środa, 2 września 2015

Moje małe zmiany...


Z czystym sumieniem stwierdzam, że wakacje miałam pracowite, a małe remonty które miały u nas miejsce, tylko zagrzewały mnie do tworzenia nowych dekoracji do naszego M.
Prawie rok temu kupiłam materiał z myślą o nowych zasłonach do salonu, ale czasu nie było, weny twórczej też, a i leń czasami dawał o sobie znać wiec przeleżał swoje. Do czasu remontu w przedpokoju. Kiedy tata kładł nam cegłę, ja szwendałam się po domu i z nudów zaczęłam myśleć co by tu zrobić nowego i... moje oko zatrzymało się na oknie. Więcej mi nie trzeba było. Materiał wygrzebałam i do wieczora miałam gotowe zasłony:

zasłony vintage, białe zasłony, zasłony z lnu

Kremowy len połączyłam z koronką w tym samym kolorze. A całe zasłony uszyłam z ozdobnym tunelem:

zasłony shabby, białe zasłony, zasłony z lnu

zasłony vintage, białe zasłony, zasłony z lnu

Do zasłon szybko powstał bieżnik z grafiką:




Materiału mi zostało to dołożyłam poduszki na kanapę

poduszki w stylu francuskim, styl skandynawski, poduszki z grafiką

Uszyłam cztery duże i dwie mniejsze...

poduszki w stylu francuskim, poduszka shabby, poduszki z grafiką, podyszki w stylu shabby

Te mniejsze dostały falbankę i grafikę z bieżnika. 
Takich jeszcze nie miałam. Owszem dużo przy nich pracy, ale warto było... tak stwierdziłam.

poduszki w stylu francuskim, styl skandynawski, poduszki z grafiką


To na tyle dzisiaj:)
Bardzo Wam dziękuje, za wszystkie wizyty i komentarze które zostawiacie. Wszystkie czytam po kilka razy i każdy cieszy tak samo:)


39 komentarzy:

  1. poszalałaś, ale jak zwykle pięknie... tak romantycznie i spokojnie, do odpoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo wyszło tych zmian! Ale efekt jet bardzo przytulny, salon aż się prosi by w nim spędzać czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś kochana , zaszalałaś pozdrawiam Dusia [ wyszło super]

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jasne zasłony. Pięknie wyglądają, no i poduszki super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do zasłon w jasnych kolorach przekonałam sie parę lat temu.. i do tej pory nie znudziły mi sie

      Usuń
  5. Pięknie to wszystko wygląda, bardzo romantycznie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ! Delikatnie i tak lekko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję!!!! ( tyczy się też dziewczyn z góry)

      Usuń
  8. ojjj potrawisz Ewcia tak wykroić że wystarcza na wszystko hihi
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś, Ty masz złote ręce do szycia. Piękne te zasłony i poduchy i... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe te poduchy i super pomysł na zasłony:) buziaki Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wystrój. Zasłony niezwykle eleganckie, a poduszki słodkie. Wyszło to cudnie :))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze zachwycająco! Grunt to mieć pomysł i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poduchy z grafiką i bieżnik są cudne. ja niestety nie potrafie szyć a co dopiero grafika.......Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio sama uciekam w kremy ...Twoje szyjątka cudne !

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne szyjątka a te podusie z falbankami są takie słodkie,takie shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jest przytulnie u Ciebie! Piękne te poduchy i zasłonki takie subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduchy z falbankami są the best:) Remonty ewidentnie Ci służą, czego nie można powiedzieć o mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, ale fakt ja uwielbiam remonty... tylko sprzątać po nich nie...

      Usuń
  18. Pięknie jest u Ciebie, tak nastrojowo i klimatycznie :). A to co zrobi się samemu cieszy najbardziej :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor i wykonanie aż miło popatrzeć :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny masz dom, będę to powtarzać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo romantycznie u Ciebie, tak, jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny nastrój stworzyłaś :) Materiał może i przeleżał trochę czasu, ale za to teraz ma swoje 5 minut :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że masz talent i lubisz tworzyć coś nowego ;) Efekt Twojej pracy jest powalający . Poduszki są piękne ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Małe zmiany, a taki efekt! Po prostu pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę Ewuniu wszystko nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko piękne, eleganckie, delikatne

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię ten Twój kącik ze stolikiem...jak z Ani z Zielonego Wzgórza;)

    OdpowiedzUsuń