czwartek, 24 lipca 2014

Czekając na urlop...

Po różowościach które zaserwowałam Wam w poprzednim poście (dziękuję za miłe komentarze), wracam do tematu grafik. 
Musze przyznać, że robota pali mi się w rękach wiedząc, że za dwa tygodnie będę już na wczasach:) W oczekiwanie na te wytęsknione wolne dni, pobawiłam się troszkę z grafikami.

oslonka na kwiaty , drewniana skrzynka na zioła , zioła

Tą skrzyneczkę zrobiłam na życzenie Pani Ani. W sumie było ich trzy sztuki, a tabliczki na zioła to prezent ode mnie:)


A te podusie uszyłam dla przesympatycznej Pani Teresy, trafiła do mnie przez Allegro.

grafika , poszewka z napisem ,


Zamówionych poszewek było 6 sztuk - każda inna, do tego podkładki duże pod talerz w trzech wzorach:

podkładki na stół w stylu shabby , vintage



Miłym Paniom dziękuję za złożone zamówienie i przesympatyczną współpracę:)

Jak widzicie nie próżnuję, ale ciesze się że mam zamówienia. Przy pracy szybciej czas leci do wyczekiwanego urlopu...

44 komentarze:

  1. Życzę udanego wypoczynku. Należy Ci się !!!!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój pracuś:-) ewciu cuda jak zawsze buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tworząc takie piękności to na pewno czas szybciej leci:) Ja niestety już po urlopie:/ Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. NApracowałaś się to teraz urlop Ci się należy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prace :)
    udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu wszystko jest cudne,mam chrapkę na Twoje podkładki także nie długim czasie zgłoszę się,a po za tym udanego urlopu ,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jak wszystko cieszy, i urlop i praca :)) serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne poduchy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie grafiki są niesamowicie klimatyczne i jakże wielka różnorodność ich zastosowania:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to czekamy obydwie :) Tylko Ty widzę jesteś bardziej zapracowana ode mnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tylko nadzieję,że pogoda nam dopisze.Nie musi być upału,bo nie leżę plackiem na plaży ale tak by można było pospacerować,pozwiedzać,zdjęcia popstrykać i cieszyć się wakacjami :)
    P.S. Lubią Cię te Twoje klientki i co najważniejsze zadowolone,bo wracają :)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Beatko to ja mam szczęście, bo mam same przemiłe klientki...i faktycznie cieszą mnie bardzo ich powroty:)

      Usuń
  12. Podkładki świetne, jeszcze takich nie widziałam :)
    pozdrawiam i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności, Twoje cuda nigdy nie przestaną mnie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aleeeeeeeeee cudeńka, piękne, fantastyczne i wyjątkowe :)
    Na urlopie odpoczywaj ile się da, nabieraj sił i życzę Ci, żeby czekały na Ciebie kolejne zamówienia :)
    Buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo kochana, głupio mi strasznie, że już tak długo czekasz na przesyłkę- w domu od półtora tygodnia mam rumowisko, noga w gipsie, blog zarasta pajęczyną i ledwo ogarniam:( Ale dołożyłam Ci do wagi małe co nie co, więc może mi wybaczysz;)
    P.S. Poduchy i podkładki nieodmiennie przepiękne:)
    P.S. 2. nienawidzę słowa "fachowiec";)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilonko moja Ty cudna, niczym sie nie przejmuj!!! Ale zmartwiłaś mnie z tym gipsem...

      Usuń
  16. Zachwycam się za każdym razem :D I za każdym razem zazdroszczę transferowania - ostatnio zachciało mi się napisów na tacy, więc ... każdą literkę wymalowałam cieniutkim jak włos pędzelkiem ;) Pozdrawiam ciepło - M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne te twoje robótki, tak to nazwę:) A mi nie wychodzą transfery za nic:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkładki duże świetne:))))i poduchy cudo:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszki przygarnęłabym z przyjemnością, szczególnie tą z motylkiem, bo Ja bardzo motylkowa jestem... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuda,cuda,cuda!!!! Uwielbiam grafiki :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podkładki super .l te urocze poduchy, pozdrawiam😃

    OdpowiedzUsuń
  22. I oby Ci szybciutko do tego urlopu zleciało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduszki mistrzostwo!!! Wypoczywaj,wypoczywaj,wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pracuś z Ciebie :-).Tyle pieknych rzeczy wykonałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te podusie z grafikami. Oj bardzo chcesz zapracować na ten swój urlop :).
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewuś uwielbiam twoje prace z grafikami :) nawet trochę ci zazdroszczę posiadania tak pięknych wzorów, zakochałem sie w tej grafice z rowerem :)
    a i moje oczko uciekło do tych cudnych zazdrostek :)
    pozdrawiam i zmykam na urlop

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie jesteś Poduszkowcem nr !, boskie są!!! a te podkładki, wow...
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne rzeczy znowu stworzyłaś Ewciu! Jak zwykle miło się ogląda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne :) Odpoczynku na urlopie życzę

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja także przyłączam się do życzeń udanego urlopu, a te grafiki wyszły super! Tabliczki z nazwami ziół - rewelacja! I poduchy też piękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne te wszystkie robótki !!! podkładki szczególnie wpadły mi w oko choc i podusiami nie pogardziłabym;)
    Uścisków moc:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne podusie i skrzyneczka ;) udanego urlopu. Pozdrawiam

    szycie-i-zycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. No to się wpiszę i ja raczkująca blogerka ;) W wolnej chwili zapraszam do odwiedzin mych skromnych wypocin.
    Wpadłam na Twój blog przypadkiem właśnie dziś - talentu nie posiadam twórczego - ale Twoje klimaty są niezwykle inspirujące. Czy istnieje szansa na krótki post w stylu DIY - klatka na lampiony tudzież inne cuda? Z wakacyjnym pozdrowieniem Ania z Maronkowa;)
    Oczywiście polubiłam i obserwuję i odwiedzać będę systematycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Samych pięknych rzeczy można naoglądać się na tym blogu. Co post, to coś ciekawszego, ładniejszego... Podusie przepiękne, ta z motywem rowerowym najbardziej skradła moje serducho ;-)

    OdpowiedzUsuń