poniedziałek, 3 czerwca 2013

Poszukiwania moje...


Pomimo ogromnego kataru, bólu gardła i kichania non stop - jestem.
Usmarkana po pas, ale stawiam się!
 Nie podaję się i walczę... szukam, niucham podpatruję i pomysły wdrażam w życie...
Planów i pomysłów mam na dwie strony notesu zapisane maczkiem, gorzej z czasem - niby jest, ale zawsze jest coś do zrobienia, pomalowania czy przerobienia, że nie ma kiedy za te pomysły się wziąć.
I dzisiaj skończyłam i wysłałam zamówienie do naszej Beatki, (za następne biorę się jutro) to pomiędzy wycieraniem nosa (a leci tak z niego, że z tamponami powinnam dzisiaj chodzić w nosie) postanowiłam zrobić tasiemki retro...


Zawsze takie chciałam mięć, ale albo czasu nie było, albo weny lub materiału odpowiedniego też nie było. I właśnie dzisiaj grzebiąc w moich przydasiach materiałowych wpadł mi w oko kawałek lnu w kremowym kolorze i ... kuleczka postukała w główkę (niedługo pukała, pomimo przymulonego rozumu przez katar i pogodę) i pomysł zaświtał... Od myśli do czynu była już krótka droga i wyszły tasiemki retro...


...w trzech odsłonach...

 Myślę o wrzuceniu ich na Allegro...
***
Ocho grzmi!!!
 Idzie kolejna fala deszczu...i jak tutaj nie chorować przy takiej pogodzie???
Jak tak dalej pójdzie zamiast na truskawki, to na grzyby do lasu pojedziemy:)))
Trzymajcie się dziewczynki cieplutko - nie życzę Wam tego co mnie dopadło!!!

***
Wróciłam jeszcze na moment bo zapomniałam o jednej sprawie. Otóż poznałam nową bardzo miłą i kreatywną dziewczynę o imieniu Marta, która prowadzi od niedawna bloga Head Over Hils klik wejdźcie jak możecie na tego bloga a może przypadnie Wam na tyle do gustu, że polubicie go :))) 
Same wiecie najlepiej jak ciężko rozhuśtać nowego bloga, a przecież blog żyje wtedy kiedy komentarze są od innych na nim:)))

47 komentarzy:

  1. Ewuniu moja Ty kochana,pilnuj sie i kuruj,bo potrzebuję Cię bardzo:))Ale jestem egoistka co?Jeszcze raz dziękuję nie tylko za zamówienia ale również za wielkie wsparcie przy sklepie internetowym i tym miejscowym,rady,porady i trzymanie mnie na duchu.Mogę tylko powiedzieć,że jutro będę miała dobry dzień,bo przyjdzie Twoja paczuszka:)))Już się nie mogę doczekać.Znowu będą ochy i achy:)))A co do tasiemek to są fenomenalne:)Lecę,jakoś dziś jestem na chodzie to i może posta drapnę:)Pa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać Twoja wyobraźnia nie poddała się infekcji;)))Tasiemki są prześliczne i koniecznie je wstaw na Al bo ja pierwsza się ustawię po nie:))) Są fantastyczne !
    Pozdrawiam i życzę szybkiego wyzwolenia się spod władzy kataru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Brydziu kochana, właśnie wrzuciłam je na Allegro. Z bocznego paska u mnie wejdziesz na moje aukcje.

      Usuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę!! Trzymaj się ciepluteńko :*
    Tasiemki wyszły fantastyczne :)
    U mnie z czasem tragedia i to dlatego dawno nie zaglądałam do Ciebie więc teraz zmykam zaległości nadrabiać:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tasiemki są niesamowite- na pewno znajdziesz na nie wieeelu nabywców:)
    Wracaj szybciutko do zdrowia, bo skoro w kiepskiej formie tworzysz takie cuda, to jakie wspaniałości powstaną w pełni sił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu coś pięknego, a może uszyjesz piękną poduchę, zazdrostkę, zawieszkę - żal się wyzbywać .pozdrawiam Dusia wracaj do zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. taśmy cudne po prostu :)))
    dużo zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. W taką "wiosnę" jak teraz za oknem, to się nie dziwię Kochana, że Cię choróbsko dopadło.... ale grunt, że główka Twoja dobrze pracuje :)) Zdrowiej nam szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak ty juz coś wymyślisz:) tasiemki to dobry pomysł i chyba z czasem odgapie jeśli pozwolisz:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tasmy sliczne :):)
    Ojj to cie rozlozylo chorobsko :( Ja bylam na jeden tydzien w Polsce i wrocilam przeziebiona niesamowicie :( Z nosa sie lalo i nadal leci ,ale juz mniej. Za to mowic nie umiem, poniewaz gardlo zachorowalo ech no nic trzeba sie kurowac! Duuuzo Zdrowka Kochana Ci zycze !!! :) Zdrowiej i jak nawet bedzie taka potrzeba to wez te tampony :) To tak dla dobrego nastroju :) To by sie usmial Twoj M jak by Cie z nimi zobaczyl :) :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko przez tą pogodę!!! Wzajemnie zdrówka życzę.

      Usuń
  10. WRACAJ SZYBKO DO ZDRÓWKA BUZIOL W CZÓŁKO

    Ps. tasiemka piekna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie są niestety uroki pogody w kratkę, polecam Citrosept!! Ja profilaktycznie codziennie popijam mleko z miodem i jak na razie nic mnie nie bierze, ale różnie może być...
    Tasiemki cudeńka!!
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za wspomnienie u siebie o moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Citrosept znam, mojej Zuzi aplikuję przy przeziębieniu:)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Ewuniu, zdrowia Ci życzę!!!! :** Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, zdrowia Ci życzę!!! :-) Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapomniałam dodać,że masz bombowe nożyczki:-) Skąd Ty bierzesz takie skarby??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, cudne prawda? Są od kompletu ze ślicznym stojaczkiem. Zajrzyj tutaj http://shabby-shop76.blogspot.com/2012/08/domowe-nowosci-i-o-nalewkach-troche.html

      Usuń
  15. Życzę dużo zdrowia!!! bo my walczymi już miesiąc i dziś mamy kolejne leki pragne Słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mamusiu, mam nadzieję, ze to dziadostwo szybciej mi przejdzie:)))
      Zdrówka slę!!!

      Usuń
  16. Tasiemka bomba! My też chore, szkoda gadać co z tą pogodą w tym roku ... Zdrówka Ewuś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz! Następne chore... Ale nas załatwiła ta pogoda!
      Zdrówka:)))

      Usuń
  17. Łooo... tasiemki są fantastyczne :) jak Ty masz w chorobie tak cudne pomysły... to już nie mogę się doczekać aż wyzdrowiejesz :) dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powrotu do zdrowia przede wszystkim :)
    Tasiemki wyszły cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewciu zdrówka dużo dużo dużo! śliczne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz po tylu życzeniach zdrowia to nie mam innego wyjścia jak wyzdrowieć:))) Bardzo się cieszę, ze tasiemki przypadły do gustu...

      Usuń
  20. I ja się dokładam do życzeń zdrowia,zdrowia i jeszcze raz zdrowia! I niech sobie to choróbsko pójdzie w czort :) a tasiemka śliczna...zresztą to żadna nowość :))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, byle na kogoś to dziadostwo nie przeszło, bo nawet wrogowi tego nie życzę:)))

      Usuń
  21. zdrówka zyczę , a na katar acatr w tabletkach po pierwszej po połgodzinie masz spokój ;)

    tasiemki retro wyszły cudnie , a jaka metoda robiłas ??
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewo zdrówka życzę :)
    Przeziębienie ostatnio dorwało mich synków a i mnie coś łapało - ale się nie dałam ;)
    Tasiemka bardzo mi się podoba, już jestem ciekawa do czego ją wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z czajniczkami i zegarami - przepięknie! Wrzucaj na Allegro śmiało :)
    Pozdrawiam i kichaj na ten katar :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewa zdrówka życzę. Wstążki bardzo ładne, na allegro dodaj bez zastanawiania. Ja kicham jak stary pijak mam alergię!!!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu...no to ładnie. ja żyję ze świadomością, że jeszcze 5 dni i koniec a Ty???

      Usuń
  25. Ale sliczne te tasiemki. Ty to masz pomysly.. :)Duzo zdrowka zycze, pozdrawiam. PS> Jutro lecimy do Polski na 2 tygodnie.. Pogoda bardzo nieciekawa z tego co slysze a tu cieplo i slonecznie jak nigdy.. Typowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się czy warto:))) paskudnie w Polsce jest...weź kalosze!!!

      Usuń
  26. Cudeńka, zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też jestem przeziębiona, to przez tą temperaturę. Ewauniu zdjęcia mnie użekły, są piękne! Ciekawa jestem jak wykożystasz te tasiemki?
    Wiola.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne tasiemki, i zdjęcia śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewuniu właśnie przeczytałam Twój komentarz do mojego posta:) Jak ja Cię uwielbiam:) Zawsze tak się uśmieje, jak TY coś napiszesz;) Też myślałam o tych tasiemkach, co z nich będziesz czarować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się śmiejesz a mnie mało co szlak nie trafił za taką ilość filiżanek!!! A na tasiemki mam pomysł, niedługo zdradzę:)))

      Usuń
  30. jakie piękne rzeczy :)
    zapraszam do mnie na konkurs niespodziankę :)
    http://fashionablewhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń