poniedziałek, 18 listopada 2013

Praca, praca, praca...

Chyba Was zanudzę , bo ja znowu poduszki uszyłam...
Ale co mam zrobić jak ja uwielbiam je szyć?
No taką frajdę szycie mi ich sprawia, że szok! Sama się sobie dziwię...
Moje panie z Allegro dopytują się, czy będę wystawiała poduszki o tematyce świątecznej. Na nic się oglądając w sobotę uszyłam dwie dzięki książce od Joasi , którą chwaliłam się czas jakiś temu. Co prawda w owej książce nie ma tematu świątecznego, ale po przerobieniu i wykorzystaniu kolorów świątecznych wyszły takie sobie podusie:


Pracy przy nich było sporo. Gwiazda, koronki, sztukowanie...
Ale myślę, że następnym razem szycie ich  pójdzie szybciej:)


Ale ja tak narzekam, narzekam a już mnie ręce swędzą żeby uszyć następne...
Pomysłów jest cała masa, ale czy dam radę to wszystko zrealizować to nie wiem.
Weekend miałam bardzo pracowity muszę przyznać, czasu na kawkę nie miałam. Dla Moniki z bloga "My dream white home" szyłam zazdroski. Ale nie byle jakie zazdroski, bo były one dwuwarstwowe. Monika przysłała zdjęcie z pytaniem czy bym takich nie uszyła dla niej. Jest mi bardzo miło, że wyzwanie padło na mnie:) Zaproponowałam len, zakupiłam koronkę i...


...uszyłam...
Myślę, ze bardzo będzie pasowała do jej nowego mieszkanka. Monika urządza go ze smakiem i każdy detal i zakup jest bardzo przemyślany. Firanki maja zawisnąć w kuchni. Zajrzyjcie na Moniki bloga. Tutaj proponuję skróty klik. Przekonacie sie jakie przytulne mieszkanko stworzyła:) 
Moniczko ja do Ciebie wysłałam maila!
I jeszcze mam do pokazania klosze siatki. 


Zamówiła je Sylwia. Mój maż się śmieje, że ona chyba nimi handluje, bo tyle ich u mnie zamówiła:))) Oczywiście to żarty, bo wiem że te trafią do jej szwagierki. 
Sylwia to chodząca reklama moich kloszy:)
To tyle na dzisiaj, lecę pozaglądać na Wasze blogi...




68 komentarzy:

  1. pracowita pszczólko ,sliczności !

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie nie sposób się nudzić :)
    Antoś siedzi mi na kolanach i śle "cioci' Ewie ślinkowe buzi ;)
    zazdrostki cudne...z siatki tez potrafisz wyczarować cuda...poszewki na poduchy z duszyczką :)
    klimatycznie się już zrobilo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i ja dla Antosia i oczywiście Zosi wielkie buziole ślę ( nieoślinione)

      Usuń
  3. Wszystko piekne ale te kolsze z czerwonymi świecami w środku prezenutją się wspaniale.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś w moment udało mi się udekorować je świątecznie:)

      Usuń
  4. Twoje klosze są ja Ty wyjątkowe, a poduchy z sercem szyte pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie mam chwilkę żeby napisać komentarz ;) Moje zazdrostki są cudowne :) Zresztą czego się można po Tobie spodziewać jak nie samych cudeniek - czekam na paczusie jak tylko dojdzie to wieszam je w oknie :) Buziaki Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie napisałam, że tak patrzę na te siatkowe klosze i myślę, że chce takie mieć :) To będzie moje następne zamówienie :)

      Usuń
    2. Moniczko to ja Ci dziekuje za zaufanie♥♥

      Usuń
  6. Jest praca-trzeba się cieszyć:-) A poza tym móią, że jak się coś kocha robić to nie jest to już pracą, hi hi hi. Żartuję sobie bo oczywiście wiem, ile czasu i wysiłku trzeba poświęcić na zrobienie tych arcydziełek:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdą jest:) Ale ciesze się, że robię to co sprawia mi ogrom radości i satysfakcje jeszcze daje:)

      Usuń
  7. Ewka Twoim poduchom nuda nie zagraża:))) O nie! Cudne te Twoje twórcze moce:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takich komentarzach to przez miesiąc będę się unosiła nad ziemią:)))

      Usuń
  8. Juz pisze do Ciebie meila... poduszki mnie powalily;) cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moje meile dochodza do Ciebie? Ostatni jest aktualny wczesniejszy nie;) bo odkad zobaczylam te dzisiejsze poduszki nie chce innych;)

      Usuń
    2. Joasiu odpisałam natychmiast. Moze w spamie jestem?

      Usuń
  9. Szyj Kochana szyj, pięknie Ci ro wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klosze prześliczne, o podusiach nawet nie mówię :) buziaki
    aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca pracą, a ja i tak zazdroszczę Ci, że masz ten czas na "ręczna robótki":) Ja mimo że poskładana z zapaleniem ucha (masakra...) klikam w klawiaturę w domu. Praca, praca, praca jak to ładnie powiedziałaś. Pozdrawiam i podpowiadam cichutko: granatowe płótno (może w gwiazdeczki?) z szarym lnem i białym wykończeniem:) To takie eleganckie połączenie, że aż się prosi o własne miejsce w świątecznych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne cuda,zdolna kobieta:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcale nie zanudzasz! Ja uwielbiam podusie i szycie poszewek tez sprawia mi frajdę :)) W zasadzie na razie tylko to szyję :)) A twoje to mogę oglądać i oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  14. No takie cuda szyjesz ,że nie wiem za każdym razem co napisać ,zazdrostka dla Moniki też super.A klosze bardzo ale to bardzo mi się podobaja zaraz piszę do Ciebie meila.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne poduchy ,az sama takie zapragnelam sobie na swieta sprawic :) Klosze Sliczne :) Zdolna i Pracowita Kobietka z Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  16. Śliczne te poduchy i zazdrostka też super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestes niesamowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne poduchy! Ach, pachnie już świętami :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Do Twoich "autorskich" poduszek już zdążyłam się przyzwyczaić ale zazdrostki to zazdroszczę Monice jak cholera! ;-) Jest PRZEPIĘKNA!!! A na Twój klosz TO mam chrapkę już od dłuższego czasu. :-)
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiesz człowieka rozbawić:)))

      Usuń
    2. No co Ty?! :-) To nie jest zabawne tylko szczerą prawdę piszę! :*

      Usuń
  20. Piękne te poduszki!! A czy będziesz miała coś przeciwko jak spróbuję uszyć taką poduszkę z gwiazdką z Twojego poprzedniego postu? Zakochałam się w Twoich pracach!! Boskie!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawróciłaś mi w głowie z tymi gwiazdkami :)Piękne poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ty masz pomysłów na te poduszki,co post to inne pokazujesz a każde jedyne w swoim rodzaju i tak samo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wszystko i podusie i firaneczka i klosiki :)
    Super !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  24. A mnie najbardziej podoba się detal - troczki przy poduszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaglądając do Ciebie nie można się nudzić, co i rusz nowości i bez przerwy same piękności. Tylko patrzeć i cieszyć oczęta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chce taką podusięę *.* gwiazdkową!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aleś Ty pracowita Ewuniu! Czasem znajdź chwilkę by odsapnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsapnę po chyba dopiero po Świetach:) A swoją drogą jak Ty mnie w sobotę kusiłaś tą swoją herbatką w tym cudownym kubasku...

      Usuń
  28. cudne poduchy :))) i jak już Świątecznie u Cibeie :))
    u nie w koło tace odchodzą hihihi


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś u mnie światecznie tylko na potrzeby sesji! Jeszcze takiego świra nie załapałam, żeby dom storić w czerwienie od początku listopada... A tace Twoje są piekne, więc rób je nieustannie:)

      Usuń
  29. Piękne to wszystko !!! Też zbieram sie do złożenia zamówienia ;))) pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze sie podoba! To balsam na moją dusze:)

      Usuń
  30. Same cukiereczki :) Cudne poduchy !!!
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  31. ale piekne i poduchy i klosze
    jestes moim guru

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ Ty jesteś uzdolniona :) I nie tylko manualnie.
    Twoje posty świetnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz to spaliłam buraka!!! Dziękuję♥♥♥

      Usuń
    2. Pal, niemniej to prawda ;) Masz dryg do pisania :)

      Usuń
  33. naprawdę to wiązanie poduszek na kokardkę to taka wisienka na torcie! Bardzo mi się podoba Twój zapał i pomysły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zawsze są piękne, wcale się nie dziwię, że uwielbiasz je szyć, bo efekty zawsze są niesamowite :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiesz Ewuniu? Aż miło patrzeć jak Twoje prace rozwinęły się od początku Twojego blogowania. Dobrze, ze Ci padła ta stara maszyna bo z nową szyjesz cuda! Więcej takich wspaniałych pomysłów Ci życzę. A firaneczka dla pani Moniki przepiękna. Jeszcze takiej nie widziałam.
    Pozdrawiam Wiola

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie nigdy nie zanudzisz, uwielbiam poduszki i mogę je oglądać całymi dniami, kiedyś marzyłam o łóżku pełnym małych poduszek <3 Klosze siatki są rewelacyjne i wyglądają na dość łatwe w wykonaniu, lubię rzeczy, które są proste, łatwe i prezentują się naprawdę rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kloszami to tylko złudzenie że prosta praca:) Z wszystkich rzeczy które robię te lubię najmniej...

      Usuń
  37. Poduszki są piękne,ale pierwszy raz podobają mi się klosze.Widziałam je w różnych miejscach ale nigdy mnie nie zachwycały a u Ciebie wyglądają bajkowo.Gratuluję pomysłu pszczółko:)))Mam nadzieję,że o mnie pamiętasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dzisiaj siadam do Twojego zamówienia:)

      Usuń
  38. Ewuś, Twoje poduszki powalają :) są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne te poduchy. Masz kobito zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super te klosze ja już znalazłam siatkę i niedługo coś wyczaruję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. TҺese aгe іn fact fantastіc idеas in concerning blοgging.

    You ɦave touched some pleasаnt points here.
    Any way keep up wrintіng.

    Feеl free to vіsit my webpage; john lennon art t shirts

    OdpowiedzUsuń