wtorek, 3 listopada 2015

Dla maleństwa:)


Niedługo na świecie, pojawi się pewna mała, śliczna dziewczynka... w sumie to już na dniach:)
Jej mama - Ania poprosiła mnie o uszycie paru rzeczy, żeby ulepszyć i upiększyć jej pokoik... 
Wszystko miało być w pastelach, padło na róż, miętę i delikatny akcent żółci (do tego koloru ma słabość pani Ania). Wszystko fajnie i ładnie brzmi tylko jak tu to wszystko połączyć, żeby smaku wyglądu nie zepsuć i funkcjonalne było??? Oj, miałyśmy prawdziwą burzę mózgu:)
Pokarzę Wam najpierw zasłony:

wyprawka dla dziecka, komplet do dziecięcego pokoju, zasłony dla dziecka
Góra jak widać różowa w kropeczki, mocowana do karnisza na szelkach. Dół miętowy, a miejscu połączenia różu z białym, doszyłam falbankę białą w żółte kropki:


Teraz widzę, że przy zakładaniu zasłon do zdjęć nie założyłam końcówki na karnisz... udajcie, że tego nie dostrzegacie! W końcu to nie karnisz jest tutaj w roli głównej...


Dół w mięcie w delikatne kropeczki.
Jak widać na zdjęciu były też podusie:

zestaw do pokoju dla dziecka

... uszyłam je ze wszystkich kolorów tkanin...
Organizer na łóżeczko też był w zamówieniu:


Z tyłu tkanina w kropki żółte, a do łóżeczka mocowany jest na białych tasiemkach, ale niestety nie mam już łóżeczka w domu (dzieci szybko rosną... nawet własne) i nie za bardzo jak miałam to wszystko wyeksponować... musicie sobie wyobrazić, że wisi na łóżeczku:)
I na koniec ochraniacz dla maleństwa:

posciel dla małego dziecka, komplet do łóżeczka

posciel dla dziewczynki, pościel do łóżeczka dla dziewczynki,

...ach i jeszcze była maskownica na łóżeczko, ale nie mam jak jej pokazać...


Żeby Wam przybliżyć jakie ma ona zadanie, to pokażę Wam na innym zamówieniu:

maskownica do łóżeczka, falbanka na łóżeczko


To na tyle.
Wam dziękuję, że tu zaglądacie, a pani Ani za ogrom zaufania i życzę szczęśliwego rozwiązania:)

30 komentarzy:

  1. Pięknie !!!! I ta zasłonka bardzo fajnie połączona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, ale cudnie, maleństwo będzie miało dzięki Tobie piękny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo, pięknie i radośnie! Pamiętam jak udało mi się dla mojej Pauliny dostać taką śliczną pościel w misie ale byłam szczęśliwa a tu teraz co kto chce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkrabik będzie miał słodkaśne sny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet. Z pewnością ogrom pracy w to włożyłaś, ale wyszło cudo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, pracy było, ale zadowolenie pani Ani wynagrodziło wszystko

      Usuń
  6. Ale wnętrze będzie miało maleństwo. Śliczny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszeczki i zasłona idealnie do siebie pasują :) Taki słodki komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje dzieciowe szysie!! aż chciałoby mi się jeszcze córci... hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczo! Słodko i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie i tak radośnie z tymi kropeczkami!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne jak wszystko z pod twojej maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy kolory z którymi sobie super poradziłaś.Pięknie będzie w tym dziecięcym pokoju dzięki Tobie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama słodycz, połączenie tych trzech kolorów wyszło ci rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuś, jak słodko i pięknie! Dużo zdrówka dla świeżej mamusi i córeczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. mama i maleństwo będą się czuć cudnie w takim otoczeniu bawełny z której tworzysz cudeńka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie, słodko, tak księżniczkowo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie wszystko razem wygląda. Kolorki zostały bardzo ładnie dobrane. Jest tak dziecięco radośnie:))) tak jak powinno być:)

    OdpowiedzUsuń