środa, 30 października 2013

Wyróżnienia i...

 W blogowym świecie ostatnimi czasy ponownie pokazują się to tu, to tam wyróżnienia.
Gesty zawsze mile widziane. 
To bardzo miło jak KTOŚ dostrzeże nasz blog i chce to wyrazić w tak miły sposób:)
Niedawno i mój blog został wyróżniony i to trzykrotnie!
Bardzo bardzo się cieszę!!! 
Tym bardziej, że wyróżniona zostałam przez niedawno poznane blogowiczki:
Dziewczyna z ogromnym poczuciem humoru i dystansem do siebie. Uwielbiam czytać jej posty:)
Tego bloga nie znałam do momentu otrzymania wyróżnienia. Ewa tworzy prześliczne aniołki!!!
Kolejna zdolna kobieta:) Jej materiałowe literki zachwyciły mnie.

Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję!!!


 Zasady otrzymania tego wyróżnienia:

- nominowana osoba pokazuje nagrodę (to jest zawsze miłe)
- nominuje 7 blogów (to też)
- ujawnia 7 faktów o sobie (to już mniej)
- informuje blogi, które sama wyróżniła

A zatem 7 faktów o mnie
(kto nie chce nie czyta)
- straszna gaduła ze mnie (najpierw mówię, a potem myślę)
- uważam, że jestem bardzo pozytywnie nastawiona do życia
- uwielbiam czytać książki (chociaż czasu na nie brak)
- mam ogromną słabość do tzw. "przydasi"
- marzę o małym domku z ogromnym ogrodem
- uwielbiam Wasze blogi
- bez pamięci kocham mojego męża i córcie (chociaż czasami mam wielką ochotę odpisać się od nich i założę się, że oni czasami ode mnie też)

Ufff...dobrnęłam do końca!
Przyznam się, że nie tak łatwo napisać coś o sobie.
Ale teraz coś znacznie przyjemniejszego:) Przyszedł czas na nominację innych blogów.

LULUU - za cuda  które tworzy z małych kawałków materiału
Brydzia - dla mnie to mistrzyni skrapbookingu
Magda Fou - tej kobiecie wystarczą dwa druty i kawałek włóczki by zrobić cuda
Tynka - nikt tak jak ona nie wykorzysta tak dobrze doby:)
Quadro - za lekkość pisanego słowa
Posolone pomysły - za zręczne paluszki
Attea atea - za urozmaicenie naszego menu, za ogromną wiedzę w dziedzinie gotowania i za to że jest!


Przyznam, ze nie jest łatwo wybrać 7 blogów spośród tak dużej ich ilości...chciałabym wszystkie wyróżnić, ale nie ja ustalałam zasady tej zabawy:)

***

A teraz czas na tytułowe "i" :)
Jakiś czas temu dostałam paczuszkę...a w niej przepiękną książkę z masą inspiracji do szycia.


Przysłała ją Joasia z bloga uwielbiam czarować w domu . Będąc z mężem na wczasach w Hiszpanii, kupiła tą książkę z myślą o mnie!!! Nie mogę uwierzyć! Książka jest przepiękna, pełna cudnych dekoracji i inspiracji. Ma już pozaginane rogi, bo cały czas ją oglądam:)


Joasiu dziękuję ♥♥♥♥...

29 komentarzy:

  1. Bo Ty Kochana na to wszystko zasługujesz i tyle co tu dużo mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, 100% zasłużone wyróżnienie dla Ciebie!
    ja dziś mam jakiś marny dzień więc dziękuję za poprawę humoru:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczere gratulacje Ewuniu,zasłużyłaś za całokształt :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewunia cieszy sie z kazdej drobnostki. Tobie dawac prezenty to przyjemnosc. Czerpiesz z zycia calymi garściami- bardzo mi sie to podoba. Czekamy na jakieś dziela ktore uszyjesz wzorujac sie na ksiazeczce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu jeszcze raz dziękuje! Zamówiłam materiały i coś mam nadzieje uszyć pasującego na Święta...

      Usuń
  5. Gratuluje ,a książka super sprawa. Życzę miłego czytania,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, gratuluję i dziękuję pięknie, jest mi bardzo miło :)
    Buziaki
    Cudnie, że taki od serducha prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje kochana ... zasłużyłaś sobie :) A na szyjątka z książki czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książa faktycznie wygląda na cudną! Delikatna i z tego co widzę po kilku zdjęciach jest tam naprawdę wiele pomysłów <3 Gratuluję wyróżnienia!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś, cudowna książeczka...już Cię pewnie paluszki świerzbią żeby z niej coś wybrać i uszyć? pewnie tylko nie wiesz CO?? bo tyle fajnych inspiracji na raz!! hihi :)
    jaki typ literatury preferujesz :)
    i dziękuje za wyróżnienie...przez Ciebie nie pójdę dziś "wcześnie" spać ;) bo takie słowa zobowiązują hihi
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest tak jak piszesz:) Aż mnie ręce świerzbią...

      Usuń
  10. kochana cudna ta książka na pewno dużo w niej inspiracji
    gratki
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, dziękuję:)
    Tobie należy się wyróżnienie za całokształt: za zręczne ręce, styl i gust, piękne 4 kąty, zdolność kreatywnego myślenia (jak zrobić coś z niczego i na dodatek to "nic" świetnie się prezentuje) i za wprawne oko poszukiwacza skarbów za przysłowiową złotówkę:) A i poczytać również niezmiernie miło - jednym słowem GRATULUJĘ, zasłużyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) No to się dowartościowałyśmy ha ha..

      Usuń
    2. :) Wieszam Twoje cuda...mam dziś urlop i myję okna:)...

      Usuń
  12. BARDZO DZIĘKUJE!!!aż się zarumieniłam

    OdpowiedzUsuń
  13. W pełni zasłużone wyróżnienie :))) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wygranej i inspirującej książki, pozdrawiam ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogromne gratulacje! Strasznie jestem ciekawa co się z tej książeczki urodzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zasłużyłaś masz świetnego bloga,pozdrawiam cieplutko Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyróżnień !!! jak najbardziej zasłużonych:)))
    Uściski gorące i dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gartuluję wyróznień i pieknego prezentu , który dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję potrójnego wyróżnienia ! I dziękuję za miłe słowa:))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu dotarłam.Dzięki!!!Buzi:)

    OdpowiedzUsuń