sobota, 6 kwietnia 2013

Moje pasteLOVE ...


Pastele w tym sezonie królują.
Widać je na każdym kroku. 
Tylko promyczka słońca brakuje dla pokreślenia ich piękna...
Naczynia w pastelowych kolorkach pokazywały się od jakiegoś czasu. Jest dużo firm które mają w swoich kolekcjach czy to miseczki, czy talerzyki, filiżanki, kokilki...wykonane z metalu i kamionki...Widać je na Waszych blogach i tak cudnie wyglądają, jednocześnie ocieplając mieszkanie. Kusicie mnie, oj kusicie a najbardziej nasza Skraperka klik.
Boże czego ta dziewczyna nie pokazuje! Same cuda a ja jestem z tych osób które obojętnie nie mogą przejść obok pięknych rzeczy!!! I tak oto zachorowałam na pastelową ceramikę. W Polsce jedynym producentem o którym mi wiadomo jest Olkusz. Poszperałam w internecie, pogrzebałam na Allegro i trafiłam na przesympatyczną Panią Weronikę u której mogłam zakupić to co chciałam.


Brałabym więcej ale na szczęście nie było tego czego szukałam bo bym z torbami poszła:)
Pani Weronika okazała się naprawdę przesympatyczną osobą, stanęła na głowie żeby zdobyć to co chciałam. Polecam jej produkty na Allegro klik
Wracając do tematu zakupiłam sobie pojemniczki w pięknym błękitnym kolorze


Pistacjową kankę kupiłam już czas jakiś temu. Stała tak sobie samiusieńka i nie miała towarzystwa dopiero jak zobaczyłam piękną pastelową kolekcję z Olkusza. Różowego imbryczka nie planowałam kupić, ale jak dostałam z nim zdjęcie od Pani Weroniki to była miłość od pierwszego wejrzenia:)


I nie żałuję, jest piękny!!!
A teraz myślę jak by je w tej mojej kuchni ładnie wyeksponować...hmmm....coś wymyślę...
Pomału coś mi świta...A teraz plądruję internet w poszukiwaniu innych pasteli. Myślę że postawię na kamionkę. Coś już znalazłam, problem tylko w cenach! Czemu to jest takie drogie???
A Wy co myślicie na temat pasteli, dziewczynki???

I jeszcze na koniec chcę Wam podziękować za tak liczny udział w moim candy. 
Witam również nowych obserwatorów mojego bloga, pomału zaglądam na Wasze blogi i jestem pełna podziwu dla Waszych talentów:)))

Miłego weekendu Wam życzę:)

53 komentarze:

  1. Wyjątkowo pomysłowe i ładnie prezentuje się pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pastele rozweselaja pomieszczenie ja szukam fajnych pojemnikow na przyprawy. Masz racje odnosnie cen.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne rzeczy są w sklepie na mim osiedlu, też w Warszawie, tylko tańsze porównując z cenami na allegro, przy okazji może porobię dla ciebie jakieś zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jak ładnie,pięknie pastelowo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana pastele uwielbiam, a to co ty zdobyłaś to istne perełki, same słodziaki. A co do ceramiki w pastelach to rzeczywiście ceny są obłędne niestety. A pastelowe takie pojemniczki czy dzbanek to moje marzenie. Gratuluję tak wspaniałych zakupów. Buziaki i miłego łikendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pastele to zrobiłaś mi ochotę już w zeszłym roku. Pamiętam Twoje malutkie kolorowe kokilki:)))

      Usuń
  6. Pięknie zestawiłaś kolorki, uwielbiam pastele:) Zawsze zerkam z przyjemnością. Różowy imbryczek skradł mi serducho :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, przyznam że w realu jest dużo ładniejszy:)

      Usuń
  7. Super masz te naczynka,fakt pastelowy modny w tym roku:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pastele są piękne ... Ciekawa jestem jak je wyeksponujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne:) Imbryczek w kropy cudny:) Ja chciałabym osłonki w kropy do kuchni, widziałam takie w OBI i chyba zaszaleję, bo mi się bardzo spodobały. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i przepadłam i oczywiście też takie pastelowe cudeńka chce :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana:) Moja wypłata mogłaby w całości pójść na pastele:) To jakaś mania:) Ale na razie spokojnie ceny mnie przerażają:)Cudne rzeczy masz już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to teraz inwestujesz w pampersy. Też mają pastelowy kolor:)))

      Usuń
  12. Imbryczek w kropeczki wymiata wszystko inne ;P ale fakt...pastele są cudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pastele, ostatnio wszystko co kupuje jest właśnie w tych
    odcieniach ;-)
    Czajniczek w kropki jest rewelacyjny ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochana jestem w pastelach bez pamięci, a jeśli chodzi o miłość do różu, to dorównuję mojej 4-letniej córce :)))
    Imbryczek jest po prostu boski :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuś jak bym tylko znalazła w dobrej cenie to całą kolekcję Nostalgia bym zakupiła!!! Polowałam u Izy bezskutecznie. Szukałam w necie ale znając ceny, które były u Izy to byłoby marnotrawstwo (kanka różowa w białe kropy była u Izy za 40zł o ile dobrze pamiętam a w sklepach w sieci prawie 100zł, czajniczek znalazłam za 55zł ale to nadal drogo jeśli wies , że można taniej ...) no nic może gdzieś znajdę. Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że naszukałam się dobrego sprzedawcy, ale wiem można kupić jeszcze taniej - dziewczyny o tym piszą na blogach. Pytanie tylko gdzie???

      Usuń
  16. Imbryk skradł moje serce, śliczny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, słodko i subtelnie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Ewo:) Buziaki wielgaśne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wszystko się komponuje :) A imbryczek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu,cudowne zakupy.Ja na razie jestem za bielą u mnie w kuchni,choć urzekły mnie wielkanocne pastele i byc może dokupię sobie parę drobiazgów,które będę wystawiać na wiosnę ale na dziś marzy mi się biały dzbanek z tej serii.Byłam nawet na allegro,gdzie polecałaś sprzedawcę,ale musze z takim wydatkiem poczekać.Ale będę dojrzewała do tego zakupu:)))A tak przy okazji moja babcia miała taki dznban i imbryczek i kankę...i wszytsko kiedys wyrzuciła:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też! Kto by pomyślał Beatko, że to wszystko będzie kiedyś znowu królowało???

      Usuń
  21. hej kochana:) o jak miło! wspaniałe zakupy u Ciebie widzę i wybacz, że skusiłam, ale chyba na dobre Twojej kuchni wyszło, prawda?:))) świetne te pojemniczki i imbryczek jaki fantastyczny! ja marzę o miętowym:))) dzięki za namiary do Pani Weroniki:))) ściskam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętowy jest na Allegro u innego sprzedawcy za 55,00zł
      A zakupy i owszem wyszły mi tylko na dobre:) A jak humor poprawiły!

      Usuń
  22. Uwielbiam pastelki:)))gdyby nie hamulec w postaci mojego M wymieniła bym całą białą kolekcję na pastelki,ale rozsądek M bierze górę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mamy tych M, Z, J...bo przepuściłybyśmy wszystkie pieniądze:)
      Buziaki ☻☻☻☻

      Usuń
  23. Ewidentnie cuda prezentujesz! Sliczne są te rzeczy!:)
    pojemniczkii mbryk mega! :)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  24. Pastele? Jestem na tak! Szczególnie wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  25. Puk, puk:) Różowy czajniczek jest genialny. Idę szperać na allegro a ciebie zapraszam do siebie bo i candy mam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja sobie popodziwiam twoje cudeńka ;P są cudne ;) BUZI

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne! ♥ uwielbiam pastele!
    sama mam imbryczek, ale miętowy (to mój kolor sezonu;))
    też z chęcią przygarnęłabym jeszcze jakieś cuda!!
    buziaki,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ piękne te Twoje nabytki! :))
    Cudowne kolorki, takie delikatne i świetnie do siebie pasują!
    Ja mam taki dzbanuszek z emalii Olkusz w wersji białej z niebieskimi kwiatuszkami, też go uwielbiam :)
    A kupiłam go, nie uwierzysz, w Kauflandzie i w dodatku był przeceniony!
    Czasem można przypadkiem trafić na coś ciekawego w takich miejscach ;))
    Pozdrawiam serdecznie i oby do wiosny (tej na zewnątrz ;))
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  29. Ewo a teraz kusisz Ty ;) - cuda. Uwielbiam te emalie :)
    Przywołują cudowne wspomnienia - w takiej kance z babcią nosiłam kawę inkę na pole w okresie żniw :)
    Oj chyba i ja się skuszę - tylko nie wiem, które kolory wybrać. Wszytskie są śliczne :)
    Imbryk już bym zakupiła ale nie ma go na aukcjach :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoje zakupy wprowadziły mnie w czasy dzieciństwa. Sielskie klimaty uwielbiam. "Robią" klimat u Ciebie, właśnie taki beztroski, letni, spokojny...
    Pozdrawiam-Dominika

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam pastele!!W rzeczywistości wyglądają jeszcze ładniej!!Mam bzika na pudrowy róż..Ola

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam po odbiór wyróżnienia ode mnie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękności kupiłaś i takie ponadczasowe. Zajrzałam do tej kobietki i... tyle rzeczy kupiłabym... wiadomo... kasa... Ale fajnie, że podałaś link, skuszę się na coś... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O rety, oniemiałam widząc Twojego posta :-) Ja choruję na emalie w tym kolorze - pastelowy róż w białe kropki - taki imbryk i kankę i pojemniczki. Ale cuda zdobyłaś. Na ten różowy imbryk nie mogę się napatrzeć. Poszukuję takich emalii i nigdzie nie ma w tej kolorystyce. A obawiam się też, że gdybym znalazła, to cena byłaby zawrotna. Znalazłam już jakiś czas temu aukcje p. Weroniki, ale na razie nie ma takich pasteli. I te pojemniczki niebieskie... O jak ja Ci zazdroszczę tych emalii ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja Droga, widzę że uwielbiamy tę samą Weronikę :) Ja zakupiłam ostatnio miętowy czajniczek i dwa kubeczki. Niestety nie załapałam się już na pastelowy róż i bardzo ubolewam z tego powodu. :) Chociaż może i lepiej, bo też bym poszła z torbami.
    Uściski ogrome!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę a mnie się marzy teraz miętowy czajniczek:)))
      dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  36. Na razie dzielnie powstrzymuje się od większych zakupów, ale jak patrze na te Twoje cuda to bym mogła faktycznie puścić nas z torbami po jednych zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń