niedziela, 4 sierpnia 2013

Urlop!!!

Ogłaszam wszem i wobec, że zaczynam URLOP:))))
Jupi!!!
Doczekałam się i ja...
Zuza wczoraj wróciła z koloni bardzo zadowolona. Mówi, że pogodę nam zostawiła nad morzem. Na miejscu okaże się czy to prawda czy tylko przechwałki:)))
Nie jestem bardzo wymagająca. Do szczęścia potrzebuję troszkę słońca i dużo, dużo wędzonej świeżej rybki:))) Halibuta w szczególności... Musze się najeść na cały rok:))) Zuza też bakcyla połknęła. Na szczęście, bo do tej pory jadłam rybę wędzona z naszej trójki tylko ja.
Jak ja się cieszę na ten wyjazd!
Należą mi sie te wczasy jak nigdy. Do ostatniego momentu pracowałam. Jeszcze wczoraj lakierowałam, pomiędzy pakowaniem walizek i praniem Zuzinych rzeczy z koloni.
Część prac pokarzę Wam dzisiaj, a inne po wczasach.
Przy tym co szyłam w ostatnich dniach nieźle sie napracowałam, bo były to rzeczy bardzo pracochłonne. Ale zobaczcie same:


To styl marynistyczny - typowo wakacyjny:)
Były poduchy z różnymi nadrukami.



I koszyczek na "pierdułki"


Zawsze się znajdzie coś, żeby do niego wrzucić. Ja podobny mam w łazience na suszarkę i prostownicę.
 Uszyłam też torbę, z typowo wakacyjnym motywem kotwicy:


Nie mogłam się zdecydować na kolor. Granat też mi chodził po głowie, ale w końcu zdecydowałam sie na takie połączenie kolorów. Zależało mi też, żeby uszy były ze sznurka. Żałuję, że wcześniej takiej torby nie uszyłam, bo bym i sobie podobną sprawiła na wyjazd. A teraz raz , że jest za późno, a dwa to mam awersję do maszyny. Wiem, że przejdzie po urlopie:)))
Kolejne poduszki były też w niebieskim kolorze:


Musze przyznać, że nieźle się namęczyłam przy naszywaniu tej kotwicy.
I girlandy dwie też były:


Prawda, że wakacyjne klimaty???

W tym samym stylu, ale z myślą o bardziej  poważnej klienteli uszyłam inne poduszki i bieżnik na ławę...


...oraz kosz sporych wymiarów na np. na gazety, poduchy, koce...


Przy tym wszystkim i jeszcze innym siedziałam całe ostatnie dnie, a niekiedy i noce:)
Ale teraz mam wolne. 
I wiecie co? 
Przyszedł czas, że nic nie muszę, teraz to ja najwyżej mogę chcieć:)))
Jak ja na ten dzień czekałam!!!
Nie wiem, czy tam gdzie jedziemy, będę miała dostęp do internetu. W zeszłym roku był, ale bardzo słaby.
Będę prubowała do Was zaglądać, ale jakby coś to wracam 17-go sierpnia.

Do zobaczenia :)))

P.S.
Przypominam o moim rocznicowym candy klik. Zabawa trwa do 31.08!!!

50 komentarzy:

  1. Jestem w szoku-tak piękne rzeczy uszyłaś, że mucha nie siada. Udanego wypoczynku życzę-jak najbardziej zasłużonego :)
    Ściskam-D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściaro ;-) nie dość, że candy za candy wygrywasz, to jeszcze urlop :))
    Miłego odpoczynku Ewuniu!
    Wracaj do nas cała, zdrowa i opalona :>
    Uściski. Aldia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tylko jeden w ostatnim czasie wygrałam:))) Zimą i owszem, szły nagrody jedna po drugiej...jak ja za tym tęsknię...

      Usuń
  3. udanego odpoczynku:)
    a rzeczy są przepiękne i widać, że włożyłaś w nie dużo pracy (jest tyle szczegółów)i serducha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne rzeczy stworzyłaś Ewciu! Napracowałaś się i urlop Ci się należy.
    Wypoczywaj i ciesz się wakacjami!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. o matulu... same cudowności... napatrzeć się nie mogę :)
    udanego wypoczynku, ładuj akumulatorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochane jesteście dziewczyny! Oby tylko pogoda dopisała to będzie dobrze:)

      Usuń
  6. wypocznij Ewuś!

    piękne prace!
    jak zawsze!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No po takiej pracy z wspaniałymi efektami, odpoczynek to mus. Wypoczywajcie więc i ładujcie akumulatory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu Ewuś rzeczy przepiękne, Marine Style to coś co uwielbiam!!! Boskie i wszystko w moim stylu :-) A te ostatnie poduchy i kosz powaliły mnie na kolana!! Czekam tylko na maszynę jeszcze i też taki kosz muszę mieć!! (albo Ciebie poproszę!) Wypoczywaj, pogody Wam życzę i dobrej zabawy :-) Ja w tym roku po prostu zakochałam się w Łebie pomimo, że taka zatłoczona. Udanego Urlopu!!! Papa i do zobaczenia po powrocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, widać, że już myślałaś o wakacjach :))) Ta czerwona torba z kotwicą niezwykle mi się podoba :)) Udanego, zasłużonego urlopu i pięknej pogody :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam nie zaglądać,gdy zobaczyłam zdjęcie ale nie wytrzymałam.Bomba!!!Już się nie mogę doczekać kiedy to wszystko ułożę,kiedy poukładam nową ekspozycję.Bardzo Ci dziękuję.Bardzo i nic nie musze więcej pisać.Bo Ty WIESZ!!!Czasami nie można wyrazić tego co sie myśli i czuje.Odpocznij bo chyba czeka nas wiele pracy:)Nawet nie będę pisała co,tylko wyślę skromną listę po wakacjach:)Cieszę się,że Zuzce się podobało,w końcu to są moje rejony!!!I daj znać czy skorzystałaś z wyjazdu urlopowego.Odezwę się jeszcze dziś w "zawodowych"sprawach:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja, zepsułam niespodziankę co? Ale jakoś musiałam ten wakacyjny post zakończyć a tematyka twojego zamówienia pasowała idealnie. Ale nie pokazałam wszystkiego prawda?

      Usuń
  11. Pięknie, piękniutko!!! wypoczywajcie, zasłużyłaś zwłaszcza TY:) Pogoda nad morzem CUDNA, woda jeszcze cudniejsza, piasek mięciutki, ryba super, polecam samemu zakupić prosto z kutra i upiec lub usmażyć:)Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też robię:) Flądra z patelni jest obłędna, albo dorsz z grilla...ślinka mi cieknie...

      Usuń
  12. Jedziesz nad nasze morze?
    A poduchy urocze, ten największy kosz skradł moje serducho - chyba taki sobie sprawie :D
    Pogodę masz już zaklepaną, jest cudowna :D
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego wypoczynku ci życzę bo zasłużyłaś:) Internetem się nie przejmuj tylko odpocznij od niego. Śliczne poduchy i cała reszta

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba zestawy są świetne - marynistyczny faktycznie bardziej wakacyjny i myślę, że potem jak nic będzie przywoływał wakacyjne wspomnienia :)
    Odpoczywaj i baw się dobrze ;)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdziwie wiosenne zestawy.Miłego wypoczynku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jak inne fragmenty, ale na zachodnim wybrzeżu pogoda cały czas jest. Wczoraj minimalnie chłodniej, ale nam i tak udało się cały dzień na plaży spędzić. Dzisiaj mały poślizg mamy ze względu na wyprawę po rybki, ale już za chwilkę ruszamy i do wieczora plażing :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja od jutra:) Już czuje ten powiew bryzy morskiej....

      Usuń
    2. Okazało się, że dzisiaj "ciut" więcej niż bryza było :) Ale i tak udało nam się poleniuchować słodko na plaży, a nawet poskakać wśród fal, bo woda ciepła wystarczająco nawet dla mojego wybrednego Młodego :) A Ty w które rejony uderzasz?

      Usuń
  17. Ale cudeńka poszyłaś, boskie. udanego wypoczynku życzę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wypoczynku i słoneczka życzę !
    Odpoczywaj i nabieraj sił na nowe szyciowe projekty :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  19. odpocznij, naładuj akumulatory by mieć siłę do tworzenia cudów :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Zatem słońca i pysznej wędzonej ryby życzę :) Ależ zazdroszczę! Ja właśnie wróciłam i nie wiem, w co ręce włożyć.
    Cudne to wszystko, co uszyłaś. Jak zwykle ;) Czerwona torba z kotwicą fantastyczna!
    Wypocznij porządnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. P.S. mówię Ci, jakie to dziwne uczucie, gdy budzisz się rano i nic nie musisz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow,jakie wspaniałości naszyłaś! Uwielbiam styl marynistyczny właśnie latem,idealnie pasuje.Ja właśnie wróciłam znad morza ale miałam tylko 4 dni słoneczne.Tobie życzę więcej słońca i niezapomnianych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Napracowałaś się:-) udanego, zasłużonego wypoczynku Ci zyczę i wspaniałych inspiracji przywiezionych w bagażu:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana miłego urlopu życzę, rzeczy cudne torba z kotwicą to mój faworyt, uwielbiam marynistyczne akcenty, gdyż żeglarstwo to moja pasja....buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekne jak zawsze te Twoje cuda ale zestaw w gwiazdki jest obledny!
    Odpoczywaj bo w pelni zasluzylas :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Juuuuuupiiii!!! Taki wyczekany tez Twój urlop, że i ja się cieszę :) Odpoczywaj Kochana :)
    Komplecik boski :) Torba jest śliczna :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Co to za "wędzona świeża rybka"? :-) Albo wędzona albo świeża. :D
    Odpoczywaj, ładuj "akumulatory" i z nowymi siłami wracaj do nas ku radości wszystkich! Pozdrawiam upalnie. Ola Sz.
    p.s. pozdrów ode mnie morze

    OdpowiedzUsuń
  28. Urlop!! życzę ciepła,i dużoooooo leniuchowania:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana Ewuniu, mam wrażenie, że Twoje prace szyte są coraz piękniejsze... wszystko bym chciała. Te marynistyczne dodatki będą idealne jak mój mały podrośnie. Ja uwielbiam także wędzone rybki, np. węgorz mniam;) I taki węgorz rano z ciepłą bułeczką:) Zasłużyłaś na urlop - odpocznij za nas;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ewuniu wypoczywaj , do nas zaglądaj i pozdrów nasze morze ja będę w połowie sierpnia ściskam Dusia [ szyciowo prześliczne]

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę udanego wypoczynku.Proszę przesłać troszkę jody dla nas w słoiku:)
    P.S Piękny materiał w groszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie to wszystko piekne! Piekne!:) Cudownego urlopu Ci zycze, wypoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne rzeczy uszyłaś! Takie wesołe i kolorowe - typowo wakacyjne.
    Życzę Ci udanego i wspaniałego urlopu, wypoczywaj i ciesz się pogodą !

    OdpowiedzUsuń
  34. wypoczywaj ile wlezie:) ach cuda wychodzą z Twoich rączek:)
    urlopuj się ile wlezie i czerp z tych wolnych dni jak najwięcej:* buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wpadała mi w oko ta torebka, ajjj! Swietna jest! Wykonanie, detale...wspaniełe:))) Dobrego urlopu, wypoczywaj i rób wszystko to, na co wczesniej nie było czasu:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Szyjatka Piekne !!! Duuzo wypoczynku Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne prace, na pewno się spodobają nabywcom! Urlop jak najbardziej zasłużony!!! Jedź kochana i odpoczywaj! Pogody życzę:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Napracowałaś się ale wszystko wygląda pięknie !!!!!
    Styl wakacyjny jak nic !!!!!
    Odpoczywaj i wracaj z nowymi pomysłami, pozdrawiam, też lubię rybkę , buźka !

    OdpowiedzUsuń
  39. WOOW!!! ale piękne!!!! Tylko Podziwiać!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Good information. Lucky me I ran across your blog
    by accident (stumbleupon). I've bookmarked it for later!



    Feel free to surf to my web site - making a youtube thumbnail

    OdpowiedzUsuń