poniedziałek, 29 grudnia 2014

... a czas idzie dalej...



Święta minęły w rekordowym tempie.
Podejrzewam , że w dużej mierze przez wspaniałe towarzystwo jakie mieliśmy w te świąteczne dni. Żadne prezenty, dekoracje nie dają tego co mogą dać rodzina. Pomimo tego, że nie odpoczęłam wcale krzątając się miedzy kuchnią a salonem, jestem szczęśliwa. Mięśnie brzucha i twarzy wymasowane do perfekcji przez salwy śmiechu...nasz pies rozpieszczony do granic możliwości, chodzi teraz cały dzień za nami z nowymi zabawkami i czeka aż któreś z nas zacznie się bawić... tak jak to robili nasi wspaniali goście.
Podsumowując takich Świąt życzyłabym sobie zawsze:)
Ale wszystko co dobre szybko się kończy, a czas leci dalej...


Siedzę sobie z pyszną herbatką, zajadając smakołyki świąteczne i same w głowie myśli uciekają mi do zamówień tegorocznych... bo to był rok rok z ciekawymi zamówieniami i nowymi wyzwaniami:)
Przykładowo Kasia, pokazywałam W#am jej cudny domek klik
Ten słodki róż, który nie u każdego podkreśli swoje piękno, ale w tym przypadku był to strzał w dziesiątkę:)



Czy Julka - siostrzenica Kasi, a WIELKA przyjaciółka mojej Zuzki:


Relacja z tego zamówienia tutaj.
Skoro jesteśmy przy pastelach to nie mogę nie wspomnieć o tym zamówieniu klik:



Te cacuszka szyłam z myślą o mojej Beatce z bloga Smak życia.
Ta kobieta UWIELBIA stawiać przede mną WIELKIE wyzwania... ja oczywiście jej wówczas zwymyślam od najgorszych, ale potem ciesze sie, że szyłam coś nowego i dałam radę:)
Skoro jesteśmy przy blogerkach to nie mogę nie wspomnieć tutaj Madelinki z bloga Przeplatane kolorami i jej zamówienia które pokazywałam tutaj.


A pamiętacie poduchy dla jej męża???


Oj miałam przy nich frajdę:)))
Kolejna blogerka z zamówieniem to Joasia z bloga Uwielbiam czarować 


Te podusie szyłam dla Joasi z myślą o jej balkonie...
W pamięć wryły mi się też szarości dla Pani Kasi, relacja tutaj.


Ogromne wyzwanie postawiła przede mną Pani Monika. 
Miałam uszyć po raz pierwszy poduszki na krzesła... były nerwy, łzy a na koniec WIELKA radość, że podołałam:


Tutaj KLIK relacja z moich wypocin:)
Szycie poduch na krzesła tak mi się spodobało, że uszyłam sobie na balkon klik


Skoro jesteśmy przy różu, to muszę wymienić jeszcze Panią Kingę.
Większość jej zamówienia była właśnie w tym kolorze klik


Tak wszystko prezentuje się u Pani Kingi w kuchni:)
Równie wielką frajdę sprawiło mi malowanie drewienek dla Pani Kasi klik

***
Było tych wyzwań troszkę przede mną, ze wszystkich starałam się wyjść obronną ręką.
 Bardzo dziękuję za nie, bo to właśnie dzięki Waszym zamówieniom mogę się rozwijać i poszerzać swoje możliwości. Jestem bardzo ciekawa co przyniesie mi Nowy Rok...

44 komentarze:

  1. NO NAPRACOWAŁAŚ SIĘ NIEZIEMSKO W TYM ROKU:) SAME CUDOWNOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podsumowanie roku :)) serdeczności :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny rok miałaś z ciekawymi pracami. Oby kolejny tez taki był :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :))) Same cudowności!:) Oj zdolna z Ciebie kobietka:)) Piękne prace. Uściski i buziaki przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach,te paseczki z transferami-skradły me serce!!! No i komplet dla Madelinki- cudny!!!
    Pozdrawiam poświątecznie,nadal z pełnym brzuchem ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, jaki świetny post!! Wspaniały przegląd Twojej pracy!!!! Ja niestety nie mam już żadnych smakołyków świątecznych, ale może to i dobrze :-) uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy zrobiłaś! Czekam na następne ;:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie to wszystko wykonalas, łącznie ze zdjęciem herbatki ze światełkami w tle:) o zamówieniach nie wspominając :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś :-) Życzę Ci kochana w Nowym Roku dużo właśnie takich wyzwań szyciowych , dużo , dużo zamówień , bo wszystko co wychodzi z pod Twoich rąk jest przepiękne :-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, wspaniałe wytwory wyszły z Twoich rąk w tym roku :) Życzę Ci co najmniej tyle samo pracy i ciekawych wyzwań w nowym roku.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Ode mnie dostajesz nagrodę "PRACUSIA ROKU" :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Już to pisałam,zdolna jesteś. Wiele pracy za tobą,było warto;))

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle piękności że nie wiadomo na co patrzec :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne robótki !!! Na tych zdjęciach widać ogrom pracy jaki wykonałaś !!! Ale warto było :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto i frajda była na całego ... po skończonej pracy:)

      Usuń
  15. Jest tego !!!!! Jesteś mistrzynią !!!!!! Brawo za pracowitość i pomysłowość i radzenie sobie z trudnymi wyzwaniami !!!! Tego samego życzę w Nowym Roku i czasu dla siebie !!!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne podsumowanie! Aż chciało by się mieć kilkanaście pokoi - każdy w innym kolorze i z takimi cudeńkami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły w Twoim wykonaniu Ewuniu, cuda ,cuda, nowych pomysłów na Nowy Rok, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko piękne, aż cięzko wybrac co mi się najbardziej podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokazałaś Ewuń cale piękno i ogrom swojej pracy. Możemy tylko podziwiać, gratulować i życzyć dalej takich szalonych wyzwań:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To był piękny rok! Cieszę się, że jestem wśród obserwatorów, bo jest co obserwować! I Tobie dziękuję za częste odwiedziny:) Życzę Ci kolejnych wspaniałych pomysłów! Jestem pewna, że tak będzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację, ludzie są najważniejsi :D Do minionego roku dorzucam jeszcze moją cudna wygraną w Twoim candy - kosmetyczka towarzyszy mi na co dzień, a na torbę nie mogę się już doczekać ;) Pozdrawiam cieplutko - M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pracowałaś jak mróweczka, daj troszkę tej energii ;-) Odpoczynek Ci się należy !
    Ściskam-D

    OdpowiedzUsuń
  23. To był piękny i udany rok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pracowity rok za Tobą, życzę Ci by następny był taki cudowny i pomysłowy, jak wszystko co nam tutaj pokazujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałaś wspaniały i pracowity rok!
    Niech Nowy Rok 2015
    będzie dla Ciebie czasem pokoju, miłości
    oraz realizacji marzeń....
    ... bo marzenia muszą być! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Samych szalonych i pięknych chwil w nadchodzącym roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewuś życzę tobie by ten 2015 był najwspanialszy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    prace cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak to co??
    nowy rok to nowe wyzwania, piękne, radosne, twórcze, jedyne i niepowtarzalne i... Twoje ;-)))
    życzę Ci tych właśnie wyzwań, marzeń, realizacji...
    niech to będzie twórczy i radosny rok...

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W Nowym Roku życzę Ci jeszcze więcej nowych wyzwań, jesteś na prawdę niesamowita!:)

    OdpowiedzUsuń