piątek, 10 października 2014

Coś dla kogoś:)

Czas leci w zatrważającym tempie!!!
Wczoraj była niedziela, a dzisiaj piątek - szok.
Jak tak dalej pójdzie to rok zleci mi w miesiąc:)
Brrr...
Podusie uszyłam dla Młodej Pary - tzw. oznaczniki łóżkowe:)

Poduszki dla niej i dla niego , prezent dla Młodej Pary , poduszki na łóżko

Jakiś czas temu pokazywałam podobne, ale te zrobiłam z lamówką grafitową dokoła.


Z tego co wiem, to prezent bardzo się spodobał, szczególnie Pani Młodej:)
Ciesze się bardzo!
I takie torby jeszcze uszyłam w tym tygodniu:

torba lniana , torba na zakupy , torba z lnu , maeriałowa torba na zakupy

Ta dla Pani Kingi.
Jest uszyta z tego nowego mojego lnu. Połączyłam go z delikatną bawełną w różyczki, dla przełamania ciężkiego materiału.


Więcej z zamówienia dla tej miłej osóbki w następnym poście...
Dzisiaj to tylko przedsmak tego zamówienia:)


Torba jest duża, pojemna i co najważniejsze wytrzymała. Wiem co mówię bo uszyłam sobie też nową, w bardziej jesiennych kolorkach:)

torba lniana , len na torbe, ekologiczna torba , torebka rękodzieło

Dla porównania tutaj jest moja wcześniejsza.
Do tej wykorzystałam materiał, który kiedyś dostałam od Joasi z bloga Uwielbiam czarować.
Leżał w szafce z rok, ale się doczekał i pięknie wypełnił środek torby:)


Miłego słonecznego dnia wam życzę!!!
Trzeba sie cieszyć ostatnimi ciepłymi promykami dna...po niedzieli podobno ochłodzenie;(((

35 komentarzy:

  1. ŚLICZNE PODUSZKI - JAK ZWYKLE:) ta lamówka dała im takiego sznytu fajnego, chociaż wyobrażam sobie, że to musi być dość trudna robota.
    i torby - uwielbiam len!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusie z lamówką jeszcze piękniejsze
    Torby musza się fantastycznie nosići przykuwać wzrok przechodniów:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te lamóweczki w poszewkach, a torby bardzo mi się podobają, pokaż tę swoją jesienną, proszę :)) serdeczności, :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle pięknie u Ciebie:) Śliczne torby, a poduchy bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te torby!!!! Kurcze,ja nie mam jeszcze nic lnianego ;p
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny prezent dla Młodej Pary ! Torby lniane bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne torby. Podusie super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko cudne zwłaszcza puste pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co będzie u nas po niedzieli, ale wracając dzisiaj z zakupów, myślałam, że się w kurtce ugotuję... hehe! ;) Pogoda naprawdę nas rozpieszcza... :)
    Dołanczam się do wszystkich innych pochwał, bo szyjesz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękności
    a czas leci oj leci za szybko!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewa,kiedy Ty odpoczywasz? Kobieta dynamit z Ciebie! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, poduchy "oznaczniki" to super pomysł - można by takich więcej :).
    A torby widać że są solidne (super fakturę ma ten len) i fajnie połączyłaś ze sobą te dwie tkaniny.
    Tobie też miłego i spokojnego weekend'u.
    Pozdrawiam Marta :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduchy odjazdowe, a torby są świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj te Twoje podusie ! uwielbiam je:))) A torby super szczególnie ta z niebieskim wkładem:)
    Moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te torby, nie wspomnę o poduszkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne te torby! Mi to by pasowały podusie z oznaczeniem, gdzie moja córcia ma już swoich łapek i nóżek nie wciskać, by zostawić mamusi choć trochę miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduchy są super, ale torby mnie oczarowały :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduszki rewelacja, bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie z tą lamówką wyglądają :) A i torby przeurocze... :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  20. te torebki są cudowne nie wspominając o podusiach :

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te poduchy!

    a u mnie czeka proste ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne poduszeczki :)
    Torby super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. poduchy zachwycajace :)
    a ty kiedykolwiek wstajesz od maszyny :) podziwiam moc :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lamóweczka bardzo fajna, poduszki z nią wyglądają tak dostojnie. Daj troszkę tej energii ;-)
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne podusie:) Bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te podusie :))
    A torby świetne, szczególnie ta z różyczkami przypadła mi do serca, kompozycja w moim stylu, oj przydałaby się taka torba ;))
    Pozdrowienia serdeczne :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dziwię się, że prezent się spodobał, chyba każdy by się z takich cudowności ucieszył:)) Buziaki wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Z lamówką zdecydowanie jakoś tak pełniej wyglądają, śliczne są; a torby - po prostu nie mogę się napatrzeć CUDNE

    OdpowiedzUsuń