piątek, 5 grudnia 2014

Święta w bieli


W naszym domu podczas Świąt Bożego Narodzenia króluje czerwień, ale są domy gdzie inne kolory podkreślają ten świąteczny czas. Jest czerń z dodatkiem bieli i srebra, jest zieleń z bielą, a także złoto, biel i krem. Wszystkie te domy są inne, każde piękne i w swoim stylu, ale łączy ich jedno - świąteczny klimat.
Na taką "inność" postawiła w swoim salonie Beata z bloga "Smak życia" .
W tym pokoju ma królować: biel, krem i złoto...
Beata poprosiła mnie o uszycie całej masy poszewek i buty Mikołaja. Wytyczne przy zamówieniu było, abym uwzględniła w szyciu koronkę, reszta ją nie interesowała, a w posumowania zamówienia było niezawodne:
"wymyśl coś - wiesz co lubię"
i podpis
"To bierz się do roboty - Twoja KLIENTKA"
Wrr...uwielbiam to:)
Gdym nie miała takiej słabości do TEJ kobiety...
Ustaliłyśmy, że podstawowy materiał będzie w kolorze wanilii, z głębin mojego pudełka z koronkami wygrzebałam piękną bawełnianą szeroka koronkę w kremowym kolorze.
 Końcowy obraz co do poszewek już mi świtał... do tego miały być dwie poduchy z grafiką konika na biegunach i oto co wyszło:

poduszki z grafiką, Boze Narodzenie w bieli

Poduszki obszyłam dokoła koronką, żeby tworzyły kwadrat, w zamierzeniu miały być proste i wydaje mi się, że takie są. Z konikowymi poduszkami tworzą pewna całość... przynajmniej taką mam nadzieję...
Do tego uszyłam buty Mikołaja. Mają zawisnąć na kominku...

Skarpeta Mikołaja

Zdecydowałam się na bardziej finezyjny kształt, bo skoro miały być całe kremowe, tylko z koronka to pomyślałam, że chociaż fason podkreśli ich prostotę.


Do tego w prezencie postanowiłam zrobić Beacie wianuszek w kolorach, które będą królowały w salonie:


I to na tyle. 

***Beatko - dziękuję***

31 komentarzy:

  1. Cudowne jak zawsze :) Ty nikogo Ewuniu nie zawodzisz, bo zawsze coś wymyślisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika!!!! odezwałaś sie - jak miło:)))
      Całuję mocno!

      Usuń
  2. He he znowu wyszłam na zołzę,strasznie mnie opisujesz ZAWSZE:)))Więc nie wiem czy ja COŚ JESZCZE Ciebie zamówię:)))Co do butów,to nigdy nie zapomnę jak się głośno śmiałam gdy czytałam Twoją odpowiedż,na mojego email,w którym wysłałam Ci zdjęcie butów mikołajowych jakie mi się podobają i jakie bym chciała:)Będę zołzą i zacytuję Twoje słowa:"Chyba Cię Bóg opuścił"-Ty to umiesz mnie ubawić:)I co?I jak zawsze wyszły cuda.Nie mogę się na nie napatrzeć.Jesteś wielka!!!A nie pokazałaś cuda na tableta?Pokaż bo tak się spodobał moim córkom,że obie chcą na gwiazdkę taki prezent.Może ktoś jeszcze będzie miał ochotę na takie śliczne etui.Jak ja lubię te nasze emaile przy zamówieniu,dobrze że całego email z zamówieniem nie pokazałaś:)))No dobra kończę i idę sprzątać,w końcu trzeba te cuda u siebie na blogu pokazać.TWOJA KLIENTKA:))))))))To ja Ci dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kochana odbiłaś piłeczkę jak sie patrzy:)
      Buzia!!!!

      Usuń
  3. hihihi - toż to już nie Twórczyni-Klientka, to już Przyjaźń z tego co czytam:) suuuper!!!
    śliczna prostota, ale i romantyczność mi się wybija w tych dziełach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty Mikołaja mnie powaliły! Rewelacja! Poduchy cudowne, ta szeroka koronka świetnie wygląda:) Ta kolorystyka świąteczna u Twoje Klientki - bajkowa, prosta, ale bardzo elegancka:)))) Jestem pewna, że będzie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne macie relacje :) zamówienie wyszło bombowo! Już nie mogę doczekać się fotorelacji na blogu Beatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu jak zawsze cudnie but mikołaja powalił mnie na kolana, a poszewki obszyte koronką bawełnianą uwielbiam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. But śliczny- jak zawsze trzymasz fason !!!
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są genialne,cudny kształt im nadałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty cudne!
    bardzo lubię biel ale u mnie święta na kolorowo i bajkowo - no bo E. jeszcze mała niech cieszy się :)
    ale mi się marzy takie vintage wystrój... może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne :o
    U mnie tez w swieta kroluje czerwien ;)
    Zapraszam xxxobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny bucik, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ano, klient nasz pan :))
    Poradziłaś sobie jak zwykle! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i elegancko :) cudowna koronka

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne poszewki i wianek, a skarpeta bardzo finezyjna ;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudeńka, but jest rewelacyjny! :)) Zapraszam przy okazji do mnie na Rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewcia, nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych jak widać. Klient chce, klient ma! Mikołajowe buty pełen odlot!!
    Ściskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he ... klient chce, klient ma... innej opcji nie ma:)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy świąteczny zestaw kolorystyczny. Nie spotkałam się z takim do tej pory ale wygląda oryginalnie i ciekawie... Bardzo ładnie prezentuje się w wykonaniu Twoich prac. Zwłaszcza wianek ujął mnie za serce.
    Ola Sz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduszki są piękne, ale but Mikołaja jest genialny:) Oj jak Ci służą takie wezwania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszki zawsze są piękne ale z butem to mnie zaskoczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne świąteczne dodatki stworzyłaś. But rewelacja. Ja kocham czerwień świąteczna w Zaciszu, a w Warszawie w mieszkaniu dominuje biel i jej odcienie:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. No to się nie dziwię, że Mikołaj przyniósł Ci całą masę prezentów :) Takie śliczności tworzysz :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wszystko cudowne, ale skarpeta jej kształt, wykończenie podbiła moje serce:) buziaki aga

    OdpowiedzUsuń