środa, 22 maja 2013

Totalny brak czasu

Nie mam czasu na nic.
Dom zaniedbany tak, że strach jak gość zapuka!!!
Wolę nie myśleć, że taki moment nadejdzie, ale mam nawał pracy...
Czasem nie odbierajcie, że się uskarżam nie, co to to nie! Lubię jak się dzieje, a dzieje się oj dzieje...
Zamówienia spadły na mnie jak grom, wszystko na raz, a każdy chciałby mieć to już u siebie. W sumie to się nie dziwię, też taka jestem:) No więc staram się jak mogę, żeby moje miłe Panie były zadowolone.
Jedna paczka gotowa do wysyłki, inne prace się suszą, jeszcze inne schną od lakieru i tak dalej...
Efekty mojej pracy później a teraz pokażę Wam jakie poduchy powstały w ostatnim czasie i jeszcze coś...


Wiem, że większość lubi stare grafiki - ja też je doceniam, ale czasami wolę te nowocześniejsze. Na życzenie pewnej miłej Pani powstały takie oto poszewki. Mnie napis przypadł do gustu i to na tyle, że uszyłam więcej i poszły pod młotek na Allegro klik.
Pomiędzy zamówieniami powstała też taka poszewka:


Też dostępna na Allegro klik.
I dawno zapomniane rameczki też zrobiłam, ale jeszcze nie wystawiłam na sprzedaż. Czasu brak :)



Z resztek materiału i pomalowanych ramek wyszedł uważam niezły dodatek do wystroju wnętrz..
Takie nic a oko cieszy:)
I jeszcze na koniec pochwalę sie nowymi poduchami do naszego salonu.
Kanapa dostała nowa kapę w jaśniejszym kolorze. Póki co musi mi to wystarczy, bo na nową sie na razie nie zapowiada... Dlatego robię co mogę, żeby dla oka był milszy widok. Małym kosztem zakupiłam parę poszewek w SH. Lniane za 2,00 ( na wagę) ozdobiłam napisami



Zdecydowałam sie na prosta grafikę, żeby nie było za dużo. Jakiś czas temu zakupiłam też w SH poszewki w róże (też za grosze) i tak leżały, leżały, aż się doczekały. Może ktoś powie, że za dużo tych poduch, ale mnie się podoba i już! Uważam, że te w kiaty są w tak delikatnych kolorach, że tylko ocieplają tą kanapę, a nie przeszkadzają.
Resztę poszewek doszyłam, co by się wygodniej siedziało:))

To tyle na dzisiaj, zmykam do pędzla!!!

68 komentarzy:

  1. śliczne poduchy :))) lubie transferowe napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie poszewki mi się podobą i te zrobione na zamówione i te które zrobiłaś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu tworzysz, tworzysz piękne poszewki, o rameczkach nie wspomnę, a kanapa z tak slicznymi poduchami zyskała pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziak wielki dla Ciebie Dusiu za tak miłe słowa:)))

      Usuń
  4. a ja szukam i szukam po lumpeksach takiego kwiatowego motywu i nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Jest nadzieja, ja nie szukałam a same mi wpadły w oko...
      Czy jest szansa żebyś miała komentarze dla blogerek u siebie? Wydaje mi sie ze miałaś. Nie chcę sie logować w google

      Usuń
  5. och jak ładniutko kochana:))) ślicznie wygląda ta kanapa w jaśniejszej kapie:) i poduszki bardzo ładnie połączyłaś ze sobą:) wszystko współgra idealnie...:) buziaki i czasu więcej życzę:) doba mogłaby mieć więcej godzin, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu gdybym znała hasło w kwestii doby to by trwała 48 godzin:)))
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  6. Zazroszce zapału do pracy! Poduszki sa po prostu cudowne! Co tam bałagan!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, najważniejsza satysfakcja po skończonej pracy:)))

      Usuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich zdolności i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Saama bym sie rozlozyla na tej Twojej kanapie posrod tyylu Pieknych poduszek :):) Slicznosci u Ciebie :) Rameczki suuper wygladaja :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. kanapa ma miodzio odzienie a podusie bardzo bardzo piękne:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, wszystko piękne! bardzo mi się podobają takie poduchy.. muszę kiedyś u Ciebie zamówić! :)
    A z czasem doskonale Cię rozumiem :( nie wiem, ale za szybko te godziny mijają..wiecznie nie mam czasu na nic :( ale chyba nie jesteśmy same ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. A widzisz tak to jest jak się ma zdolne ręce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana zdolniacho:) Wszystko mi się u ciebie podoba i inspirujesz mnie konkretnie:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się!!! Pierwsze efekty już widziałam...

      Usuń
  13. Piękne poduchy i fantastyczna grafika :)
    Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracowita jak mróweczka jesteś :-) ale rozumiem klientki , bo ja też chce wszystko na JUZ :-) Rameczki mnie powaliły ;-)) Po ile ?;-P

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana poduchy prześliczne, ale Ewuniu te obrazki podbiły moje serce są przepiękne, cudne, obłędne....Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewo oby zamówienia zawsze tak spływały :)
    Transfery supr :)
    Poduszki w kwiaty bardzo fajnie ożywiły kanapę i jeszcze ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! A z poduch bardzo się cieszę.

      Usuń
  17. Oj Ty zapracowana Kobieto ! Ale robisz fajne rzeczy, a dom nie muzeum ! pozdrawiam majowo

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to masz szczęście ... lniane poszewki za 2 zł ? Pięknie je ozdobiłaś. Pracuj kochana cierpliwie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewa, ja jestem zachwycona, potrafisz zrobić piękne rzeczy-sama! Poduszki są śliczne! U mnie czas pędzi jak szalony, a ja nie mogę go dogonić :)

    Ściskam, przytulam i całuję-D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalejesz:) I fajnie, jak człowiek zajęcia nie ma, to większa bieda przecież...Podusie śliczne, ale to już wiesz:) Sił dużo życzę i weny twórczej. Zmykam na druga kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne, super wychodzi Ci transfer. Poduchy w róże wyglądają jakbyś zapłaciła Bóg wie ile.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie Ci wychodza transfery:) Bede w Polsce za 2 tygodnie to w koncu kupie Nitro i tez sprobuje.. Zobaczymy co z tego wyjdzie..
    :) Poduchy w roze sliczne. Ladnych poduch nigdy za wiele.. :) Pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne poduchy poszyłaś. Mysle, ze sie w końcu skuszę:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne te Twoje poduchy :) I pomysł na kanapę do ściągnięcia, bo moja po dzieciach nie da się doprać, a jakoś na kapę nie wpadłam. Twoja z poduchami prezentuje się bardzo "z klasą". Przykro mi, że przysporzyłam Ci dodatkowej roboty :( Ale duchowo wspieram, a sama jestem na etapie, że będę skakała z radości, kiedy cieżko będzie mi się wyrobić z zamówieniami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego Ci życzę Aniu z całego serca!!! Twoja biżuteria bije na głowę najlepsze firmy:)))

      Usuń
  25. Ilość Twoich poduszek na kanapie w podobnej ilości do moich z tą różnicą, że moje są głównie od dobrych duszyczek;)Piękne a szczególne te lniane od" Prady" grafikę dobrałaś im kapitalną.Obrazeczki też śliczne - podziwiam:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne! Jak sama sobie nie poradzę z uszyciem poduszek i transferem (a nie posądzam siebie o takie wyczyny), to z pewnością się do Ciebie zgłoszę.
    Co do braku czasu i bałaganu: wczoraj właśnie pomyślałam, że gdyby ktoś niezapowiedziany wpadł do mnie, spaliłabym się ze wstydu. To, co ostatnio się u mnie dzieje, przechodzi ludzkie pojęcie :) Ale gdy tak patrzę na ten bałagan, powtarzam sobie "Kobieto, to oznacza tylko jedno: masz mnóstwo pracy, sama tego chciałaś, więc ciesz się". No to się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie sobie też tłumaczę:)))
      A podusie chętnie Ci uszyję jak coś!

      Usuń
  27. Przepiękne!!!cudne,uwielbiam te poduszki.A z zamówień trzeba się cieszyć,cieszyć,cieszyć

    OdpowiedzUsuń
  28. Pani Ewo nie dziwię się że zamówienia spływają, robi Pani piękne rzeczy, fachowo doradza i mile zaskakuje na koniec niespodziankami. Ja na moje poduchy cały czas zerkam i uśmiecham sie pod nosem. Życzę więcej zamówień:)
    Zachwycona Jola K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ja mam cudowne klientki...
      Dziękuję Pani Jolu:)

      Usuń
  29. Ewa, czy masz jakiś sklepik w sieci? Poproszę link ;) Poduchy pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze,nie mam czasu na komentarz...ale Ty wiesz co chciałabym napisać:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację, bez poduszek w róże byłoby zbyt monotonnie.
    Reszta też SUPER! :-)
    Pozdrawiam serdecznie! Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale slicznie tu u Ciebie, zsotaje na dluzej :) zapraszam na mojego nowego bloga http://mypassionsmylife1.blogspot.ie/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Poduch nigdy dość... ;-)))
    Nie umiem się ustosunkować do Twoich prac...
    Bardzo mi się podobają.. u Ciebie... bo ja uwielbiam shabby... lubię na niego patrzeć, wyobrażać sobie co to ja bym...ale w moim domu kolory panują i to dość intensywne ;-)))
    za to podusie w róże też mam ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny u mnie... Bardzo ale bardzo wiele radości mi one sprawiają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten dylemat, mam tak czasami. Coś mi się bardzo u kogoś podoba, ale u siebie tego nie widzę... pozostaje wówczas patrzeć...

      Usuń
    2. uff... cieszę się, że rozumiesz ;-)))

      Usuń
  34. Bardzo fajne te lniane podusie z napisami :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne, wspaniałe i mogłabym mieć ich każdą ilość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Poduchy są super:) Wszystkie te z różami bardzo fajnie przełamują biel pozostałych:) Z czasem to i ja mam olbrzymi problem:) Jakoś co raz go mniej w dobie:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Produchy extra:) Dla mnie każda sofa powinna być nimi oblozona:) Zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne poduszki, podobnie jak Ty uwielbiam ten "poduszkowy świat"
    BLOG-SeeHome made with passion

    OdpowiedzUsuń
  39. I have learn several excellent stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
    I wonder how so much effort you place to make this type of fantastic informative website.


    my website :: thumbnail generator youtube

    OdpowiedzUsuń
  40. Hey! This post could not be written any better!
    Reading through this post reminds me of my
    old room mate! He always kept talking about this.
    I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read.
    Thank you for sharing!

    Here is my homepage youtube custom thumbnail creator

    OdpowiedzUsuń
  41. each time i used to read smaller articles or reviews which also clear their motive, and that is also happening with this paragraph which I am
    reading at this time.

    Here is my homepage; youtube video thumbnail creator

    OdpowiedzUsuń
  42. Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It truly helpful & it helped me out a lot.
    I hope to give one thing again and aid others such as you helped me.


    Take a look at my blog post you tube Thumbnail

    OdpowiedzUsuń
  43. I was able to find good information from your blog articles.



    Also visit my homepage free youtube thumbnail maker

    OdpowiedzUsuń