środa, 18 listopada 2015

***


Uwielbiam jasne pomieszczenia i jasne w nich dodatki.
Nawet najbardziej zacieniony pokój, można rozjaśnić poduszkami, obrusikami czy zasłonami.
Dla pani Joli zrobiłam parę rzeczy w kremach:

poduszki shabby, poduszka vintage

Kremowy materiał połączyłam z beżem i koronką bawełnianą...


Zrobiłam też klosz z siatki, którego dawno nie robiłam:)



W moich cały czas palą się świece... uwielbiam ich blask w jesienne wieczory...
Pani Jola poprosiła mnie też o serwetki na stół z kornką:

serwetki z koronką, serwetki shabby, serwetki vintage

serwetki z koronką na stół, serwetki shabby, serwetki vintage

Miłego dnia Wam życzę:)))

22 komentarze:

  1. Swieczuszki pod kloszem wygladaja podwojnie atrakcyjnie :-) a takie jasne dodatki na pwno wniosa troszke "swiatla' :-) milego dnia Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny ten klosz Ci wyszedł, a ze świecami wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  3. prostota i elegancja:)wspaniale się wszystko komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak delikatnie i romantycznie się zrobiło !
    Czy dyńki dotarły ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Klosz wspaniały a świeczki umieszczone pod nim wyglądają zjawiskowo!
    Ja także ostatnio "siedzę" w beżach i koronkach :)) To jest nas dwie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zrealizowane zamówienie! A klosz jest bombowy! Jest na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką liste... tylko czasu na realizacje brak...

      Usuń
  7. Też uwielbiam jasność we wnętrzach i w naszym domku w weekendy jak jesteśmy to świece są wszędzie:) Piękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zamówienie i konkretna robota! :-)
    Pozdrawiam słotnie. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny klimacik będzie
    dobra robota :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają te Twoje klosze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak - w pochmurne dni trzeba się ratować jasnymi dodatkami i światełkiem świec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gwiazdki na czasie a świece adwentowe za chwilkę zapłoną :) i klimat jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie Ewuś u Ciebie! Jak zwykle:))) Fajnie Cię było usłyszeć:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Jola na pewno jest zadowolona, poszewki są rewelacyjne!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że właścicielka tych cudeniek będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń