poniedziałek, 2 czerwca 2014

Kolorki

Czerwiec nam już zawitał, a za oknem plucha, zimno i tak jakoś ponuro...
Brr...
Nawet człowiek nie ma kiedy nacieszyć się ciepełkiem, nie wspominając o przesiadywaniu na balkonie. A propos balkonu - bardzo dziękuje Wam za tak życzliwe słowa!!! Przyznam, że sprawiły mi one bardzo wiele radości. Przez parę dni chodziłam parę centymetrów nad ziemią:) Bo o ile zrobić coś dla siebie, według własnego "czuja" jest proste, to co innego być ocenionym przez innych. To jest tak jak z rosołem - każdy z nas go gotuje, ale każdy ma swój niepowtarzalny smak...
Ale dosyć o mnie, skupmy się nad moimi miłymi Paniami:)
Dla Pani Emilii na taras uszyłam poduszki.


Miała być mięta i róż - oba materiały w kropeczki.


Na obrzeżach już wcześniej pokazywana lamówka:)
A w prezencie ode mnie girlanda do zawieszenia na tarasie



A dla siostry pani Emilii ten komplet:


Też z girlandą:)
W inne kolorki poszła Beata z bloga "Smak życia" .
Komplet zamówiony był z myślą o jej kuchni.


Musicie mi wybaczyć, ale z lenistwa wykorzystam zdjęcia, które pokazywałam jakiś czas temu.


Ale zdjęcia poszewek mam nowe:)


I wianek pleciony do tego też uszyłam.


Beata się śmieje, że to taki jej Green gate:))
Ale faktycznie materiał jest bardzo podobny.


Jak to mówią: dla każdego coś miłego...

40 komentarzy:

  1. Oj, tak! kolorki śliczne i komplety cudowne. Aż sie jasniej zrobiło w ten pochmurny dzień.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu u Ciebie jak zawsze cudnie, oj wszystkie te śliczności bym przygarnęła, sama pozytywna energia z nich płynie. Buziaki kochana i słoneczka życzę u mnie niestety też szaro i buro za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne komplety a w taki dzień jak dziś takich kolorków bardzo brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolory naprawdę bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komplet w kwiatuszki czarujący
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama nie wiem który zestaw piekniejszy ale chyba ten kuchenny widziałabym i u siebie. Może keidyś... jak wrócę... też tak zaszaleję:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beata ma rację , że to takie green gate... Piękny komplecik ... :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne komplety! ach Ty zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczności znowu wyczarowałaś:) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też się skojarzyło z Green Gate więc coś w tym jest :)Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! A najbardziej podoba mi się poducha z serduszkiem :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje prace bo zawsze tak przecudnie sie robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jest bardzo miło czytać tak miłe komentarze:)

      Usuń
  13. Moja Ty mróweczko pracowita. Śliczności naszyłaś po raz kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Będą dziewczyny bardzo zadowolone :)))
    U mnie pada i zimno okropnie ale nie przeszkodziło mi to dzisiaj w kolejnej małej rewolucji na tarasie :) Pewnie sąsiedzi stwierdzili,że ładnie jestem nienormalna hehe
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszą oczy i serce - super kolory, a wszystko razem się uzupełnia , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. ewuniu robota pali Ci się w rękach byle tak dalej buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś niesamowita! Udało Ci się skusić mnie na różowy kolor, może w trochę innym odcieniu ale jednak róż :) Wianek z kwiatami przecudnej urody !
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoje wianki i poduszki powinnaś opatentować, by nikt nie wykorzystywał Twoich autorskich, pięknych pomysłów. ;-) Są cudne!!!
    Pozdrawiam deszczową porą. Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wianki robią tysiące osób -bez przesady z tym patentem :)

      Usuń
    2. Bez obaw, nic nie zamierzam opatentować:)

      Usuń
  19. wszystkie komplety cudne :) wianek boski...pamiętam, że to właśnie przez jeden z nich trafiłam na Twojego bloga jakiś czas temu :) podoba mi się ta lamówka w poduszkach :) ale najbardziej wpadło mi w oko to lustro na ścianie...muszę takie mieć !! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje słowa jak zobaczyłam podobne lustro na angielskim blogu były takie same:) Nie minął miesiąc a już wisiało u mnie...
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Mój zestaw najładniejszy:)Teraz ja pokażę jak się prezentuje w mojej kuchni.Postaram się jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten niebieski wianuszek jest naprawdę prześliczny, podziwiam bo pewnie pracochłonny

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie, radośnie i kolorowo :) Wianuszek jest NAJ!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Idziesz jak burza !!!! Piękne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  24. Podpisuję się pod wszystkimi powyższymi komentarzami. No co tu dodać, można pozazdrościć jedynie umiejętności :)
    Buziaczki przesyłam gorące - D.

    OdpowiedzUsuń
  25. aj ... to sobie powzdychałam i oczka nacieszyłam !
    Cudeńkami znowu nas uraczyłaś Ewuniu !
    Kolorki radosne, aż człowiekowi tęskno za latkiem, takim prawdziwym ... radosnym i ciepłym, bez burz i nawałnic, bo te, to mnie kiedyś do grobu wpędzą !!!
    Buziole Ewuś !

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś dobrym duszkiem , który swoimi zdolnosciami sprawia wiele radosci otaczającym cię ludziom
    pozdrawiam bardzo gorąco

    OdpowiedzUsuń