piątek, 24 lipca 2015

Dla pszczelarza



Dostałam maila od Kingi z bloga Piecuchowo klik z pytaniem czy mogłabym uszyć parę rzeczy. Kinga zajmuje się robieniem cudnej biżuterii, a jej mąż ma pasiekę. W niedługim czasie jadą na targi i dlatego były potrzebne rzeczy z grafiką z ich pasieki. Ja każde zamówienie przyjmuję z uśmiechem na ustach, więc ustaliłyśmy wszystko i :

Obrus z grafiką, obrus shabby

Obrus z koronką i grafika w temacie miodu...



Na środku obrusa była WIELKA pszczoła, a mniejsze grafiki na dole...

Ściereczka z grafiką



... były też ściereczki i fartuszek , ale akurat fartuszka nie sfotografowałam:(
Gapa ze mnie i tyle! A szkoda, bo był śliczny...


Ale poduszki z grafiką uchwyciłam na zdjęciu.
To nie koniec zamówienia Kingi. 
W następnym poście zobaczycie co uszyłam dla jej córek:)

26 komentarzy:

  1. Nie szkodzi ;o) my zrobimy zdjęcia fartuszkowi , tylko za 2 tygodnie, bo teraz na nic nie ma czasu. I tez sie pochwalimy komplecikiem na blogu, bo jest śliczny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet. Pszczoły są jak widać fajnym elementem dekoracyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dla pszczelarza idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie to wymyśliłaś , idealny upominek , a wykonanie jak zawsze idealne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te pszczele grafiki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pszczółki !!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Bardzo oryginalny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne grafiki i gadżety. Super prezent dla pszczelarza:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś czarodziejką Ewcia i każdemu potrafisz dogodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wykonałaś. Jesteś czarodziejką. Pszczółki kocham i trochę martwię się o nie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło naprawdę pięknie, jak do prawdziwego pszczelarza przystało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No takiego pomysłu to jeszcze nie widziałam! Super Ewa:))) Pszczoły są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie myslę, ze fajny komplet kuchenny mozna by zrobić:)

      Usuń
  13. Fajny motyw,obrus śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten obrus podbił moje serce, uwielbiam Twoje grafiki i prace, jest przecudny! Masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam sobie, ze po urlopie uszyje sobie podobny obrus!

      Usuń
  15. Bardzo efektowny komplet! Pozdrawiam AliceLovesBrocante

    OdpowiedzUsuń
  16. No piękny zestaw tematyczny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń