wtorek, 10 grudnia 2013

...a czas leci...


Druga niedziela adwentu za nami...
Czas leci w takim tempie, że zaczynam się bać czy zdążę ze wszystkimi zaplanowanymi rzeczami!
Część okien pomyta, druga połowa czeka grzecznie na swoja kolej. Póki co staram się nie podnosić rolet jak słońce świeci - umazane od tych deszczy że szok! Ale idę w myśl zasady: "czego oczy nie widzą tego sercu nie żal" i udaje że nie widzę tych moich porządkowych niedociągnięć...
Jeszcze tylko parę dni i będę wyrobiona z zamówieniami - ha! 
Do Ewy klik pojechały już klosze z siatki:


Dzisiaj powinny być już u Ewy (jeżeli poczta się spisze)
Poduszki z lnu dla Izy tez ukończone


Wymianka Mikołajkowa z Balerinką klik też osiągnęła finisz:)
Ja wysłałam Anecie tabliczki z napisami:



Była też mała niespodzianka, ale Aneta chyba dzisiaj dostanie paczuszkę dlatego nie zdradzę co to:)
Ja dostałam prześliczne serwetki pod kubeczki:


Jestem nimi oczarowana!!!
W paczuszce była też większa serwetka:


Anetko bardzo Ci dziękuje!!!!
Coś mi sie wydaje, ze serwetki będą teraz używane nie tylko przeze mnie:) Zuza była zachwycona nimi...


W między czasie dla mojej kochanej Ilony, zrobiłam w podziękowaniu za jej dobre serducho wianuszek świąteczny:


Ja mam podobny na drzwiach wejściowych, ale w zielonym kolorze...
W wolnym czasie zrobię zdjęcie to też się pochwalę...a co!
Teraz zmykam do maszyny, bo jeszcze inne kobietki czekają na swoje rzeczy...

52 komentarze:

  1. Cuda wyczarowałaś :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Klosze powalają na kolana, wymiankowe upominki super , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. kosze są przepiękne, ja wczoraj zrobiłam sobie klosz szklany:D

    OdpowiedzUsuń
  4. A u Ciebie jak zawsze się dzieje:)Ja nie wiem kiedy Ty to wszystko robisz:)Jesteś niesamowita:))Już się nie mogę doczekać mojej paczuszki:)Ale prezenty też niezłe dostałaś:)A u mnie na razie zawiesiłam prace,przez choróbsko,znowu mnie dorwało i nic nie robie...a nie półkę pomalowałam i dziś ją powiesimy:)To już coś.Od razu zrobię zdjęcia:)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Półeczkę to będziesz miała cudną!!! Maluj, wieszaj i pokazuj:))) daj chociaż oczy nacieszyć...

      Usuń
  5. U Ewunia jak zawsze dużo się dzieje :) Tworzysz cuda i od samego patrzenia zazdrość i tuptanie nogą, że u mnie nadal przygotowania w lesie ;) A żebyś moje okna widziała a Grzesiek dopiero wczoraj rolety zaczął montować to nawet zasłonić nie ma czym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Oj tam, oj tam... Pierwsze Twoje zawieszki na choinkę już widziałam u Ewy - to jakieś przygotowania są, a reszta sama się zrobi:)))

      Usuń
  6. Kochana no szalejesz, szalejesz ... cudne rzeczy :) A wianuszek bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko ślicznie się prezentuje...a ta kawka z gwiazdką anyżu i na takiej podstawce :) mniam...
    pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cuda! Od początku, klosze z siatki kocham co już wspominałam w innym poście, poduszeczki też cudne, tabliczki bardzo delikatne i również strasznie mi się podobają, wieniec dość minimalistyczny i dlatego bardzo przyciaga uwagę. A serwetki, które dostałaś w prezencie, są fantastyczne, nie dziwię się, że jesteś nimi zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  9. No widzisz poczta się nie spisała dziś do mnie klosze nie dotarły ale nie mogę się juz doczekać ja jak na moje okna patrze to mi się słabo robi i nie wiem kto je za mnie umyje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda. Byłam pewna, ze dojdzie paczuszka. Ale jutro już na bank:)

      Usuń
  10. Tak jak wszyscy czytelnicy i ja wpadam w zachwyty:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowita pszczółka, czy raczej, czarodziejka powinnam powiedzieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie otworzyłam paczuszkę od Ciebie , wysłałam Ci @
    I chyba czytamy sobie w myślach , wysłałyśmy sobie niespodzianki ;))
    Dzięki , niech się sprawdzą ,
    czekałam z nimi na Święta dlatego u mnie nie ma ich zdjęć (z bliska) to taka niespodzianka dla bliskiej mi osoby, ale Twoje oczka wypatrzyły je u mnie i teraz Ty już masz je w domku. Tą większą zrobiłam z myślą o Tobie, aby była całoroczna jak to mówią *do tańca i różańca*.
    Uściski Aneta - balerinka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cuda! Klosze są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak! Zmieniłam bloga! Bardzo przperaszam, że tak późno odpisuję :) Zmieniłam i powoli próbuję go pchać do przodu. Było mi szkoda tamtego, bo dużo przy nim pracowałam, aby ludzie odwiedzali, bardzo mnie to cieszyło :) No cóż, teraz wszystko od nowa i wolniej pójdzie, bo mam dużo pracy, ale mam nadzieję, że kiedyś inni będą zaglądać do mnie, tak jak do Ciebie! U mnie też wkrótce pojawią się ozdoby świąteczne, które w większości sama zrobiłam. I przepiękne te rzeczy, które innym wysłałaś! Jak w przyszłym roku będę już miała "naszą" kuchnię to na pewno taka tabliczka będzie także u mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z ciebie zdolniacha!!!!Wszystko co wychodzi spod twoich łapek jest przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super klosze,i ten wianek śliczny:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Na jakąkolwiek twoją poduszkę nie spojrzę, to mi się bardzo, bardzo podoba :) Gdybym była tobą, to miałabym je w domu chyba ze sto... taką mam słabość do twoich szyjątek...:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi...wiesz jak to jest: szewc bez butów chodzi... Ktoś bardzo mądry wymyślił te słowa:) Kurko uwierz mi że nie mam kiedy uszyć sobie poduszek na Świeta! Ale myśle, ze w następnym tygodniu będę miała więcej czasu i wówczas...coś sobie uszyję:)))

      Usuń
  18. wszystko cudne ale podkładki po prostu ekstra :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle u ciebie wszystko śliczne i dopracowane:?)
    buziaki
    aga

    OdpowiedzUsuń
  20. Czas leci , leci , ale widzę na ciężkiej pracy. Podusie lniane cudne bardzo :):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ewuś!!! A o oknach nawet nie mów ja mam ich ... sama nie pamiętam ile i jak słońce świeci to nie mogę patrzeć. Mam takie tyły że połowy nie zrbię. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza najważniejsze to miła atmosfera w Święta a reszta...mało ważna jest:)

      Usuń
  22. Jeej same Pieknosci u Ciebie :) Klosze Przesliczne jak i reszta noo Slicznosci :):) Szczesciara :) Serwetki i mi sie baardzo podobaja :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. co za cudowne rzeczy... Zazdroszcze wam tych perelek... Zdolniacho ty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarujesz, wszystko wspaniałe, dziewczyny będą zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewcia przyznaj się,że jak nikt nie widzi to się klonujesz tak ze trzy,no może cztery razy...bo sorry ale ciężko uwierzyć,że jedna osóbka,wszak bardzo zdolna,jest w stanie zrobić tyle rzeczy ;P
    Cmok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie rozgryzłaś:)))
      A poważnie to Beatko jest 11.32 a ja jem JUŻ śniadanie a w miedzy czasie zagladam do Was na blogi. Zaraz kończę i siadam do maszyny...buu...ale koniec coraz bliżej. Jest światełko w tunelu:)))

      Usuń
    2. No to muszę stwierdzić,że JUŻ nie za wcześnie? hehehe :P Wierzę kochana,że masz już dość ale pomyśl ile radości sprawisz tym wszystkim babeczkom,które czekają na swoje skarby :))) Ściskam i przesyłam duuużo energii

      P.S. To światełko jest z choinki a nie z tunelu...;P:P

      Usuń
  26. Ojej! Ewuniu dawno mnie tu nie było i jak patrzę na te śliczne rzeczy świąteczne, to jestem pełna zachwytu. Ależ Ty jesteś zdolna kobieto!
    Całuję mocno Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. same świąteczne cudowności, jestem zachwycona!! pozdrawiam serdecznie i obserwuję bloga, jest bardzo inspirujący :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow genialne serwetki ! Przepiękne :)
    Zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewuś, u Ciebie doba chyba dłuższa ;) bo moje 6h (gdy B.w przedszkolu) zlatuje jak godzina, a ja się dwoję i troję i ciągle nie wyrabiam, a jeszcze nowe zamówienia przyszły ;)
    piękne to wszystko, a poduchy cudne!szkoda, że się obudziłam za późno bym takie z gwiazdami sobie zamówiłam..achhh ;) będę się prosić i przypominać po Świętach ;) choć już klimatem pasować nie będą..buuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tą dobą to różnie jest. Raz się kurczy, a niekiedy wyciąga na maksa. Co do poszewek to mogę jeszcze uszyć jak chcesz:))) Te akurat szyje sie szybko.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  30. Ewciu, kosze z siatki kuszą, są fantastyczne, poduchy też :) Wianuszek mi się podoba i to bardzo :) Świątecznego nie mam, muszę coś z tym zrobić :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wianuszkowi to dodaje uroku laseczka świąteczna wyczarowana twoimi rączkami:) Wszystkim się one bardzo podobają. Dziękuję!!!

      Usuń
  31. Śliczne wszystkie Twoje prace! A poduchy z gwiazdkami mnie zachwycają :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Awesome website you have here but I was curious about if you knew of any community forums that cover the same topics discussed
    here? I'd really love to be a part of online community where
    I can get comments from other experienced people
    that share the same interest. If you have any recommendations,
    please let me know. Many thanks!

    Also visit my web blog; youtube thumbnail creator

    OdpowiedzUsuń