środa, 20 marca 2013

W biegu...

Aura za oknem nie sprzyja niczemu...
Świecące słonko naładowało moje baterie do połowy i czuję, że lada moment zatrzymam się z pracą i stanę na amen!
Szlag mnie trafia jednym słowem, jak patrzę co ta pogoda wyprawia. Nie pamiętam takiego pierwszego dnia wiosny! Wczoraj spadło z 30 jak nie więcej cm śniegu!!! 21 marzec - SZOK!!!
A taka wiosna miała być w tym tygodniu, nie wiedzą co mówią w tej telewizji (chyba, że mieli na myśli kalendarzową). Przestałam już nawet oglądać pogodę... Coś mi mówi, że zaraz po zimie przyjdzie lato:)
nie dziwię się, że każdej z nas nic się nie chce. A zamówienia gonią, oj gonią!
Pod nożyce poszedł niedawno materiał w kropki, miało być co innego a wyszła poszewka...

 
Już jak zamawiałam ten materiał, urzekł mnie delikatnymi kolorami, chociaż nie wiedziałam wtedy co z niego uszyję, ale dopiero jak go zobaczyłam na "żywo" zaświtała mi myśl, że może by tak poszewka...i gwiazda...tak koniecznie gwiazda...


  Ilona zamówiła u mnie dla cioci wianek materiałowy z serduchami do kompletu


Wianek ma wisieć na jednej ścianie a na drugiej serducha.
I jeszcze na koniec, bo spieszę się bardzo dzisiaj, pokarzę zamówienie Pani Kamili


Takich poduch zamówionych było dwie sztuki + taca z tym samym motywem, która się robi:)))
A teraz zmykam szybciorem do pracy i w przerwie obiad gotować, bo przecież rodzinka moja kochana musi coś jeść. Mogę się założyć, że Zuzka wejdzie po szkole do domu i pierwsze słowa które padną z jej ust to:
CO NA OBIAD DZISIAJ JEST???

...zmykam:)))

25 komentarzy:

  1. Czy Zuzka nie ma przypadkiem jakiś wspólnych genów z moim Wiktorem?On też powracając w drzwiach wypowiada to zdanie i w zależności co jest na obiad ma albo bardzo dobrych humor,średni humor albo fatalny:)))Fatalny to wtedy gdy są sałatki,zupy i inne potrawy z elementami warzywnymi a bezmięsne:)Dziś ma pizze,więc będzie baaaardzo dobry humorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie uspokoiłaś:) Nie wiedziałam czy mam się już zacząć czegoś obawiać. Widocznie w tym wieku to normalne:)))

      Usuń
  2. Przepiękna gwiazdeczka ;) Wszystko piękne jak zawsze !!! :)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo bardzo fajna poszewka - dziś także kupiłam ten (albo bardzo podobny)materiał ale w innym celu - mam nadzieję, że uda mi sie jeszcze przed swiętami pokazać ;)
    Serducha bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poszewka bardzo mi się podoba. A'propos obiadków; ciesz się z tego, bo widać smakowicie gotujesz!
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla Ciebie jak widac taka aura wyjątkowa sprzyjająca ;p
    cuda powstają!
    ...no i jak z pytaniem było?
    a odpowiedź jaka? ;p
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. switnie poszewka wygląda:)
    hihihi "co na obiad dzisiaj jest?" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kapuśniaczek z prażuszkami:)))
      Jak macie ochotę dziewczynki to drzwi otwarte ☻☻☻

      Usuń
  7. śliczny wianek i ta podusia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna poszewka z gwiazdka :) Gwiazda ma to coś w sobie ...
    Uwielbiam Twoje serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te poduchy! :))) no i gwiazdka ładnie ozdabia całość:)
    podoba mi się Twój dzbanuszek:) dziś na nie patrzę haha
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się czy zostało tego kapuśniaczku z obiadu? Jestem chętna, ale jeszcze pytanko co to są prażuszki? Poducha jak cała reszta świetne fajny kolor wianka i serduch, a wiosna idzie Ewciu tylko po drodze ciut marudzi i ciągle gdzieś wpada - nie zapraszajmy jej więc przyjdzie szybciej ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podobnie jak Dusia zastanawiam się,co to są prażuszki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie Ci, moja mogłaby żyć bez jedzenia. Twoje prace jak zawsze śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się, do niedawna miałam ten sam problem, dlatego nie mogę sie nadziwić teraz. Jest i dla Ciebie nadzieja:)))

      Usuń
  13. Śliczne poduchy! Taka z gwiazdą też mi "chodzi po głowie" od jakiegoś czasu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekną kompozycję zrobiłaś z wianka i tych czerwonych serc - super.
    Poduch nic tylko się przytulić ;)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, z takich ust pochwala to...zastrzyk energii na parę miesięcy:)))

      Usuń
  15. Kochana to podeślę Ci trochę wiosny, bo u mnie dziś ładnie i ptaszki śpiewają. Poszeweczka z gwiazdką śliczna, już się nie mogę doczekać paczuszki od Ciebie z poszeweczkami, powieje prawdziwą wiosną.....A moje córcia też zadaje to słynne pytanie jak tylko przekroczymy próg domu, więc to normalka. Buziaki i przesyłam Ci śpiew ptaszków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wianek ma bardzo energetyczny kolor:) Jest śliczny i od razu robi się cieplej:) Bo to ciągle śnieg i śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne poduchy i oczywiście wianek też. U mnie wiosna więc posyłam ciepłe promyki:)

    OdpowiedzUsuń