sobota, 13 grudnia 2014

Z gwiazdką w tle...


Wiem, znowu mnie nie było, ale tym razem winę zganiam na mój komputer!
Focha strzelił, zaciął się, odmówił współpracy, zemścił się, nie wiem co jeszcze, ale chyba nazbierało się tego dużo, bo nie mogłam go było uruchomić. Byłam przerażona, bo wszystko w nim mam, grafiki, zdjęcia, moje wszystkie kontakty...uff...było gorąco!!!
Pomógł Pan Mąż, nie wiem co zrobił, ale usiadł i po pięciu minutach powiedział: zrobione!
Chwała Ci Mężu!!! - zawołałam.
No i teraz będę już Wami na bieżąco
Zaraz ponadrabiam wszystkie zaległości, ale najpierw pokarzę Wam co uszyłam dla mojej Ani, a mamy Juli, której pokój pokazywałam tutaj.
Tym razem motywem przewodnim były gwiazdki.
Do okna uszyłam roletę:

Roleta hand made, okno na Święta,

Wiem, wymiar na Zuzkowe okno niezbyt pasuje, ale chciałam Wam pokazać ją już:)
Jak widzicie do gory zapinana jest na wiązania, bo Ania ma karnisz, który ciężko się zdejmuje, dlatego pomyślałam, że takie wiązania raz, dwa się założy, a przy okazji dodatkowa ozdoba jest:)

Roleta rekodzieło

Połączyłam biały materiał z czerwonym, tasiemką w czerwonym przeszyciem.
Do tego uszyłam zazdroskę do okna:


To samo połączenie kolorów i tasiemki.
Roleta i zazdroska będą wisiały w jednym oknie. 
Niestety ja nie mogłam pokazać ich razem, musicie to sobie wyobrazić:)
I na koniec obrus:

Obrus na stoł, Obrus na wigilię

Jest duży, jego wymiary to 2m/1m...ach gdybym miała czas to bym sobie takie sprawiła...


Ze świąteczną zastawą będzie wyglądał pięknie...
To takie Święta z gwiazdką w tle...dosłownie:)

Ania - DZIĘKUJĘ!!!

29 komentarzy:

  1. ale cuuudo roleta, w ogóle cały komplet JAK ZWYKLE przepiękny, ech, ty Szyciowa Zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co te gwiazdki w sobie maja ;) Super sie prezentuja. Mi ostatnio padl laptop na Amen. I tez panika... dobrze ze jest cos takiego jak raty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój na szczęście sie odblokował, ale stracha miałam

      Usuń
  3. Piękne te rolety, coraz wyraźniej do mnie przemawiają :))gwiazdka w tle jest pełna romantyzmu..:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne świąteczne czerwoności!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdki w tym roku zdecydowanie górą ! W Twoim wykonaniu wygląda to pięknie ! Aż zazdroszczę tej Ani :-))))))))))) Pozdrawiam cieplutko :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jak zwykle! Gwiazdki to idealny motyw, zwłaszcza na święta :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna roleta i obrus:-) Idealny material na swieta i nie tylko:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny , świąteczny zestaw . Gwiazdki i czerwień zawsze pasują do świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te gwiazdkowe robótki !!! A czerwień i mnie w tym roku skusiła i taki kolor będzie u mnie królował.
    Pozdrawiam Cię cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta i gwiazdki,koniecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się wszystko, co robisz, co uszyjesz, ale obrus wymiata!!!! A jak dojdzie zastawa i dania wigilijne to ja bym od stołu nie wstała:)))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ ta czerwień cudownie soczysta- pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to udekorowałaś, zazdroska i obrus pięknie się komponują :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja kupiłam sobie ostatnio taki czarny materiał w biał gwiazdki i szkoda, że nie mam Twoich zdolności, żeby poszyć sobie jakieś cuda. Zostaje tylko tasiemka na ciepło :) A z komputerem to faktycznie mogło być kiepsko. Zgraj sobie gdzieś wszystko na płytki, czy pendriva. Radzę, a sama jeszcze tego nie zrobiłam. Jak by mi laptop padł, to totalna załamka. Chyba dzisiaj to nadrobię. Buziaki Ewuś :****

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności te gwiazdy+czerwień = :)))
    PS.
    Wiesz My mamy masę zdjęć , nawet nie zadajemy sobie sprawę ile , od czasu do czasu trzeba zrobić czystkę hihi Tylko ciężko z tym, bo ich szkoda. Napisze tyle - BĘDĄ NOWE - kisssss

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak, gwiazdki na święta muszą być, by klimat stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te gwiazdeczki! Z daleka wyglądają na małe groszki - też uroczo. No i czerwono...klimaty świąteczne. I uważaj z laptopem - mi padł razem ze wszystkimi projektami na studia i zdjęciami mojej Mamy. Nie do odzyskania...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma świąt bez gwiazdki :)) Uściski Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowe rozwiązanie i bardzo typowy kolor na Święta - uwielbiam czerwień w tym okresie , ma swoje 5 minut pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna roleta ale u Was już Świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne gwiazdki, super roleta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie! Gwiazdkowe rolety są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ja Ci zazdroszczę tych Twoich krawieckich umiejętności,wszystko umiesz wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń