piątek, 16 stycznia 2015

W kremie i bieli


Ostatnimi czasy kolorowo było na moim blogu, raz świąteczna czerwień, a innym razem pastelowe kolorki zamówień brylowały.
Dzisiaj wrócę do mojego ulubionego stylu shabby:)
Kolory bieli, kremu, beżu i szarości uspokajają mnie...
Czas zmienić dekoracje świąteczne na stonowane kolorki. Jutro rozbierzemy choinkę... a może jeszcze dzisiaj??? Zobaczymy, wszystko zależy czy znajdę ochotnika do pomocy. Przyznam się, że dużej nadziei nie pokładam, ale zawsze można mieć nadzieję - prawda? Swoją drogą dziwne, jak rzucam temat o ubieraniu choinki to las rąk, a jak trzeba się jej pozbyć to słuch wybiórczy w tym momencie mają moi domownicy!
wrr...
Wracam do tematu bieli.
 Dla Pani Oli zrobiłam komplecik:


Były podkładki pod talerze

podkładki na stół z napisem, podkładki na stół vintage

i mniejsze pod kubeczki:


I jak widać podusie, a wszystko z tym samym motywem:)

podkładki pod kubek, poduszka shabby

A ode mnie w prezencie ściereczka :)

Ściereczka kuchenna vintage

Uszyłam ją przy okazji szycia innych dla Pani Izy

Ściereczki kuchenne z grafiką

A w następnym poście będzie niespodzianka dla Was:)))
Coś tam planuję, tylko jeszcze nie zrobiłam, ale gotowe będzie...
Zapraszam!

36 komentarzy:

  1. piękności, jak zwykle... ależ Ty szalejesz z tą maszyną!

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie przynajmniej słuch wybiórczy, a u mnie protesty, że jeszcze za wcześnie na rozbiórkę choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba styl shabby no a twoje cuda jak zawsze wymiatają! Piękne!!!
    Kochana,czyżbyś coś "dłubała" w drewnie?! Sugeruję się komentarzem zostawionym u Dorotki :))
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl shabby chic wciąż mnie zachwyca, Twoje dekoracje urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie trafiłam na tego bloga przypadkiem i się zakochałam przeczytałam i jestem pod wrażeniem zapraszam do siebie mylovedom.blogspot.com stawiam dopiero pierwsze kroki ale kiedyś trzeba się odważyc i dość podglądanie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałam zapytać czy te druciaki klosze można u ciebie zakupić bo urocze

      Usuń
  6. Śliczne :) uwielbiam styl shabby!
    Choinkę pewnie będziesz musiała sama rozebrać tak jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po kolorach świąt, Twoje dzisiejsze zdjęcia to balsam dla mej duszy :))) Czekam z niecierpliwością na następny post :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moimi ( Twoimi) skrzyneczkami , podkładkami ... nie mogę się rozstać i zawsze cały rok jest u mnie biało i kremowo . Lubię shabby ... , a zwłaszcza Twoje shabby :-)

      Usuń
  8. U mnie rozbieranie choinki wygląda tak jak u Ciebie, wszyscy mają gdzieś. Na szczęście ten temat mam już za sobą, teraz wiosnę sobie tworzę :)) Szyjątka jak zawsze przepiękne!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszelkie odcienie bieli uwielbiam - zawsze są piękne, o każdej porze roku. A Twoje cuda są przepiękne po prostu! Babo zdolna :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wszystko przygotowałaś, bardzo podoba mi się styl i Twoje wykonanie, pozdrawiam i zapraszam również na nowy post do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną ozdobą będą te podusie a w kuchni - ściereczka. Z rozbieraniem choinki walczyłam dzisiaj pół dnia i nie wiedziałam że chowane dekorację świąteczne zajmą mi cztery kartony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te Twoje biele i do tego strasznie tęsknię za tą zielenią ogrodu, którą widać na zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takich kolorach się po prostu odpoczywa. Też lubię stonowane klimaty - wówczas dzięki detalom i dekoracjom (koc, poszewka, donica) można diametralnie zmienić klimat, choć baza pozostaje ta sama:) Widzę że wszędzie panuje klimat wyciszania po świętach i hurtowy zakup pierwszych wiosennych wprowadzających w klimacik:) Spokojnie, po drodze jeszcze Serduszkowo nas czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplecik! Oj mnie też czeka rozbieranie pani zielonej:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym rozbieraniem choinki to chyba wszędzie tak jest... Chociaż pewnie mój M. by się za to wziął (bo choinka na drodze do szafy mu stoi ;) ), ale już widzę oczyma wyobraźni jak wszystkie ozdoby wrzuca hurtowo w jeden karton, bez ładu i składu. To już chyba lepiej jak ja to zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oj takie beże i biele ale i pastele idealnie pasują mi do Ciebie :)
    jak zawsze kawał dobrej roboty Ewuś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam u Ciebie ten styl! Tak jak piszesz te kolorki uspokajają i jednocześnie rozjaśniają nam otoczenie. Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyszły wszystkie transferki, cudne..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślisz że do Twojego Shabby będzie pasowała odrobina Skandynawii? Jesli tak zapraszam na konkurs: http://www.conchitahome.pl/2015/01/konkurs-badz-zorganizowana-w-tym-roku.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również uwielbiam Shabby zwłaszcza taki jak w Twoim wydaniu:)) Uściski wielkie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne dekoracje! Bardzo lubię takie klimaty... Powodzenia w rozbieraniu choinki :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja już rozebrana , urocze , urocze prace , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny komplecik :) Uwielbiam takie klimaty shabby :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne piekne super.wow ale mi sie trafilo jestem 500 osoba , ktora sie dolaczyla :-) Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń