środa, 1 stycznia 2014

Noworoczne candy

Witajcie kochane w Nowy Rok!!!
Nie miałam okazji złożyć Wam życzeń z tej okazji, a to za sprawą strasznego lenia który mnie dopadł w Święta i za nic nie odpuszcza. Ale wiecie co? dobrze mi z nim:) Co prawda nie wiem jak długo w takiej symbiozie pożyjemy, ale puki co jest fajnie...bo ja jak na razie nic nie muszę...
Ale chcę wam złożyć życzenia noworoczne:

Życzę Wam, aby Nowy Rok nie był gorszy od "starego", 
aby szczęście Was nie opuszczało,
aby w Waszych sercach gościła miłość i szacunek...

A na dobry początek Roku proponuję "noworoczne candy"


W tak wielu candy brałam udział przed Świętami, dlatego i ja postanowiłam zorganizować noworoczną zabawę dla Was. Do wygrania poduchy z grafikami sarny i łosia. 

Zasady takie jak zawsze, czyli:

- zostawić komentarz w tym poście, z chęcią brania udziału
- będzie mi miło jak dołączycie do mojego bloga, poprzez obserwację go
- pobranie i podlinkowanie banerka z mojego posta u siebie na pasku
- osoby z zagranicy też mogą brać udział :)))
- anonimki mile widziane

Zabawa trwa do 01.02.2014!!!

Życzę szczęścia:)))

193 komentarze:

  1. Witam serdecznie! Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam sie i ja:) Jako druga melduję się na liście... Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku Ewuniu! Staję w kolejce po poduchy ich nigdy za mało zwłaszcza tak pięknych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku,z przyjemnościa staje do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Poduchy przepiękne więc staje w kolejce :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku! Leń z pewnością w niedługim czasie pójdzie w siną dal i znowu będziesz nam pokazywać swoje cuda.

    Z ogromną przyjemnością staję w kolejce po poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz,że kocham Twoje poduszki,więc zapisuję się do kolejki!!!Ja też myślę o noworocznym candy ale na razie szukam pomysłu.U mnie dzisiaj również leniwy,miły dzień,zaraz siadam do pisania w końcu pierwszy raz po długim czasie kulinarnego posta:)Ewuniu serdeczności i dziękuję za wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!!!! Z przyjemnością staje w kolejce i czekam na twoje kolejne twory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Ewuniu,i tobie życzę aby ten nowy rok przyniósł same wspaniałości i radości!!!
    A leń czasem też jest potrzebny :)
    No i oczywiście staję w kolejce po twoje cudne poduchy!!!!
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział w candy :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknego, dobrego Roczku:)))
    Spróbuję zapolować na rogacze, oczywiście:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-))) Piękne poduszki, spróbuję o nie powalczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się koniecznie! I również życzę jak najlepszego roku 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Z przyjemnością zgłaszam się w kolejce, poduchy są śliczne i cudnie byłoby dostać taki prezent na urodziny (1 lutego właśnie :))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo życzę Ci ,
    Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku
    z marzeniami o które warto walczyć,
    z radościami którymi warto się dzielić,
    z przyjaciółmi z którymi warto być i
    z nadzieją bez której nie da się żyć!

    i oczywiście po poszewki w kolejeczce się ustawiam :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewo , początek roku a Ty kusisz ;))
    Zapisz mnie do tej listy oczekujących.
    PS.
    Wszystkiego naj w 2014r

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja...Gal Anonim zgłaszam ogromną chęć na owe Candy .:)
    BTW..Wszystkiego naj w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gal anonim....gigamyga@wp.pl hhihih, zapomniałam dodać :)

      Usuń
  18. Kochana Ewo :) życzę Ci i Twojej rodzince wszelkiej pomyślności w Nowym Roku !!!
    Pozdrawiam gorąco i ustawiam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku da Ciebie i Twojej Rodziny, Ewuniu! :**

    Też mam chrapkę na te piękne poszewki... Ustawiam się w kolejce po candy.
    Ola Sz.
    nurse66@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja z przyjemnością dołączę :) I z nadzieją :)

    Życzę, aby rok 2014 był pełen radości i uśmiechu każdego, pojedynczego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego naj na 2014 r.
    Zapisuję się baaardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego w Nowym roku! I ja również z przyjemnością stanę w kolejce po candy.Pozdrawiam Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Z życzeniami NAJ na Nowy Rok też się piszę na tą imprezkę :) pozdr Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By mi tak za wazka i motylem ladnie bylo na kanapie :)

      Usuń
  24. Wielu udanych projektów w Nowym Roku życzę :) I zapisuję się na Noworoczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęśliwego Nowego Roku :) Ustawiam się ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  26. i ja się zgłaszam:)Szczesliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie poduchy to moje marzenie więc się zapisuję. Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego Nowego Roku Ewuś dla Ciebie i Twojej rodziny.
    U mnie szykują się ogromne zmiany w mieszkaniu (remontowe) poszewki idealnie będą pasowały do szarości jaka zapanuje w salonie . pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewuniu, życzę Ci aby ten rok był lepszy niż poprzedni i przyniósł same radosne dni.
    Spełnienia marzeń Kochana !
    Z przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. dobrego roku 2014 życzę:) kopalni inspiracji w głowie i dobrych chwil. bloga obserwuje oczywiście:) poduszki bardzo faaaajne:) ustawiam się w kolejce sszeryna@wp.pl emilka

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, forsy góry i miłości, mnóstwa uniesień po zmroku, życzę Tobie w Nowym Roku.
    Poduchy są przepiękne więc ustawiam się w kolejce:))
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście, że zapisuję się na Twoje candy :))) Poduchy tak mnie zachwyciły, że z wrażenia zapomniałam jak wkleić banerek ;) Wszystko już zamieszczone jak trzeba i zostało mi teraz tylko obgryzać paznokcie z nerwów przez następny miesiąc ;)))
    Pozdrawiam gorąco!
    P.S. Dzięki Tobie napisałam pierwszy raz w tym roku - 2014 ;)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie smakolyki po Sylwestrze? No slodkosci nigdy za wiele zwlaszcza w postaci takich poduch wiec staje w kolejce
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. O nie ! ja nie ominę takiego candy :),podusie zawsze u mnie mile widziane ,zresztą inna samotna potrzebuje sióstr i braci więc zgłaszam chęć uczestnictwa w zabawie :)Pozdrawiamy w Nowym Roku 2014 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyszystkiego najlepszego na 2014 Rok, wdużo weny twórczej i wielu wspaniałych prac :)
    na candy zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja się cieszę z mojego lenia świątecznego, więc fajnie że nie tylko ja tak mam. Zgłaszam się też na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ oczywiście, że stanę w kolejce ... A na Nowy Rok - samych twórczych pomysłów Ci życzę!
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  38. Spełnienia marzeń w Nowym Roku :))
    Leń jest chyba bardzo popularny w tym okresie, mi też z nim dobrze ;)) Poduchy uwielbiam i ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku:)
    Oj jakie fajne podusie :) Chętnie wezmę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z racji tego,że posiadam już takiego jelenia,wybacz ale nie wezmę udziału. Dam szansę innym :)
    Zresztą to by była już pazerność z mojej strony :P

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ewuniu :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam :) Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie:). Banerek już umieszczam na swoim blogu http://swiatoli.pl/ :) i jednocześnie zapraszam do zabawy u mnie :). Pozdrawiam i szczęścia w Nowym Roku życzę . Ola ze swojego świata :):);)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow ale wspaniałe poduszeczki ;) ale nie tylko te do wygrania, a wszystkie z Twojego bloga!
    Gratuluje ;)
    Chętnie spróbuje swojego szczęścia w Twojej rozdawajce;)

    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście sie zapisuje.Wszystkiego dobrego,na ten NOWY ROK:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Marzą mi się Twoje poduszki, więc nie mogło mnie tu zabraknąć. Dużo miłości i weny twórczej na ten Nowy Rok przy okazji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Poduchy super, warto spróbować i pomarzyć. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też ustawiam się w tej dłuuuuuuugiej kolejce :)
    Dla Ciebie również wspaniałego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja chetnie wezme udzial w tym candy. Serdecznie pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku magleo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja też chętnie wezmę udział w zabawie.Nigdy nic nie wygrałam może ten Nowy Roczek przyniesie szczęście:)) Banerek:http://pannazadziorna1.blogspot.com/
    Ps.Zapraszam również do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego pięknego w tym Nowym Roku. Chciałabym wygrać jak nie wiem co:) mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Ewuś , wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :-))
    A odnośnie Candy , to ja bardzo , bardzo chętnie stanę w kolejce po takie cudne poduchy ..:-)))

    OdpowiedzUsuń
  51. nie może mnie tutaj zabraknąć... a nóż się uda!
    Serdeczności kochana na Nowy Rok!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  52. i ja się zgłaszam bo poszewki szalenie mi się podobają :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :**

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie cuda! takie poduchy! <3 zakochałam się.. są piękne! śliczne! Z wielką chęcią i radością wezmę udział w zabawie! :)
    Wszystkiego Nowego w Nowym Roku, samych dobrych dni i wiele radości :)
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  54. ustawiam się grzecznie w kolejce... zwłaszcza sarna wpadła mi w oko... ;)
    banerek pod jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też mam mega lenia. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    eva

    OdpowiedzUsuń
  56. Oj miło by było posiadać takie poduchy, szalenie miło. Zgłaszam się. Obserwuję, baner: colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. nie posiadam bloga, ale jestem podglądaczką i kupiłam kilka piękności. Włączam się do zabawy.
    agatus@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Dosiego roku!
    I ja chętnie wezmę udział w losowaniu. Na widok takich słodkości aż serce rośni :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się :)) Piękne poduchy !

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne te poszewki! Bardzo chętnie wezmę udział!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Cudne poduszki:). Tez chetnie wezme udzial silvie71@onet.pl
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  63. TAK NIEWIELE NAM POTRZEBA BY PRZYTULIĆ SIĘ DO NIEBA ZDROWIA SZCZĘŚCIA BLISKICH BLISKO I MIŁOŚCI PONAD WSZYSTKO SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU POZDRAWIAM DOROTA ŚLICZNE MIESZKANKO CZĘSTO TU ZAGLĄDAM BARDZO CHĘTNIE WEZMĘ UDZIAŁ marcinkiewicz70@gmail.com PPZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie dołączę do zabawy...obserwuje z http://haniahandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Jestem i ja :)
    Moje pierwsze Candy od niepamiętnych czasów, więc może poszczęści mi się u Ciebie kolejny raz :) Trzymam kciuki za siebie i za naszą kanapę ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Witaj
    Trafiłam do Ciebie przez przypadek ale jest u ciebie bardzo fajnie i miło. A jak wygram poduszki to będzie piękna sprawa bo będą pasowały do klimatu mojego domku. Więc zapisuję się zostaję no i czekam na losowanie. Chciałaby również zaprosić Ciebie do mojego blogowego światka jest bardzo kolorowo. Zapraszam i pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzięki za życzenia :) Tobie również życzę wszystkiego naj w tym nowym roku ! W kwestii zaś candy to oczywiście chętnie przygarnę takie poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Biorę udział z wielką przyjemnością:)
    Banerek na http://strefa-anki.blogspot.com/

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, ANIA

    OdpowiedzUsuń
  69. Skoro anonimki mile widziane to sie zglaszam. ;-)
    Bloga obserwuje juz od dluzszego czasu, przeczytany od deski do deski i bardzo inspirujacy. :-)
    Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam adresu: kasiareenberg@hotmail.com
      :-)

      Usuń
  70. bardzo chciałabym by te zwierzaki u mnie zamieszkały :)

    OdpowiedzUsuń
  71. bannerek umieszczony tutaj:
    http://handmade-nikorin.blogspot.com/

    i liczę na szczeście <3 nikorin.tan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też się zapisuję :)
    Obserwuję i dodałam baner: http://mini-miniaturki.blogspot.com/

    Sarna z rogami? To chyba kozioł (pan sarna).

    OdpowiedzUsuń
  73. Ajjj piękne:) Chętnie przygarnę. Pozdrawiam-kornik5@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam, chętnie wezmę udział w zabawie.Poduszki piękne.
    Pozdrawiam Katarzyna.
    kaska19666@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Puk puk...

    Z nieśmiałością dołączam do zabawy:)

    Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj... w 2014r.
    Danutka (dluszcz@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się, bo nagrody są prze, prze, przecudne! ♥
    Obserwuję jako: Marta Marple
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mail: marpleous@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Wyroby piękne, sama też szyję poduszki z surowego lnu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. dobrego 2014 roku! :)
    piękne jelonki!
    Kinga
    kingacegielka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Jestem Ewuniu , jestem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudne podusie bardzo chcialabym je wygrac Pozdrawiam DANUSIA kociara52@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja staję w długiej kolejce :) Miłego dzionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ogonek jak za dawnych czasów , piszę się i ja Anulka

    OdpowiedzUsuń
  83. Poduchy super więc i ja z chęcią stanę w kolejce:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ojej, ojej! Widziałam niedawno podobne poszewki, są cudowne! Również dopisuję się do candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Z przyjemnością wezmę udział w candy :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam
    ja również stawiam się do kolejki
    Pozdrawiam
    dioddka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Z najlepszymi życzeniami noworocznymi ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  88. subtelne i delikatne te poduchy , chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  89. dziekuje i wzajemnie :)
    no no no ale bym przegapiła ;p
    staje grzecznie w kolejce po rogacze , bo ja rogata dusza ;p
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  90. I się oczywiście dopisuję ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bieloneroznosci.blogspot.com/
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam, ja również ustawiam się w kolejeczce po takie cuda!!!
    pozdrawiam Kasia
    kasiaagb@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Piękne poduszeczki :)
    Zapisuję się do zabawy
    Obserwuje jako: Iwona K
    a banerek u mnie, o tu: http://ivi-art.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. To i ja sobie przycupnę cicho w kaciku :)
    http://patchworkladybird.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  94. Spodziewałam się, że będą tłumy na tak cudnym candy, ale i tak mnie to nie powstrzyma od stanięcia w kolejce:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  95. Kolejka długa a ja do cierpliwych nie należę ale na Pana jelenia chętkę mam Pozdrawiam Ciebie i wszystkich w kolejce-)pasiata7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha mam chętkę na jelenia a tu do wygrania łoś i sarenka Muszę zatem się poprawić
      leśna zwierzyno do mnie!!!-)

      Usuń
  96. Piękne poszewki, również się zapisuję i liczę na szczęście,
    baner na kamilar.blog.pl, zapraszam do mnie na małe candy,
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  97. No to się zapisuję, kocham rogate ;)
    Banerek i dołączony blog do oglądanych u mnie na: http://harmonytoday.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja tez się zapisuje Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  99. Z wielką chęcią ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie http://slodkiedomowezycie.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. To jeszcze ja spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. I ja! Fajowe te poduchy :)
    Obserwuję, a banerek wisi na moim blogu :)
    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Chętnie się zapisuje, może się poszczęści poducha dla leniucha:p
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  103. I ja z chęcią stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  104. Cudne te poduchy! W kolorystyce którą uwielbiam... Grzechem byłoby się nie ustawić po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Częstymi gośćmi koło mojego domu są sarny. Byloby miło zobaczyć je u siebie na kanapie w formie poduszkowej. banner na solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. poduchy jak zawsze piękne! chętnie zatem wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  107. Piękne nagrody, ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam, Asia
    am85@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Śliczności:) Z przyjemnością wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Piękne poduchy, zatem ustawiam się w kolejce :))) zaobserwowałam, baner umieściłam u siebie http://milemaison.blogspot.com/
    Pozdrawiam ciepło
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  110. Z przyjemnością biorę udział :)
    obserwuje jako : anioleq-ss
    anioleq-ss@wp.pl
    pozdrawiam
    Emilia W.

    OdpowiedzUsuń
  111. a może marzenie się spełni... bardzo chcę i ja :)
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  112. aleee długaśna ta kolejka... Wszyscy znajomi już są... jak to się stało, że dopiero teraz dotarłam?? Nie wiem - wytłumaczenia żadnego nie mam ;-)))
    aleee.... to ma być przecież Szczęśliwy Rok... a szczęściu trzeba dopomagać więc...
    JESTEM i nie ruszę się stąd bez poduszek... ;-)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  113. i jeszcze ja:) piekne nagrody

    aniarol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Ale bym candy przegapiła! O rany, dobrze, że przypomniałaś. Wiem, że ja wygrałam u Ciebie raz już candy :) i drugi raz takiego szczęscia pewnie nie będę mieć :(( no ale teoretycznie jest to przecież możliwe! więc staję w kolejce po nowe szczęście, oh ile chętnych, nie dziwię się! Ten jeleń jest świetny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  115. to i ja grzecznie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Przepiękne poduchy!! Chętnie ustawię się w kolejce,może los się do mnie uśmiechnie :)
    martagorynia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. przecudne! a że teraz mieszkam w lasach to pasuja jak ulał:) zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja chcę brać udział:) JA!

    OdpowiedzUsuń
  119. Również ustawiam się w kolejce...

    Zawsze śledząca, Ania (zula607@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  120. ale tłumy ale co tam i ja się zgłaszam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  121. I jeszcze ja na dodatek, pozdrawiam, szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  122. zgłaszam się i ja szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. i ja dołączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  124. To i ja staję w kolejce. Chętnie bym przygarnęła Twoje poduchy, bo są śliczne! Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  125. Podusie są sliczne, więc i ja ustawiam sie w kolejce. Może uśmiechnie sie do mnie szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  126. Może do mnie uśmiechnie się szczęście w Nowym Roku :) pozdrawiam anka.g1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Śliczne te podusie,może dopisze mi szczęście w dniu urodzin,blog obserwuję od dłuższego czasu,podziwiam wszystkie robótki ;pozdrawiam Anna z pomorskiego,annar30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Łoooo matuchno kochana, ależ tu kolejka !!!! :)
    No nic ... w ogonku, na jego szarym końcu się grzecznie ustawiam i łapki wyciągam po te cudne podusie :)
    Obserwuję ... baaaaaaaaaa - na paseczku bocznym bloga już Twojego mam i banerek też - rzecz oczywista :)
    Pozdrawiam cieplutko :) Bea
    http://beaartdecor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  129. To i ja może ustawię się w kolejce :) .... chociaż bardzo długa ....

    OdpowiedzUsuń
  130. Tworzysz cudowne rzeczy, z miłą chęcią dołączę do zabawy, martusia.stm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  131. Przepiękne poduchy:)
    I ja się ustawiam w kolejce :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. Bardzo chętnie wezmę udział, bo nagrody są wspaniałe. :)
    asiajedrzejek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  133. Przegapiłabym takie super candy. Ale jestem i staję w kolejce !

    OdpowiedzUsuń
  134. Śliczne, bardzo bym chciała je mieć więc ustawiam się w kolejce, może się uda jakimś cudem ;-)
    Pozdrawiam anka8022@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Bardzo chetnie dopisze sie do Twojego candy :-)

    Swietny blog:-)

    OdpowiedzUsuń
  136. no i ja chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Jaka długa kolejeczka chętnych :) Wcale się nie dziwię i też się przyłączam :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Z przyjemnością się zapiszę! Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Poduchy świetne z miłą chęcią wezmę udział w zabawie:)
    Banerek u mnie na blogu w zakładce "wasze candy".
    pozdrawiam serdecznie Kami:)
    Ps. W wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Zgłaszam się!

    lechrokosz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Ustawiam się w kolejce.
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    Obserwuję jako Marta W. ^^

    OdpowiedzUsuń
  142. To i ja stanę w kolejce.

    http://katherhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  143. Ustawiam się w kolejce!
    aggie171@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  144. Staję w kolejce. Poduchy śliczne. Pozdrawiam serdecznie. Małgosia (male91@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  145. Chętnie biorę udział
    obserwuję Karolina Furgacz
    karolina1990r@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  146. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  147. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  148. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  149. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  150. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  151. Bajeranckie. Ciekawie, co by sobie mój mąż pomyślał, gdyby otrzymał ode mnie poduchę z jeleniem...") Zgłaszam się. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  152. Przepiękne ;o) pasowały by idealnie do sypialni, no ja muszę je mieć ;o) Zapisuje się z radością ;o) Fantastyczny blog ;o)

    OdpowiedzUsuń
  153. Poduszka z łosiem... To byłby wspaniały prezent na Walentynki dla mojego Męża. Miał on już kilka spotkań z tym pięknym zwierzęciem w trakcie swoich licznych wypraw do okolicznych lasów. Obie poduchy jak zwykle dopracowane, piękne :) Zapisuję się z przyjemnością, choć bez większej nadziei na wygraną :(

    OdpowiedzUsuń
  154. ale piękne! ustawiam się w kolejce :)
    gogunia3@wp.pl

    bloga nie posiadam, ale dołączam do grona obserwujących (Katarzyna)

    OdpowiedzUsuń
  155. Stoję w kolejce. Może chociaż raz uśmiechnie się do mnie szczęście :). Blog już obserwuje od dawna, zamieszczę zaraz banerek o candy.

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  156. Choruję na takie poszewki :) biorę udział, baner na http://fabulous-christmas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. uff jaka tu kolejka , ja również zapisuję się szybciutko na to candy...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  158. alez kolejka. w sumie powinnam napisac,ze jak zawsze u Ciebie. no dobra sprobuje i tym razem szczescia. skoro nic mi ostatnio nie wychodzi to i tak szczescia nie bedzie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  159. Proszę mnie też zapisać :)
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  160. również zgłaszam swój udział :)

    bananapancakee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. się zgłaszam po podusie :) moni.slezak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  162. Dołączam do zabawy.Dziękując za piękne życzenia noworoczne i ja życzę weny twórczej z Nowym Rokiem.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  163. wspaniałe podusie! oj pasowały by mi do pokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  164. Wspaniały blog, cieszę się, że tu trafiłam. Poduchy moje wymarzone, zapisuje się i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  165. Ja też się zgłaszam ;)
    akiriazax@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  166. Chętnie wezmę udział, dając upust mojej manii poduszkowej :) A że to przesympatyczne mordeczki, to już koniecznie.

    Pozdrawiam,
    Magda

    super_magdalena@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Piękne poduchy, warto spróbować. Podziwiam inspiracje, chociaż jestem anonimowa i bez własnego bloga. Jeśli mi się nie uda to trudno, warto było trafić tutaj.
    Pozdrawiam .
    Mój email:aga79ka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Wdycham do Twoich pieknych poduś od dawna więc może się teraz będzie szansa:)

    OdpowiedzUsuń
  169. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w Twoim blogu. Zapraszam do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/
    Podusie chetnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  170. Jeszcze się załapałam. Chętnie wezmę udział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Rownież się zgłaszam, poduchy uwielbiam mogłabym mieć ich milion nawet.;)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  172. cudo...zapisuję się i trzymam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  173. szanse jakby to delikatnie powiedzieć nikłe, ale jak tu nie spróbować, kiedy takie piękne rzeczy do wygrania :-) to sobie chociaż pomarzę do jutra, że podusie mogą być moje :-) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :-) Karola z http://du-perelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  174. Z chęcią wezmę udział ;))
    Baner: http://osobliwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  175. Długaśna kolejka, ale skoro anonimki mile widziane ;) to i ja spróbuję szczęścia:) pozdrawiam! Ania (duszka83@tlen.pl)

    OdpowiedzUsuń
  176. Szczęśliwego:) I przyłączam się do zabawy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  177. I ja stanę na końcu kolejki, może mnie tu szczęście znajdzie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  178. Ja również z chęcią spróbuję... piękne podusie!! Pozdrawiam, Ania (anula_s@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  179. :D chyba zdarzyłam i ja... piękny zestawik z chęcią przygarnę do siebie a bloga poznam blizej w chwili wolnego zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  180. Jeszcze ja, jeszcze ja...... mam nadzieje że nie jest za późno..... ja też chcę takie piękne podusie :) Banerek wstawiłam na swojego bloga. Pozdrawiam trzymam za siebie kciuki :) i miłego wieczorku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  181. Ufff... mam nadzieje że zdążyłam, też marzą mi sie te piekne podusie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  182. Biorę udział!
    blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. Jestem stałą czytelniczką Twojego bloga. Do tej pory robiłam to anonimowo, od dzisiaj już oficjalnie. Jestem chętna na poduszki (chociaż jedną jak szczęście dopisze)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://bodomzmiennymjest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń