piątek, 28 listopada 2014

Robię co mogę....


Wiem, zaniedbałam swojego bloga na całej linii...
Na swoje wytłumaczenie mam jedno - choróbska! 
Dopadły nas na całego, najpierw ja, potem Pan Mąż, a na koniec nie podarowały mojemu dziecku. 
Z Zuzką było najgorzej, ale jesteśmy chyba na dobrej drodze do odzyskania zdrowia.
W każdym bądź razie nie poddajemy się:)
Parę nowych rzeczy zrobiłam, pomiędzy lataniem po lekarzach i aptekach, coś tam skubnęłam, ale tyły w zamówieniach mam straszne!


Podusie dla miłej Pani uszyłam. Mój ukochany len...

grafika na poduszce,

I tablicę z napisem do domu gdzie panują zasady, bądź będą dopiero wprowadzone:)

tablica z napisem shabby schic

Czas leci mi coraz szybciej, niekiedy to się za głowę łapie jak pomyślę, że lada moment grudzień... a moje przygotowania do dekoracji świątecznych? - w lesie!
Robię co mogę, ale i tak opóźnienia mam jak stąd do Rzymu!
Zapowiada się pracujący weekend...

tekst na tablicy, tablica shabby schic, zawieszka shabby

37 komentarzy:

  1. Ewcia domek i reniferki cudo:-)
    dużo zdrówka życzę
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zdrówka dla Was wszystkich. i nie zajeżdżaj się, odpoczynek tez jest potrzebny! zwłaszcza po chorobach!
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tablica jest naprawdę fajna ale mnie uroczył tan lampion domek :) coś mnie w tym roku wzięło na takie właśnie domki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domek powinien być jeszcze u Beatki w sklepie. http://smakzycia1.blogspot.com/
      Napisz do niej jak nie znajdziesz w jej sklepie:)

      Usuń
  4. Taki teraz kiepski okres. Łatwo coś złapać :( Prace jak zwykle na najwyższym poziomie!
    Piękny tez jest ten metalowy domek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia życzę bo odczułam brak Ciebie na blogu. Ale jak się już pojawiasz to z pięknymi poduszkami i dekoracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wreszcie jesteś, stęskniłam się już. Trzymam kciuki za zdrówko Zuzy.
    Domek cudny, też wreszcie mam!
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te tabliczki! Życzę szybkiego nabrania sił po paskudnym chorowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu,zdrówka!! U nas też szpital domowy ;[
    Tabliczki wszelakie uwielbiam i twoje lniane podusie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi się świątecznie :) Szybkiego powrotu do zdrówka i formy :) Dasz radę!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, zdrowia życzę! Tobie i reszcie rodziny.
    A zamówienia, cóż, muszą poczekać... zdrowie najważniejsze!
    Moc buziaków! Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo zdrówka życzę bo to najważniejsze
    u nas też problemy zdrowotne ehhh
    a to co udało Ci się zrobić piękne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę dużo zdrówka. Tablica jest świetna,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta tablica. Powinna wisieć w każdym domu.
    Zdrówka Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę zdrowia!!! Dla mnie nie ma nic gorszego jak chore dziecię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo zdrówka dla Waszej rodzinki! Śliczne te poduchy :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś tak kreatywna, że ze wszystkim zdążysz na bank :))))
    Zdrówka Ewunia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana to zdrówka Wam życzę z całego serducha. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przede wszystkim zdrowia!
    Jak to już będzie, to trochę ponarzekasz, pomarudzisz, a i tak pewnie jak prawdziwa Matka - Polka dasz radę na czas i z suto zastawionym stołem wigilijnym i z zamówieniami...

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę dużo zdrowia dla całej Twojej rodzinki:) Jestem pewna, że przygotujesz piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowia szczyptę więc przesyłamy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszyscy chorują, coś strasznego. U mnie, odpukać, dobrze. Może dlatego, że się wszyscy na grypę zaszczepiliśmy.. Oby było już tylko lepiej, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdążysz, trzymam kciuki! Zdrowiej raz dwa ;) Pozdrawiam - M

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę zdrówka a domek i renifery tworzą cudny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tablica... powinna byc w kazdym domu. Piekny tekst piekne slowa... w stylowej oprawie. ;) Swietny prezent np. na nowe mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrówka, herbatki lipowej, cytryny z miodem, termoforka, kocyka ciepłego i czego sobie jeszcze zażyczysz:) Fajna tablica - chciałabym taką do siebie. A obok wielka skarbona i po piątaku kto się nie zastosuje:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdrowiej nam ! Bo ja będę potrzebować na prezenty poduchy ! Domek latarenka uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Problemy zdrowotne to moja specjalność:) A Ty nam szybko zdrowiej i dbaj o siebie. Zamówienia poczekają, a nawet jak nie, to będą następne. Kocham Twoje lniane poduchy;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdrówka życzę:) tablica jest super:)) moje przygotowania świąteczne też w lesie mimo chwilowego braku chorób... Po Wielkim Remoncie żeby zdążyć z przeprowadzką mamy chwilowego lenia:)a w ogóle to już nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń