdna podusia jest jak najbardziej:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysłowe te podusie Ewuniu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też dziś gwiazdki :)) ten materiał jest piękny, a poduszka z haftem mistrzostwo - ja cały czas oswajam moją maszynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajniutkie te twoje twory:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale fajnie się robi na blogach .. :-)) Ta biała poducha to w ogóle mistrz :-)) I te troczki , aaaah !

    Idę pisać do Ciebie e-maila :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. no mdleje cuda cuda ;P

    OdpowiedzUsuń
  31. aaaaaa świetny zestaw, piękny kolor czerwieni, gwiazdka jest fenomenalna na poduszce.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny materiał dobrałaś, te gwiazdki są prześliczne! Pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. PIĘKNY MATERIAŁ I SUPER WYKONANIE :) uwielbiam w okresie świąt kolor czerwony :) u mnie w domu zawsze jest to królujący kolor w tym okresie

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo energetyczny komplecik.też od jakiegoś czasu mam maszynę, ale póki co jestem obrażona bo mi zrywa nić i poszła do kąta. Jednak więcej cierpliwości mam do drewek i farbek:( a tak mi się marzy szycie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam Twój mentalny zapał, by prawie od początku listopada pielęgnować w sobie świąteczny zapał. :-) Jednak prace są PIĘKNE!!!
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  36. super poduchy, całość bardzo przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słusznie Ci tu kadzą dziewczyny :) Poduchy są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny komplecik. Ja dzisiaj dla odmiany oderwałam się od moich czerwoności i dziergam szarą chustę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdolniacha jesteś!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. nigdy nie przepadałam za czerwienią ale jak tak patrze na ten uroczy komplet jestem coraz bardziej przekonana do tego koloru zwłaszcza te czerwone poszewki w gwiazdki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale juz u was pieknie i swiatecznie sie zrobilo. Pozdrawiam cieplutko w te zimne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  42. El rojo es un color que da fuerza.Las fotografias trasmiten, son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, es genial, te invito visitar el mio y si te gusta espero que te hagas seguidora.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Poduszka z gwiazdą jest przepiękna! Wyszła rewelacyjnie. Dobrze, że stara maszyna Ci się popsuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny komplet, w ogóle zauważyłam, że gwiazdki na tekstyliach domowych w tym roku bardzo modne (patrzcie do miesięcznika Moje Mieszkanie).

    OdpowiedzUsuń