sobota, 22 czerwca 2013

Kolejne wyzwania


Kolejne wyzwanie postawiła przede mną przemiła Pani Iga.
Nie mam pojęcia jak ta kobieta na mnie trafiła, ale z maili wywnioskowałam, że chyba przez bloga.
Po bardzo miłych słowach, padło zamówienie...no i się zaczęło: szukanie odpowiednich grafik i myślenie jak by je tu ugryźć:)
Miało być duże serducho i trzy małe i napis...
Ale zobaczcie same:


Znalazłam bardzo fajną grafikę serca, nawiązującą do linii papilarnych. Jak ją zobaczyłam to wiedziałam, że to będzie to!


Wydawało by się, że serca i napis love może być mdłe, ale nic bardziej mylnego! Odpowiednia grafika, połączenie tego razem i stonowane kolory - dały według mnie świetny efekt końcowy.


Kolejne klientka która miała fantastyczny pomysł!
Te serducha są o tyle fajne, że można je połączyć z innymi grafikami. 
Co komu w duszy gra ♥♥♥


Wszystkie te podusie w poniedziałek pojadą do swojej właścicielki:)
Pani Igo - dziękuję:)))

***

Dla równie miłej Pani Agnieszki uszyłam taką podusię:


Napis również na życzenie.
Pozostaje mi mieć nadzieję, że obie Panie będą zadowolone z zakupów:)))

***

A teraz zmykam, pora dom odgruzować po tych wszystkich zamówieniach!!!

Miłego weekendu Wam życzę ☺☺☺

P.S.
Dziękuję za Wasze mile odwiedziny i komentarze! Witam również nowych obserwujących:) 
Już niedługo naszykuję dla Was rocznicowe candy!!! W sierpniu stuknie mi roczek...

55 komentarzy:

  1. Ta z liniami papilarnymi och , kto szuka ten ma SUPER ;-)
    Milej soboty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że będą się podobać i nie zawiodłam się:) Ale ile ja się tego naszukałam...

      Usuń
  2. Kurcze, te linie papilarne są boskie!!!!!!!!!!!!
    Miała kobieta szczęście, ze na Ciebie trafiła.
    J.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no normalnie ja tu jakieś apopleksji dostane ide meza gnebic bo niebawem urlopik sie szykuje ;P a wraz z nim niecny plan moj hahahah

    BUZI

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękne te grafiki!!! Robią wrazenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona.Bardzo fajnie wyszły wszystkie poduszki.Odezwę się na email,bo wstyd przyznać ale też mam zamówionko,tylko czasu nie było,żeby do Ciebie napisać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. poduszki są świetne,wszystkie bez wyjątku :) nie ma to jak mieć talent w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z serduchem jest świetna! Jejku, jak mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojojjjj.. to ja na Twoje candy już nie mogę się doczekać :-)))
    Wiele grafik już przeglądałam do transferów ale szczerze mówiąc żadnych w oparciu o linie papilarne nie widziałam i gratuluje efektu!! Podusie suuper!!!
    Buźki!!

    PS. Ależ nam się wczoraj pyszności trafiły :-) Dziękujemy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany,ale sliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na poduszki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Te serca z linii papilarnych cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. No cuda, cudne! zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. No koleżanko z Ciebie to jest zdolna bestia ;) Wszystkie ładne ale rzeczywiście poducha z liniami pap. wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, z takich ust to prawdziwy komplement:)))
      Uściski dla wszystkich ślę!

      Usuń
    2. hehe ;)) Ewuś wiesz co tak tylko mała dygresja jak Ty wystawiasz odpowiedź to masz dobrą godzinę a jak obserwujący to jakieś takie od czapy ;))) pisałam komentarz około 21.30 a tu wyskakuje południe ;D
      m.

      Usuń
    3. No to Cie pocieszę bo ja pisałam o 8 rano:)
      Wiem nie mam czasu ustawionego, ale pocieszam sie że nie tylko ja:) W wolnej chwili postaram się naprawić:)

      Usuń
  14. świetne te serca :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach te Twoje poduchy.. piekne za kazdym razem;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż mogę napisać ? po prostu cudowne !!!
    Pozdrawiam i życzę Ci miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podusiaki słodziaki:) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  18. Znowu wyszły cudności :) Ale Ci zazdroszczę tych zamówień...

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłosne podusie są boskie :) Serducho z liniami papilarnymi - fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuś!! prześliczne! i pomysł przedni!
    i Twoje etykietki przy pracach BOSKIE...dokładnie tak sobie Ciebie wyobrażam, jak te Twoje "etykietki"...gustowne, proste, ze smakiem, z klasą :) hihi :)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale mi się miło to czyta! Jak mnie chandra złapie to będę sobie to czytała dla poprawienia humorku:)))
      Dziękuję Justynko!!!!

      Usuń
  21. Ale Ci wspaniale idzie, te serce z odciskiem palca super:) Zostaniesz bogata tyle masz zamówień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! bamber będę... Ale poważnie to myślę, że mi to nie grozi:)

      Usuń
  22. Takich poduszek jeszcze nie widziałam !
    Gratuluje pomysłu,bo są naprawdę fantastyczne :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzieś , ktoś kocha? świetnie to wymyśliłaś jak widać masz głowę wyjątkowych pomysłów pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie muszą być zadowolone,bo kto by nie był. Masz świetne pomysły,które nie raz zapierały dech...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Poduszki wyglądają cudownie! Te serca z liniami papilarnymi są super! Właścicielki na pewno będą zachwycone!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle śliczne podusie!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowe napisy na poduchy! Panie z pewnością będą zachwycone pracami, stworzą w ich domach romantyczny klimat.
    Pozdrawiam upalnie! :** Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Suuper wyglada to duze serduszko :) Bardzo fajnie Ci wyszly podusie :) Na pewno Nowym Wlascicielka sie spodobaja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No i super, życzę wielu takich zamówień!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś przecież specjalistką w produkcji takich cudeniek, więc żadne to wyzwanie, ot siadasz, szyjesz, umieszczasz grafikę i gotowe :) No nie jest tak??? ;) Cudne, naprawdę jesteś dla mnie mistrzynią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci w tajemnicy, że ja macham tylko różdżką:))) Mogę pożyczyć jak coś:-)

      Usuń
  31. no i kolejne śliczne podusie nasz pracusiu:))))) są prześliczne i takie urocze, że wzroku odciągnąć od nich nie mogę:) sama się chyba skuszę... buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. jak zwykle piękne podusie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności, Panie na mur będą zadowolone .
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne Twoje poduchy, pomysł z sercem robiłyśmy z Milką na laurce dla Taty było superowo:)

    OdpowiedzUsuń
  35. No ile można cie chwalić... :)))) To już staje się nudne... :))))
    Żartuje oczywiście, Ewunia. Przecież ja jestem największą fanką twoich prac, twoich pomysłów, twojej precyzji i gustu :)
    Serducho i linie papilarne... to tylko ty mogłaś na to wpaść!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jeszcze ja się nie podpisałam pod tym postem :P poduszki urzekły mnie od pierwszego wejrzenia :) ale podusie już się pięknie prezentują w moim salonie :) a nasz piesek w szczególności upodobał sobie do tulenia tą z wielkim sercem :) ciągle go muszę odganiać :P , a tak nawiasem mówiąc to wreszcie się doczekałam przypływu gotówki i uruchomimy projekt franki :) ja się zabieram za robienie zdjęć i niedługo proszę spodziewać się meila :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you writing this write-up and the rest of the website is extremely good.



    Here is my blog post :: thumbnail creator software

    OdpowiedzUsuń
  38. It's amazing designed for me to have a website, which is valuable designed for
    my know-how. thanks admin

    Here is my page ... youtube thumbnail creator

    OdpowiedzUsuń