środa, 1 maja 2013

Wyniki candy!!!!

I przyszedł sądny dzień dla wszystkich Was które brałyście udział w moim candy:)))
Ilość chętnych do nagrody przeszło moje oczekiwania.
79 osób!!!
Bardzo Wam dziękuję, za chęć udziału w mojej zabawie.
Poznałam też wiele ciekawych blogów, z którymi zawarłam bliższą znajomość.
Mam nadzieję dziewczynki, że zostaniecie ze mną na dłużej:)))
Do każdej z Was starałam się zajrzeć chociaż raz, ale nie do wszystkich mogłam się dostać. Pomimo wielu prób, dostęp do niektórych blogów był niemożliwy - niestety.
Ale do rzeczy! 
Tym razem zdecydowałam się zaprosić do losowania komputer, jakoś tak dla mnie jest to bardziej wiarygodne.


Numerek który wygrał to cyfra 34.
Osoba która zapisała sie pod tym numerkiem to:

Danuta Bochenek z bloga Moje hand made
GRATULUJĘ KOCHANA!!!!

Napisz proszę do mnie e-maila z adresem wysyłki :)))

A Wam wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie i w niedługim czasie zapraszam na rocznicowe candy:)))

MIŁEJ MAJÓWKI WAM ŻYCZĘ!!!

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje a Tobie bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gartulacje :) dziękuję za zabawę i również życzę miłej i cieplutkiej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale super jestem w wielkim szoku, bardzo sie ciesze. :) Bardzo dziekuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje mojej imienniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dzięki za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Danusiu :))) a Tobie i pozostałym uczestnikom dziekuje za świetna zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję Zwyciężczyni:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję Kochana za zabawę! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje,i dzięki za fajne Candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla szczesciary :) Dziekuje za zabawe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja Wam kochane dziękuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ te poduchy są BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla zwyciezczyni;)

    OdpowiedzUsuń