poniedziałek, 15 grudnia 2014

Czuję Święta


Pomału czuję Święta!!!
W sobotę odgruzowałam z lekka dom i zaczęłyśmy z Zuzą dekorować resztę domu. 
Powyciągałyśmy z szafy wszystko co się uzbierało przez ostatnie lata do dekoracji grudniowych Świąt, poznosiłyśmy to wszystko do pokoju, porozkładałyśmy na podłodze i zrobiłyśmy burzę mózgu:) Zuzka co mogła drapnęła do swojego pokoju, a ja zostałam z całą górą dekoracji, ale chociaż było tego trochę to większość nie nadawała się do mojej tegorocznej koncepcji. Bo to jest tak jak z ubiorem na imprezę, niby cała szafa ciuchów, a jak przyjdzie co do czego to nie ma się w co ubrać. Zostawiłam cały ten majdan i wzięłam się za witrynę w przedpokoju. Bo jej też trzeba było zmienić ubranko z uniwersalnego na Świąteczne:) Przejrzałam szafki w w poszukiwaniu czerwonych skorup i ...


... zrobiłam co mogłam, ale Duch Świąteczny od razu zawitał do przedpokoju. 
Została komoda... no i ten cały majdan z dekoracjami w pokoju...
Ale coś mi mówiło, ze to nie to. Co prawda jeszcze nie wiedziałam CO ma być, ale wiedziałam czego ma TAM nie być. I przypomniały mi się choineczki materiałowe których na blogach nie brakuje, pomyślałam uszyję sobie i ja... materiał miałam już w rękach, nożyczki, maszyna była na stole... adrenalina poszła w górę, ciśnienie też... i STOP... a gdyby je tak trochę udziwnić, lata temu widziałam na skandynawskim blogu choinki z materiału i... TAK!!!
Będą podobne - pomyślałam
No i się zaczęło!
Forma - tego nie cierpię robić. Bo ja z tych co wszystko (prawie) w rękach sklecą, ale narysować to ja nie narysuję nawet kształtnego serca. No noga jestem jak nic! Zaczęłam kreślić, mamrotać pod nosem, aż  Zuzka zajrzała i pokiwała głową, bo podejrzewam, że na tym etapie na śmiech było za późno, złapała się za głowę i rzuciła hasełko:
- MAMO!!! 
I poszła...
Ale ja nie z tych, że jak COŚ postanowią to się poddają!
I proszę, jak sie zepnę to i formę na choinki zrobię - a co!

Choinki Tildy

Śmieszne prawda???
Ale takie miały być:)))

Choinki z materialu, dekoracje na Boże Narodzenie

Jak je postawiłam na komodzie koło witryny, to od razu wiedziałam czego brakuje jeszcze...
I szybciutko siadłam do maszyny:)

But Mikołaja z materiału

Uszyłam skarpetę Mikołaja:)))
I teraz MÓJ przedpokój jest zapowiedzią nadchodzących Świąt!


Na klatce od mojej Beatki zwiesiłam laseczki z masy solnej od Ani z Posolonych pomysłów   


I choineczkę od Dorotki z bloga Zielonkowy domek   
A zawieszka ma już parę lat:)
W pierwszej części przedpokoju z małej szafeczce też znalazło się miejsce na czerwień:)


I kiedy wczoraj wieczorem zapaliliśmy trzecia świecę w stroiku adwentowym


poczułam Święta!
A Wy?
 Jak stoicie z przygotowaniem do Świąt?

54 komentarze:

  1. A ja uważam, że piękne są te choinki! Jedyne w swoim rodzaju i bardzo urokliwe. Patrząc na nie, też mam ochotę wziąć igłę i nitkę w dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihihi, przezabawne są te Twoje choineczki, podobają mi się niesamowicie!!! a razem ze skarpetą tworzą idealny zestaw świąteczny. cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie!!! Myślałam, że mnie juz niczym nie zaskoczysz, ale te choinki są genialne. Cudnie Ewuniu domek swój ubrałaś, nie dziwię się, że czujesz Święta.
    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, te choinki z materiału normalnie bomba! Witryna też wygląda przepięknie. Jednak czerwień ma swoją świąteczną moc ...
    Ściskam-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. choinki genialne!, skarpeta wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te choinki - jakby z baletu jakiegoś wyciągnięte :) Ja za to złapałam chyba wszystkie wirusy świata i z rodzinką wymieniamy się między sobą skutecznie. Sprzątanie leży, dekoracja w polu... czekam aż poczuję się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas choróbska też nie opuszczają, ja już nie mam siły kaszleć... zdrówka:)

      Usuń
  7. hej kochana! ale sliczne dekoracje wyczarowałaś :) piękne te twoje choineczki i bucik. :)))
    dobrego tygodnia i psokojnego przedświątecznego czasu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie! A choineczki są boskie właśnie, urocze niezwykle i mi się naprawdę bardzo podobają!:)))) Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Choinki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinki ekstra,takie bajkowe.U mnie też wszystko przystrojone.Jeszcze tylko choinka,żywa ,pachnąca ........

    OdpowiedzUsuń
  11. Choinki boskie!!!!Pozdrawiam OLA.D

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje choinki to HIT blogosfery, są przepiękne!!! witrynka w przedpokoju też :) serdeczności, a.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też już coraz więcej świątecznych akcentów.
    Twoje choineczki są cudne!!!
    Spokojnych przygotowań.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki widok od drzwi zaprasza do wejścia dalej :) Choinki są fantastyczne i takie zabawne :))) Czy Ty wiesz, że ja też miałam taki problem? Niby wszystkiego pełno ale jakoś nic mi nie pasowało hihi :)))
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. o jak ładnie ja w lesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne te choineczki, i piękne świąteczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świątecznie już u Ciebie.Ja jeszcze walczę z porządkami ale bombki moje własnoręcznie wykonane już czekają na choinkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne mieszkanko:)Mało tak klimatycznych wnętrz w naszej okolicy:) Pozdrawiam
    P.S Mogę spytać, gdzie kupiła Pani te śliczne bomboniery??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część to prezent, ale wiekszość wyszukane na starociach:)

      Usuń
  19. Fajowskie te choineczki, normalnie boskie:) Duch świąt wszędzie zagościł!

    OdpowiedzUsuń
  20. te choinki to bomba!!! :D

    zapraszam na pyszny, aromatyczny cydr!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne choinki w "szpagacie" :). No co? Takie mam skojarzenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Choinki obłędNe :)) szycia wychodzi zdolności pozazdroszczenia! Nastrojów świątecznie się zrobiło u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  23. choinki cudne :-)))

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. No widzę że czujesz:)Przychylę się do damskiej opinii i napiszę,że choinki mi się podobają.Ale bucik jest piękniejszy:)A wogóle to w Twoim mieszkaniu jest pięknie,wyjątkowo i magicznie.Ewa,po prostu umiesz stworzyć atmosferę świąt.Jesteś niesamowita!!!I nie piszę tego,bo Cię lubię:)Jestem obiektywna,właśnie dziś oglądałam Twoje zeszłoroczne zdjęcia świąteczne i byłam nimi zachwycona.Umiesz stworzyć cuda,które znalazły sie u mnie i tworzą niesamowita magię Świąt....dziękuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę tak ładnie piszesz na blogu, ze nikt by nie pomyślał jak na mnie krzyczysz przez telefon:))) Ha ha ha... moja Ty cudna zmienna kobieto ty!

      Usuń
    2. Czy ja kiedyś na Ciebie krzyczałam!!!Albo wrabiałam!!!Nie mówiąc o narzekaniu!!!No kochana,za takie wypowiedzi to Mikołaj rózgi Ci przyniesie a nie karczochy jakieś:)))Przecież ja taka miła jestem:)

      Usuń
  25. Jest pięknie:) Kochana, czarujesz dodatkami:) U nas też już coraz bardziej świąteczny nastrój, pierniki pachną w całym domu, bo piernikowe choinki podbiły serca znajomych:) i tylko ten bałagan, który wraca zawsze jak posprzątam nie chce jakoś odejść raz na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że kolorki na święta lubimy podobne... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja po obejrzeniu u Ciebie zdjęć też czuje święta ! Choinki piękne ! , stworzyły świąteczną , cudowną atmosferę ... No i... jak miło zobaczyć że dekoracje się przydały ... naprawdę tak miło ... Pozdrawiam Cię cieplutko Ewuniu :-))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, jaki piękny przedpokój! Cudownie u Ciebie! Podziwiam Twój wspaniały zmysł dekoracyjny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście śmieszne choinki:))wyglądają jak krasnal w szpagacie:))))ale mają niesamowity urok:)))w ogóle bardzo fajne dekoracje:))))i w moim ulubionym kolorze:))))

    OdpowiedzUsuń
  30. cudownie wszystko wygląda...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. slodkie te choinki a skarpeta super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale pięknie u Ciebie :) Śliczne te choineczki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe choinki, a skarpetę w Twoim stylu już widziałam cudne:) Baaardzo świątecznie u Ciebie i klimatyczne:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewuś jak u ciebie klimatycznie !!! po prostu pięknie

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje przygotowania leżą... Siedzę w pracy, a mąż remontuje w domu. Dopiero w niedzielę się biorę - będziesz szał ciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. choinki wyszły ślicznie krzywe..no cudne są tak jak i cała reszta dekoracji :)
    u mnie również co nieco już udekorowane,wkrótce pokaże :)

    OdpowiedzUsuń