wtorek, 12 lutego 2013

W przerwie między pędzlem a ...

Jak pisałam w zeszłym tygodniu, plany miałam takie, że Zuzka wyjeżdża w góry a my remontujemy jej pokój...
No łatwiej powiedzieć trudniej wykonać!!!
Zaczęło się od pakowania całego jej dobytku w kartony, które przytachałam owszem ze sklepu, ale przeliczyłam się w ilościach bardzo jej potrzebnych rzeczy!!!! Po namyśle, postanowiłam niczego nie wyrzucać, bo zmorą mojego dzieciństwa była moja mama wpadająca dwa razy do roku i robiąca mi segregację potrzebnych mi według niej rzeczy...Po takiej selekcji niczego nie mogłam znaleźć...
Postanowiłam jej zostawić tą przyjemność, a ja skupiłam się na malowaniu i szyciu dekoracji...
Plan był taki, że sufit maluje pan mąż, a ja ściany...ale mój tata wpadł wczoraj i zaczął wymachiwać pędzlem, a efekt jest taki, ze wieczorem Zuza miała pomalowany pokój!!!
Mnie pozostało skupić się na zamówieniach i dekoracjach Zuzki:)))
I tak oboje wymachiwaliśmy sobie pędzlem, tata w jednym pokoju a ja w drugim...aż tu nagle dzwonek, otwieram a tu listonosz z paczuszką...Od razu domyśliłam się od kogo...
To Dusia wysłała mi swoje szydełkowe cudeńka!!!
Jakiś czas temu podziwiałam u Dusi na blogu piękne serwety szydełkowe i nie tylko, napisałam wtedy, ze mnie szydełko nie lubi...Dusia to podchwyciła, a że moje wypociny też jej się bardzo podobały to wyszła z propozycją wymianki. Ja na to chętnie przystałam, umówiłyśmy się co sobie każda życzy i zabrałyśmy się do pracy:)) )Moim marzeniem były serwetki pod filiżanki...takie calusieńkie na szydełku...
I Dusia spełniła to życzenie:


Są piękne!!!!!!!!!!!!!!!!
I do tego dostałam szydełkową etujkę na płatki do demakijażu i jeszcze piękne serduszko...takie wiosenne...
Już wisi na klamce od okna i zdobi pięknie pokój...
Ja w zamian za serwetki (piszę serwetki bo nie wiedziałam, że dostanę coś jeszcze) zrobiłam dla Dusi (na jej życzenie):


 chustecznik, serduszka i naklejki na przetwory domowe. Mam tylko nadzieję, że Dusi się wszystko spodoba:)
Mam nadzieję, że paczuszka doszła dzisiaj do Dusi...
Ale to nie wszystkie prace jakie robiłam w zeszłym tygodniu, otóż niedawno zawarłam nową znajomość z Dominiką która od niedawna prowadzi blog " Moje Wariacje". Zajrzyjcie tam koniecznie!
Ale do rzeczy, Dominika bardzo lubi styl shabby chic i dlatego oglądając mojego bloga zobaczyła tace i skrzyneczki na kwiaty. Kobietka chyba w gorącej wodzie kąpana, bo od razu złożyła zamówienie:)))
Paczuszkę wysłałam wczoraj...może dzisiaj doszła...
A taca i skrzyneczka wyglądały tak:


Nie byłabym sobą gdybym nie dorzuciła jeszcze czegoś:)))
Skrzynek na kwiaty pomalowałam więcej, pójdą na Allegro...


I tym wiosennym akcentem kończę na dzisiaj...
Następnym razem postaram się zamieścić parę zdjęć z gotowego (mam nadzieję) pokoju Zuzy:)))

27 komentarzy:

  1. ale miałas pracujący tydzień !
    śliczne Ty to wszytsko robisz! I jeszcze wzajemne prezenciki... :) cudnie tak. miły poczatek tygodnia :)
    Buziaki i pozdroweinia wielgachne przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach dogadzacie sobie dziewczynki!!!!
    słodkie to wszystko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. pracowicie u Ciebie pszczółko :)
    ciekawa jestem pokoju Zuzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty zrobiłyście sobie z Dusią:)
    Tacki jak zwykle śłiczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowita ta przerwa:),piękny zestaw:skrzynka i taca

    OdpowiedzUsuń
  6. Może po pomalowaniu pokoju Zuzki wpadniecie z Tatą do mnie? ;-) Nie mogę znaleźć w sobie weny na pomalowanie kuchni. ;/
    Z niecierpliwością oczekujemy zdjęć z pokoju Zuzki, najlepiej przed i po liftingu.
    Pozdrawiam urlopowo! :*** Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Do kuchni chętnie, ale na kawę:)))
    Boję się, że niedługo pluć będę na widok pędzla i farby!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A potem do mnie :) Kawę też mam! I ciacho nawet upiekę ;) Nie mogę się doczekać zdjęć pokoju Zuzki, jestem ciekawa, co tam zmalowaliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam Cię za słowo z tym ciastem i kawą:)

      Usuń
    2. O! To ja trzymam Cie za słowo z tym trzymaniem :) Zapraszam!

      Usuń
  9. Bosche chwile mnie nie ma a ty znowu czarujesz jesteś czarownica jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co, pewnie że tak!!! Bez czarów nie dałabym rady:)))
      Dobrze że już jesteś!

      Usuń
  10. Cudowne sa te skrzyneczki! A i prezenty Ci sie udaly, oj udaly:) Buziol!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne te moje rzeczy, jak listonosz nie przyjdzie w tym tygodniu to go uduszę!

    OdpowiedzUsuń
  12. no i znowu niesamowita produkcja:))))))
    genialne prezenty i cały pomysł z wymianką:) lubie je bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nabrałaś wiatru w żagle! Skrzyneczki super, komplecik też piękny. A te naklejki, jak Ty je robisz? Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta zabawa w wymianę :)
    Super dekoracje a skrzyneczka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tym opakowaniem na płatki kosmetyczne!
    A co do twoich dzieł to od zawsze mnie zachwycały. Może w końcu coś wykombinuję, żeby posiadać np. poduchy Twojego autorstwa :)
    Twoja Zuzia w jakim jest wieku? Pamiętam jak moi rodzice podczas wakacji, w tajemnicy wykończyli mój pokój. Na pewno córcia będzie wspominać ten prezent do końca życia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulżyło mi całe szczęście, że podobają Ci się moje dziergadełka . Paczka nie dotarła, ale jestem zachwycona , prześliczne rzeczy do mnie jadą- dziękuję bardzo pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie dotarła???
      Dojdzie, na pewno dojdzie...pytanie tylko kiedy?

      Usuń
  17. Wysłałam na maila jelenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam...dziękuję!!!!
      Zdążyłaś w ostatniej chwili:)))

      Usuń
  18. Cuda i cudeńka! Ah...jedna rzecz ładniejsza od drugiej! aż nie chce się wierzyć, że to wszystko ręczna robota! z przyjemnością zaczynam obserwować twoje poczynania! pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki uroczy aniołek :)
    Super wymianka. Cieszę się, że Wam się udała :D
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń