środa, 21 listopada 2012

Pozostając w świątecznym klimacie...

Moje wpisy pozostają w świątecznym klimacie.
Były różnego rodzaju zawieszki, pomyślałam że czas na poduchy...
Siedzę i wymyślam jak tu uprzyjemnić to czekanie na święta i pomyślałam o poszewkach na poduszki. Pomysł niby był, ale ja chciałam coś innego niż do tej pory szyłam. Taki niby shabby chic a...coś tam:)
I "takie coś"  tam wyszło z pod mojej igły:





Poduszki zamierzam wystawić na Allegro, może znajdzie się ktoś chętny :-)
Pozostając w atmosferze świąt, uszyłam dla pewnej pani  wianek na drzwi:


Podczas szycia i wypychania wianka (a wierzcie mi, trochę to trwa), wpadł mi do głowy inny wianek. Niestety nie ja jestem pomysłodawcą, bo już nie na jednym blogu widziałam podobne, ale wygląd ostateczny jest moim pomysłem (zawsze to coś).

Wiem, zdjęcie nie najlepszej jakości, ale ponuro tak jakoś dzisiaj u mnie, że nawet zdjęcia nie wychodzą.
Nerwy miałam jak nie wiem przy robieniu zdjęć bo miałam pokazać jeszcze zawieszki na choinkę ale po zrobieniu zdjęć wianka poddałam się i przekładam sesję na pogodniejszy dzień.
Także c.d.n.

21 komentarzy:

  1. piękne te poszewki, ja próbuję od miesiąca się zmobilizować, żeby też sobie uszyc, ale nie mam weny.. ale te Twoje są takie ładne, że może jak sobie jutro o nich pomyślę, to sama coś stworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie, słodziutkie wianeczki i podusie świąteczne:)na pewno znajdą swoich właścicieli, trzymamy kciuki. Powodzenia! Pozdrawiamy Anetka i Iwonka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, świąteczne poduszki ! Wianek rewelacyjny - te dekupażowe gwiazdki bardzo do niego pasują.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. poduszki robią wrażenie ...są PIĘKNE ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się szczególnie te z mikołajem i napisem. Wianki też świetne, ale nic dziwnego ty zawsze robisz piękne przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusie tak bardzo świąteczne,że bardziej nie można,bardzo mi się podobają.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne poduszki !!! I wianek też! Nie przejmuj się jakoscią zdjęcia bo skoro na takim wygląda rewelacyjnie to co dopiero w rzeczywistości... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wam kochane za tak miłe komentarze;)))))

      Usuń
  8. Zdolniacha!!!!
    Zasyłam moc buziaków z pozdrowieniami! :*** Ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko śliczne a podusie naj, naj, naj:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. poduszeczki, wianuszki - cudeńka :) podusia z mikołajem szczególnie przypadła mi do gustu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się podusie....sama chciałabym takie mieć a jeszcze bardziej zrobić,no cóż nie mam takich zdolności jak Ty!!!Aż przyjemnie się patrzy jak piękne rzeczy wykonujesz.Ale ja chyba jestem stuknięta,bo chyba tylko mnie zainteresowało co tam masz w butelce:)))Czerwieni się pięknie!!!A co do zdjęć,to nie martw sie,są wyraźne.Mam nadzieję,ze zmniejszasz ich wielkość bo przed chwilą czytałam,że ktoś miał problem z limitem zdjęć bo nie zmniejszał je i przekroczył limit co wiąże sie z tym,że nie może dołączać ani jednego zdjęcia do bloga.Tak piszę ku przestrodze,bo jestem tu nowa i sama o tym nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beata!!! Zdjęcia zmniejszam, ale nie miałam pojęcia o limicie.
      Co do koloru w karafce to dla potrzeby sesji rozrobiłam sok wiśniowy:))) Mnie nie dziwi, że akurat Ty o to zapytałaś. W końcu gotowanie to Twoja pasja;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  12. Śliczne te poduszki! :) Pozdrawiam! Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie czerwoniutko! światecznie tak...

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne poduchy, a najbardziej podoba mi się ta z Mikołajem.super.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świąteczne poduchy bardzo dobrze wyglądają. Co tam sobie popijasz :D ?

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie uroczy, swiateczny klimat!

    OdpowiedzUsuń