wtorek, 30 czerwca 2015

Bo kobieta lubi zakupy...

Jestem typową kobietą i dlatego KOCHAM zakupy.
 No nie macie pojęcia jak ja je lubię!!! 
Nie ma na mnie bata, żadne zakupy mnie nie zmęczą, żadna siła mnie od nich nie odciągnie... mój mąż już się poddał, ręce chłopak z początku załamywał, aż pogodził się ze swoim losem... no bo taka jestem cholerka. Po kim to mam? Nie wiem... 
Ale widzę, że nie tylko ja mam tą przypadłość (he he...)
Pani Iza zamówiła torbę w wiadomym celu:)

torba na zakupy


Torba lniana z marynistycznymi paseczkami i grafiką...
Przemiła pani Madzia poprosiła o taką:

torba z lnu


Ta zamiast grafiki kwiatuszka dostała:)
A tak wygląda u pani Madzi razem z zasłonkami i zazdroskami, które szyłam wcześniej:


A ta pojechała do Anglii, do Patrycji z bloga ThePaintedCameo .

lniana torba na zakupy, torba na zakupy


Cała beżowa... a propos beżu to o jeszcze jednej sobie przypomniałam. Tą szyłam dla koleżanki mojej siostry:



I jaki wniosek się nasuwa???
Nie tylko ja myślę o zakupach... ha!

Wszystkim miłym kobietkom - dziękuje!!!!

39 komentarzy:

  1. bardzo fajne te torby Naturalne i pięknie wykonane.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, ostatnia najbardziej mi do gustu przypadła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne torby, aż szkoda byłoby zakupami je wypychać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniaste torby , a torby to ja uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. No kto nie lubi zakupów??? Spokojnie na pewno nie jesteś sama:-))) Super te torby, z taką to można szaleć- sporo pomieści :-) i jaka stylowa :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z takimi torbami to chętnie by się poszło na zakupy nawet nic nie kupując :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!!! Te z paseczkami bardzo w moim stylu :) Z taką torbą to można poszaleć w sklepach-wiele pomieści ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne torby!, cieszą oko prawie jak zakupy;) Nie mogę mieć takiej torby, stale bym po mieście latała:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torby świetne i faktycznie pakowne. W sam raz na łowy w sklepach. Być kobietą to faktycznie uwielbiać zakupy i wiecznie nie mieć co na siebie włożyć :)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika!!!! Jak Ty sie dawno nie pokazywałaś! Wracaj do nas:)

      Usuń
  10. Torby są piękne, pierwszą jestem oczarowana! jak fajnie, że wysyłasz je w świat, tzn. w wielki świat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torbami jestem zachwycona pani Ewo! Te z napisami piękne, ale ta z kwiatkiem też urocza.
    Pozdrawiam Jola W.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi to tam nawet Ewcia Twoja torba nie pomoże, jak samochód bywa za mały hahaha :)))) ale torby są super :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na Ciebie siły nie ma:) Ty kanape na plecach przytargasz:)

      Usuń
  13. Ja tez uwielbiam zakupy,czas na relax:)) zawsze wracam mega zadowolona i odprężona:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wszystkie:) Pracuś z Ciebie, buziole aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zakupów nie cierpię, ale torby śliczne są. I ten len... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie super bo im większa tym lepsza;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne torby, bardzo mi się podobają Twoje wyroby!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te Twoje torby, pewnie inne prace też będą zachwycające. Dlatego zostaję na dłużej. P.S. Zakupy - ubóstwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne sa twoje prace!!! bardzo lubię się im przygladac

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie śliczne są te torby, chciałabym wszystkie!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że czasu nie marnujesz Ewciu :) Cały czas coś cudnego z Twoich rąk wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobieta bez torby, to jak żołnierz bez karabinu :-) Chciałabym mieć taką fajną torbę z napisami, wtedy zakupy byłyby jeszcze milsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne torby. Pierwsza najbardziej przypadła mi do gustu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń