niedziela, 20 lipca 2014

Cukierkowy róż


Pastelowy róż uwielbiam, a w połączeniu z bielą nadaje pomieszczeniu niesamowitej lekkości.
Wiem, wiele osób może powiedzieć, że róż dobry jest tylko dla małych dziewczynek.
 Nic bardziej mylnego! 
W mieszkaniach gdzie króluje styl shabby kolor ten pasuje idealnie w letnie ciepłe dni. Oczywiście ważne jest, żeby nie zdominował nam mieszkania. On ma tylko podkreślić jasne dodatki! 
W zeszłym tygodniu, właśnie do takiego mieszkania szyłam różowe "co nieco":)
Kasia - właścicielka przepięknego domu poprosiła mnie żebym uszyła jej "coś" do okna kuchennego i parę innych rzeczy. Była prośba o zazdroskę i o "coś" na górny karnisz. Zaproponowałam Kasi wzór mojej zazdroski klik , a do góry roletę materiałową coś na wzór mojej klik. Kolory tak jak pisałam wcześniej: róż i biel.

roleta rzymska , roleta z materiału , zazdroska kuchenna , różowa roleta

Kasi kuchnia jest połączona z salonem, gdzie stoi duża beżowa kanapa. Wszystkie dekoracje na tym piętrze utrzymane są w tej samej kolorystyce, dlatego dla podkreślenia całości połączyłam te dwa kolory tasiemką w beżowym kolorze przeszytą różową nicią:

roleta rzymska , roleta z materiału , zazdroska kuchenna , różowa roleta

Do okna zamówiłam drewniane motylki, pomalowałam je i zawiesiłam na różowej cukierkowej wstążce, a Kasi cudne dodatki tylko podkreśliły piękno delikatnego różu.

roleta rzymska , roleta z materiału , zazdroska kuchenna , różowa roleta , hand made , rekodzieło

Motyw motyli dla Pani domu był bardzo ważny. W salonie wiszą zasłony w delikatnym pastelowym różu w w wytłaczane motyle. Dlatego na kanapę na życzenie Kasi, uszyłam poszewki ozdobione tym motywem. Sesję poduch zrobiłyśmy na tarasie Kasi.

poszewka , motyl , motyle , poduszka z motylem , róż , shabby , hand made , rękodzieło

W sumie poduszek było trzy, na każdej naszyte motyle. 

poszewka , motyl , motyle , poduszka z motylem , róż , shabby , hand made , rękodzieło

Tutaj w kadr wkradła na m się psina Kasi:)))
Żar lał się taki z nieba, że nie miałyśmy jej sumienia przegonić z wybranego cienia.
Ale tak patrzę teraz i do głowy przychodzi mi jedna myśl: kolorem Bella wpasowała się idealnie:)

poszewka , motyl , motyle , poduszka z motylem , róż , shabby , hand made , rękodzieło

Tą serwetę też szyłam ja:)
W środku róż, a dookoła biała obwódka...


Musze Wam pokazać jeszcze kilka dekoracji z Kasinego tarasu, bo jestem nim OCZAROWANA!


Tam każda rzecz jest przemyślana i ma swoje miejsce. 
Ta drabina mnie powaliła...jak ja marzę o swoim domku...z tarasem...


Kasiu dziękuję za wszystko!!!!
Twoja radość z uszytych rzeczy dodała mi skrzydeł:)))


A teraz pędzę na Wasze blogi, bo przez ten upał (całe dni siedzimy na działce) mam niezłe tyły...

42 komentarze:

  1. Cudny taras, tylko sie inspirować :) A poducie dodają mu jeszcze więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kasia ma bardzo ładnie ;-) to raz ..
    A dwa - oj Ewuś , każdy najmniejszy detal wzięłaś pod uwagę ! Cudnie to wyszło , bardzo , bardzo mi się podoba ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam róż (chyba już nawet wspominałam) :) z jasnymi kolorami pięknie się łączy. Cudowne te poduchy... i te motylki, zachwycam się cały czas :)
    Tarasik marzenie :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, zaczynam się bać! Nie, nie tego różu, bo jest extra, ale tego, że czasami zdarza nam się mieć podobne pomysły:-) Wychodzi na to, że to co uszyłam do swojej łazienki to prawie kopia - tylko zamiast różowych kropeczek ja mam szare. Ty już wyłaź z mojej głowy Kochana i nie majstruje mi tam!!! Buziaki!!!
    PS-motylki wow!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he bo my takie czarownice jesteśmy:))) Pokazuj roletkę Madziu, jestem bardzo ciekawa

      Usuń
  5. jejku, jakie piękne rzeczy. kto by pomyślał ze tyle różu może być tak urokliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne uszytki ale Ewuniu z pod Twoich rąk wszystko wychodzi piękne,:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Umiesz ewa dowartościować drugiego człowieka

      Usuń
  7. Śliczne różowości. Ja też się różowię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej ale przepieknie i wcale nie cukierkowo tylko po prostu cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny tarasik, podusie cudne, błogo sielsko się zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności :) Cudnie wyglądają na tarasie Kasi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż w połączeniu z bielą pasuje świetnie do różnych wnętrz, super to wykonałaś Ewuniu, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Pastelowy i pudrowy róż uwielbiam. Świetnie to wszystko uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne szyjatka !!! :) Cuudnie prezentuje sie okno jak i cala reszta :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się obijałam a nasza ewcia znów wytrwale pracowała pieknie to zestawiłaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się róż podoba :))) pomimo, że nie mam nic takiego w domu, to lubię oglądać wnętrza, gdzie on jest. A Twoje cuda - jak zawsze cudnie się prezentują :))))) Dobrego Tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu dopracowałaś zamówienie w każdym calu. Nawet tasiemka pod kolor kanapy, jesteś niesamowita! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna roletka ! Wszystko dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Ewo jestem zachwycona - pisze maila:)
    Jola K.

    OdpowiedzUsuń
  19. I w mojej kuchni goszczą pastele, w tym różowości :-)
    Korzystaj z lata, by... mieć siły realizować zamówienia. :D
    Pozdrawiam upalnie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Motyle i róż fajna kombinacja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię róż i wcale nie uważam,żeby był tylko dla małych dziewczynek:)))w połączeniu z bielą czy szarością zadowoli każdą kobietę:)))piękny taras,drabina mega:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie... Tak lekko, dziewczęco... :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie zdjęcia,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Różowy zawsze jest the best:) Śliczne szyjątka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Róż bardzo lubię ale w niewielkich dawkach i zastosowałam go właśnie w pokoju córki ale tylko w nielicznych detalach :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne :) zachwycające :) zgłoszę się do ciebie po taki okienny zestawik za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoje prace wpasowały się idealnie i najważniejsze, że ucieszyły nową właścicielkę. To takie motywujące i dające energię:) My oczywiście podziwiamy Twoje zdolności z oddali:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewa cuda stworzyła a Pani Kasia pięknie wszystko ułożyła :)Dobra współpraca to klucz do sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiem, czego bardzie zazdrościć, Tobie talentu, czy Kasi tarasu;)))) No pięknie to wszystko wyszło!!! Można patrzeć i patrzeć, gratulacje, kolejne świetne prace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne poduszki, idealnie pasowałyby do pokoju mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. poduszki cudne u nas by pasowały w pokoju E. :-)))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiesz,że uwielbiam takie pastele!!!Cudowne rzeczy znowu porzyłaś a najważniejsze,że to nie len:)))A taką roletkę to powinnaś mi uszyc do salonu,tylko nie wiem jakby pasowała do moich woali i w jakim powinna być kolorze:)Ale o tym kiedyś pogadamy,nie mam tam rolet i szczególnie wiosną słońce mi dokucza.

    OdpowiedzUsuń
  33. Motylarnia śliczna! Te drewniane w oknie są super! Ale serce mi skradły latarenki na stojakach,takie delikatne...Piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne wykonanie, jak zwykle u Ciebie:) Róż niestety akceptuję tylko pudrowy:) pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń