wtorek, 11 marca 2014

Co komu w duszy gra...

Jak przewidywałam okien w miniony weekend nie umyłam!
Chciałam, ba nawet plan miałam, ale przyszedł Pan Mąż i powiedział:
- Daj sobie spokój, kiedy indziej umyjesz. W tygodniu ma padać deszcz to zachlapie...
No i posłuchałam Męża Pana. 
Bo ja się go bardzo słucham jak on tak mądrze mówi!
Tak jak powinna robić przykładna żona:)
Zaczęłam sprzątać mieszkanie, wskoczyłam na balkon...sprzątać. Jestem już na tym etapie, że jak wejdę na balkon to nie pobrudzę sobie butów:) Boziu! jaki on był zakurzony po tej suchej zimie!
Wczoraj część kwiatuszków kupiłam, dzisiaj jeszcze w planach zakup bratków mam...i będzie ślicznie, wiosennie...


I w pokoju dużym śliczne różowe prymule wylądowały też:)
Jako, że ja idę w myśl zasady "szewc bez butów chodzi" - dopiero teraz zrobiłam sobie skrzynkę na kwiaty, przy okazji robienia ich dla Pani Madzi. 
Teraz i ja ją mam, ha!
Jakiś czas temu robiłam da Pani Igi pudełko na lekarstwa w stylu shabby:


Miało być proste w swym wyglądzie...


Swoją drogą mnie też by się takie przydało...
W zamówieniu też były podkładki na stół i mniejsze pod kubek.


Motyw miał być ten sam, ale że na małych podkładkach by się serducho nie zmieściło, to zrobiłam sam napis:
"HOME SWEET HOME"


W tym samym czasie Pani Agnieszka zamówiła poszewki na poduszki w rozmiarze 60/40 cm. I co mnie bardzo zaskoczyło, to to żeby nadruk był z obydwu stron. 


W wyrazie "HOME" zamiast "O" miało być serduszko z linii papilarnych i muszę przyznać, że bardzo mi się ten pomysł spodobał!


I jeszcze jedna do kompletu:


A teraz zmykam dziewczynki. Skoczę po bratki i może zahaczę o starocie...albo lepiej nie, bo znowu coś przytacham...chociaż zajrzeć mogę...chyba...

42 komentarze:

  1. Witaj Ewunia! Oj dawno nie zaglądałam, bo czasu jak na lekarstwo ... Pięknie u Ciebie na tym parapecie, no i znowu cudowne rzeczy wyczarowałaś! Buziaki gorące!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie strasz, ze juz balkon sprzatasz!!!! dwustronnie nadrukowane podusie to jest pomysl, ma sie 2 w 1 I juz! buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! I kwiaty też już mam...ale okna nieumyte nadal:)

      Usuń
  3. Bądź dzielna na starociach ;) Nie daj się! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak parapet i ptaszek - Cudo
    Idź na spacer i zahaczaj , ciesz oczy jak Ci coś wpadnie w oko to kupuj - kissssy a i nie zapomnij o bratkach - buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kupiłam bratki i staroć też przytachałam:)

      Usuń
  5. i ja muszę na mój balkon wkroczyć tylko czasu ciągle mi na to brakuje..
    skrzyneczka z kwiatkami piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swój balkon tylko zamiotłam z grubsza ale dziś chcę skoczyć po bratki i zacząć trochę dekorować.Niestety słyszałam,że weekend ma być bardzo deszczowy,zimny i co gorsza bardzo wietrzny. Ja kiedyś szukałam poszewek na poduszki kanapowe w wymiarze 70/60 i nigdzie nie znalazłam. A wystarczyło zwrócić się do Ciebie :D i byłabym bardzo zadowolona. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do balkonu jeszcze się nie zbliżam, bo jak go zobaczyłam gdy było jasno w całej okazałości, to cały dzień szorowania mnie czeka :) A to co zrobiłaś jak zawsze cudne, to pudełko na leki fajnie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, jak ja widzę co Ty wyczyniasz, to mnie ściska z zazdrości!!!! jakie to wszystko jest piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam do Ciebie zaglądać :) zawsze jest na czym oko zawiesić :) Ty po bratki ja na koty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy robisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobiłaś mnie z trym balkonem - pocieszam się, że ja muszę swój zrobić od zera i to po raz pierwszy będę cokolwiek na nim robić, więc na razie czuje się jak w konkretnej dżungli :) A jeszcze prognoza pogody przewiduje śnieg - lepiej nie z taką pogodą nam dobrze :) A kwiatuszków zazdraszczam, ale kupię może w weekend :) Buziole Ewuniu! A zapomniałam szyjątka jak zawsze mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej zmiany pogody boję sie bardzo, tak cudnie jest teraz...a kwiatki kupiłam:)

      Usuń
  12. Same Piekne Prace !!! :):) Komplecik podkladek baardzo mi sie spodobal :) Milego Dnia Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle u Ciebie Ewuniu ślicznie i wszystko cudne ,ja już balkon mam dawno posprzątany jakieś już 2 tygodnie cieszę się czyściutkim balkonem ,teraz mam zamiar kupić kwiaty ,buziaki Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszka Home jest śliczna, te serducho ładnie się wkomponowało.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajrzyj , zajrzyj, na pewno znajdziesz coś fajnego. Wiosennie już u Ciebie i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znalazłam...ale zła jestem sama na siebie!

      Usuń
  16. jakie piękne prace:-))))
    a ja własnie dziś myję okna ale powiem szczerze że nie bardzo mi sie chce :-))))
    górę chyba zostawię sobie na jutro...


    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Swoją drogą mnie też by się takie przydało takie pudełko na leki mam je na swojej liście rzeczy oczekujących:-)
    Bardzo fajne przedmioty wyczarowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze Ewuniu zachwycasz swoimi pracami. Skrzyneczka na kwiaty jest boska, zamawiam dwie:)
    Całuje Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze skarby przytachasz z tego targu, więc się nie czaj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękności!!! Ja też w sobotę planuję zakup kwiatuszków wiosennych, bo na razie tylko cięte róże, tulipany i goździki u mnie królują:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosennie i pięknie:)
    Bardzo fajne podkładki pod kubki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mów o porządkach,oknach bo słabo mi się robi :( Świetny patent na apteczkę

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja juz nie mam wyrzutów sumienia że okien nie umyłam :) Prace cudne jako zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te prymulki rozowe w tym drewnianym cudenku wygladaja bosko... az mi na nie ochoty zrobilas;) Musimy Ewa mezow sluchac chociaż czasami bo komornik w koncu by na nas siadł; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Mądrość i Roztropność Twojego Męża, że tak dba o Ciebie, byś się nie przemęczała! :-))) :D Kochany facet jakich mało!!!
    Pięknie u Ciebie, zwłaszcza z tymi prymulkami. A moje "uwiosennienie" mieszkania polegało na... przyniesieniu kwitnących gałązek z lasu i włożeniu do wazona. Też jest sympatycznie choć nie tak pięknie jak u Ciebie.
    Pozdrawiam wiosennie! :**
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Olu z tą troska to różnie bywa, jak to w życiu:))) A gałązki z młodymi listeczkami maja swój urok...

      Usuń
  26. Tez planowałam umyc okna w ubiegły weekned, ale pogoda taka piękna, że wybrałam spacer z dziećmi :)
    Piękne prace :)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale wiosennie u Ciebie!
    Piękne to pudło farmaceutyczne. I poduszka z napisem jak zawsze dopracowana, perfekcyjna. Czy naprawdę są domy, w których takie poduszki mogą tak wyglądać dłużej niż dobę? Liczę na to, że i u mnie kiedyś tak będzie, ale na razie nie mogę mieć nadziei, że to nastąpi szybko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego posta nie widziałam,ty jak ten króliczek od Duracell....malujesz,szyjesz i piszesz w takim tempie,że ja nie nadąrzam z wpadaniem do Ciebie:)Co TY bierzesz????Podziel się ze mną:)))Super pomysł na tę skrzynkę na lekarstwa:)A teraz sprawdzę,czy jeszcze coś napisałaś,badproduktywna kobieto...Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń