środa, 6 listopada 2013

Z myślą o Świętach ***

Pewnie pukacie się w głowę, że mnie już w głowie Święta???
Ale tak jest:) 
Czas leci nieubłaganie i ani się obejrzymy jak będziemy nasze domy stroić na nadchodzące Święta. 
Jakiś czas temu Madzia z bloga Quadro - zielona pracownia klik zamówiła u mnie komplet z czerwonej krateczki. Myślę, że wzór jet na tyle uniwersalny, że może być dekoracją nie tylko na nadchodzące Święta.


Czerwona krateczkę połączyłam z beżowym lnem i bawełnianą koronką.


Oprócz  bieżnika i poduszki Madzia zamówiła koszyczek na pieczywo, serwetkę, 


były też i ściereczki, a także zazdroska do okna ...


A ja w podziekowaniu za złożone zamówienie uszyłam dla Madzi fartuszek w tej samej kolorystyce.


Przyznam nieskromnie, że komplet spodobał mi się bardzo i zastanawiam się czy by sobie takiego nie sprawić na Święta? Ten beżowy len wspaniale komponuje się z czerwienią. Myślę też nad zasłonami w  połączeniu czerwonej kratki i beżu...


Tak! Zdecydowanie w tym roku królować będą u mnie te kolorki:)

61 komentarzy:

  1. piękny komplet, zdecydowanie nie tylko na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta zapowiadają się wesoło:-) Piekny komplet, połaczenie kolorkó rzeczywiście sie sprawdza:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie!!! do walentynek też pasuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki wzorek jest bardzo uniwersalny, święta, walentynki i cały rok.
    U mnie w tamtym roku były święta z czerwienią, w tym roku planuję święta w srebrze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego mi się podoba ta krateczka. pasuje na zarówno na święta jak i do kuchni w stylu wiejskim... Pisałaś o swoich świętach, ciekawa jestem efektu końcowego:)

      Usuń
  5. no nie Ewuś!! nie robi się takich rzeczy ;)
    wiesz jakich?
    pokazywac tak bezkarnie mi czerwoną krateczkę...i teraz będę już na nią chorowała ;) a wyleczy mnie tylko zamówienie u Ciebie...haha już piszę maila :)
    u mnie kratka jest nawet teraz...
    pięknie Ci wyszedł komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha... wiedziałam, ze Tobie to się na bank spodoba:)))

      Usuń
  6. Ja tam się w nic nie pukam,bo od dwóch tygodni przeglądam niezliczoną ilość zdjęć w necie...jak udekorować,przystroić,zapakować i takie tam...Opętało mnie i już ;)))) Jedno wiem na pewno,że w tym roku święta będą biało-czerwone,bo jednak w tonacji tylko białej wydawały mi się w zeszłym roku jakieś smutne...
    Piękne te Twoje szyjątka Ewuś,będą wspaniałą dekoracją na święta :))
    Buziaki kochana :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięło mnie na amen Beatko! Teraz siedzę przy innej świątecznej czerwieni:)

      Usuń
  7. ach uwielbiam te klimaty :)
    jak bardzo chciałabym mieć taki talrnt jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda ten komplet, a fartuszek rewelacyjny, czerwień wyjątkowo kojarzy się ze Świętami więc taki komplecik to strzał w 10 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplet :) Kratka i len wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie masz racje Ewuniu pięknie komponują się razem te kolory , a uszyłaś ślicznie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy komplet! Ja w zeszłym roku też na święta miałam dodatki w takim kolorze i wzorze :) Piękne rzeczy szyjesz,zawsze się zachwycam nimi!

    OdpowiedzUsuń
  12. świeta przyjdą szybciej niż nam się wydaje- a komplecik jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No świetny komplecik jest po prostu .....brak słów,pozdrawiam cieplutko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne :) No ale czego innego można się po Tobie spodziewać ;) Czytam każdy post i badziewia nie dostrzegłam ani jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłaś mnie Monika:))) Dzisiaj dostałam twój materiał, to jak tylko skończę zamówienie zabieram się za szycie.
      Całuski

      Usuń
    2. Odkrywam w sobie nowe zdolności do rozśmieszania ludzi ;) Ja się będę cieszyć jak to cudo mnie dotrze :)

      Usuń
  15. No i masz! Wiedziałam, że będziesz kusić:)) Śliczne to, koniecznie sobie uszyj. Jestem bardzo ciekawa tych zasłon.
    Wiola

    OdpowiedzUsuń
  16. I słusznie, że na czerwono, w końcu ten kolor dodaje energii wtedy, kiedy najbardziej nam jej potrzeba, czyli w samym środku zimy :) Przepiękne komplety!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały komplecik. Uwielbiam kompleciki:)
    U mnie też produkcja czerwoności trwa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, świąteczne nastroje już u Ciebie :) Krateczkowe śliczności zrobiłaś. Z resztą Ty jesteś zdolnym tajfunem!!! Wiesz co? Ja też już myślę o świętach, bo bardzo lubię ten okres :))) Nawet zaczęłam robić dekoracje na choinkę, a czy je zawieszę to inna sprawa hihi :)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozbawiłaś mnie z tym "tajfunem":))) Pokaż co tworzysz Dominiko, daj oczy nacieszyć!

      Usuń
  19. Moje serce też już bliżej świąt:) Cudna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna krateczka! Rzeczywiście nastrojowo się zrobiło u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mówisz stawiasz na czerwień? Gdybym miała takie uszyte cuda też bym pokochała ten kolor;) Ja Ewuniu też nie mogę się doczekać świąt;) Tworzenie poprzez dekoracje klimatu daje mi takie poczucie bezpieczeństwa i ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewcia wcale się nie dziwię, że masz ochotę na taki fartuszek. Jest fantastyczny! W ogóle beżom z czerwienią tak fajnie razem. I Ty zdolniacha nieźle tą maszyną wywijasz:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. A mówiłam,że się spodoba kratka????No,a widzę dzisiaj urodziny a Ty spędzasz je pracowicie!!!Trochę wyluzuj i torta zjedz:)Najlepiej truskawkowego:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej :) mnie również ogromnie przypadł do gustu, jaka byłaby cena zamówienia takiego zestawu :)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Przy takiej pogodzie odrobina czerwieni poprawi nastrój każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy komplecik. Uwielbiam czerwoną kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny komplecik!! Niekoniecznie świąteczny ale nadający się także na co dzień. Z pewnością poprawi humor właścicielce. :-)
    Pozdrawiam. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwień zawsze pięknie pasuje do świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne połączenie kolorków. Ostatnio i mnie czerwień przyciąga może to własnie ze względu na święta. Przecudny komplet :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Stanowczo uniwersalny, na każdą porę roku, ale przede wszystkim jest piękny i ciepły, budzi pozytywne emocje <3

    OdpowiedzUsuń
  31. fajowo!!! ja już się nie mogę doczekać świąt:))))))) a komplecik pasuje na każdą okazję:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Po pierwsze to... wszystkiego naj naj najlepszego, najpiękniejszego i najszczerszego w dnu urodzin ;-)))
    podczytałam w komentarzach
    a zestaw baaardzo, bardzo mnie się podoba...
    Po pierwsze bo lubię kolor czerwony
    po drugie bo lubię kratkę
    po trzecie bo wszystko pięknie i słodko dzięki tym serduszkom się prezentuje
    a fartuszek to super pomysł był... zapewne mile zaskoczył obdarowaną ;-)))
    Piękne wszystko no po prostu piękne ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  33. ale wspaniały zestaw! wcale się nie dziwię:) jak najbardziej już jest czas, bo później zwykle budzimy się dużo dużo po czasie i na nic nie ma czasu...
    uwielbiam czerwienie, zwłaszcza w porze Świąt...:)

    OdpowiedzUsuń
  34. o rany jak cudnie
    napatrzeć się nie mogę
    :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudny komplet, bardzo podoba mi się połączenie czerwieni i beżu. Ja już wcześniej uszyłam zasłonki, obrus, serwetę w biało czerwoną kratkę ale schowałam na święta :) Teraz zastanawiam się czy nie dokupić takiej drobniutkiej krateczki i nie uszyć jeszcze jakichś drobiazgów. Zaglądam pilnie do Ciebie z nadzieją, że coś podejrzę i nachalnie odgapię :))) Co wkładasz między dwie warstwy materiału w koszyczku na pieczywo? Dziękuję Ci za słowa, które dodają mi wiary w siebie (całkiem serio)! Ściskam i posyłam buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szycie dopracowane masz już do perfekcji. Tym bardziej podziwiam, że jesteś samoukiem. Rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  37. Komplecik przecudnej urody :))
    Kolorki "grają" ze sobą idealnie :))
    U mnie praca nad dekoracjami świątecznymi idzie już pełną parą... Choinka i śnieg marzą mi się już od dobrych trzech tygodni :)) Zastanawiam się czy to już nie choroba jakaś:P

    OdpowiedzUsuń
  38. Piekny komplecik :) Ja uwielbiam czerwien i ta krateczka przeslicznie wyglada :) Zapraszam Cie milo na moje Candy Roczkowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sliczny ten komplet! Fartuszek boski:) U mnie tez zdecydowanie czerwien na swieta.. Myslalam przez chwile ze moze by zmienic kolor w tym roku ale nie.. czerwien musi byc;) Pozdrowienia i milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie! Też pomału szykuję się do świątecznego wystroju:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja się w głowę Ewuniu nie pukam, bo też powoli zaczynam myśleć o jakiś świątecznych ozdobach :). Zaległości nadrobiłam i widzę, że się dzieje u Ciebie - to dobrze - wszystkie prace super a te czerwienie świetnie komponują się z pozostałymi kolorami.
    Pozdrawiam Cię serdecznie *) Marta

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczności , a to połączenie wyszło super pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładny zestaw. Właśnie przed chwilą podziwiałam go na blogu Magdy. Mnie od kilku dni len zakręcił i mam co do niego niecne plany przed Świętami ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Komplet jest urzekający! Nie mogę oderwać od niego oczu! Ten koszyk, poduszki, fartuszek, bieżnik - wszystko jest takie urocze:) Jesteś niesamowicie zdolną babeczką:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam tak samo i od lipca nie mogę doczekać się świąt. Cudeńka robi Pani Ewo.
    Serdecznie pozdrawiam
    Emilia

    OdpowiedzUsuń