sobota, 13 kwietnia 2013

Wyróżnienia:)))

 
 
Sypią się na wiosnę wyróżnienia...
Miły gest, świadczący o tym, że zapadają nam w pamięć blogi i chcemy sprawić radość właścicielowi.
Trafiło się i mnie.
Dwie całkiem miłe osóbki, które prowadzą bardzo interesujące blogi, gdzie pozwalają nam zerknąć na swoje pasje wyróżniły mojego bloga.
Pierwszą dziewczyną jest Paulina. Poznałyśmy się całkiem niedawno:)
Fajny blog zajrzyjcie koniecznie!!! klik  
Otrzymanie wyróżnienia łączy się z odpowiedzią na pytania, więc pomęczę Was trochę:)
 

1. Jak masz czas to najczęściej? Może nie najczęściej, ale najchętniej sięgam po dobrą książkę
2. Miasto czy wieś? Miasto, ale nie za duże
3. Lubię... ludzi
4. Najczęściej jadam... zganicie mnie za to, ale chipsy
5. Gdybym mogła to... mieszkałabym w swoim domku na peryferiach miasta…
6. Szczyt głupoty to...zapalić świecę i włożyć ją do akwarium, żeby miały widno:)
7. Z gazem czy bez? Hm…nie za bardzo łapię o co chodzi…
8. Nigdy nie robię... niczego na siłę:)
9. Książka czy telewizor? Zdecydowanie wolę książkę
10. Jak reagujesz na stres? Nie jem
11. Co daje ci najwięcej szczęścia? Moja córcia ♥♥♥

 
Kolejne wyróżnienie dostałam od bardzo kreatywnej dziewczyny  PaulaArt  klik  .
 Widziałyście jej miśki, zajączki czy Tildy? Są piękne!
Zasada przekazania wyróżnienia jest jedna: nie można przekazać wyróżnienia osobie, od której się je otrzymało i należy opisać siebie w trzech zdaniach, więc:
 
Jestem niską blondynką (idziemy w myśl zasady "małe jest piękne"), o szaroniebieskich oczach. Mam duży dystans do swojej osoby i umiem się śmiać sama z siebie. Bardzo łatwo nawiązuję kontakt z innymi. 

Myślę, że wystarczy. O wadach nie wspominam bo też nie było o tym mowy:)))

A teraz pora wyróżnić inne blogi...
LadyDi za pomysł wykorzystania szprycy do kremów w celu nałożenia fugi!!!
Le PetitKa za lekkość pisanego słowa...
Zakręconą kurkę za pomysłowość...
Beti Hause za dystans do życia:)
Ali  za kreatywność...
 Smak życia za to, że jest ♥
Skraperka  za inspiracje...
 
Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, bo każdej z Was blog jest ciekawy i wyraża Waszą osobowość:)))
 
Blogi, które wyróżniłam proszę o trzy zdania, w których możecie siebie nam jeszcze bardziej przybliżyć. I wyróżnienie następnych paru blogów...
 
 A teraz zmykam podłogę umyć:)))
Miłej niedzieli Wam życzę !!!

20 komentarzy:

  1. Wygrałaś Candy, gratuluję i proszę o kontakt :)
    pozdrawiam serdecznie - też Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci wyróżnień,miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedzi na moje pytania:) Z gazem czy bez to chodziło o wodę czyli jedno z tych absurdalnych pytań:) Gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacie kręcę :) dziękuję Ci pięknie! No i jeszcze to za co mnie nagradzasz tak pięknie napisałaś :):):) Dziękuję pięknie! :* Buziaki wielkie! Uściski ciasteczka i kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnień:)
    Kolejne wygrane Candy :) Wczoraj też widziałam, że wygrałaś :) Ewciu, Ty szczęściaro! Gratuluję :)
    Pozdrawiam ☼ wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje,udanej i ciepłej niedzieli życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewunia bardzo,bardzo dziękuję!! Z tym dystansem to u mnie różnie bywa hihi :))))
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki bardzo za wyróżnienie, bardzo mi miło, i jak tylko chwilę będę miała na pewno napiszę. pozdrawiam i życzę miłej i wiosennej niedzieli ♥:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Shabyy:)
    Podziwiam pomysłowość dotyczącą szklanego klosza...ja się za długo zawsze decyduję, a jak już wreszcie pójdę i chcę kupić, to figa z makiem, kupił kto inny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Ewciu! ...chipsożerco :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu dziękuję za wyróżnienie a jeszcze bardziej za uzasadnienie dlaczego ja:)Dopiero dziś weszłam na bloga,ale pokażę dzis co wczoraj zrobiłam w sklepie. Tylko na razie muszę:poukładać wyprane ciuchy,poparować skarpetki,schować dekoracje świąteczne,pozmywać i pewnie jeszcze coś zrobić:))I takie będę miała niedziele,do końca sezonu:)Ale co tam przynajmniej coś sie dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje!!!!!
    Ślę wiosenne całusy! - D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) I dziękuję za wyróżnienie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki , kobietko, że o mnie pomyślałaś przy tym wyróżnieniu :) Koniecznie coś tam naskrobie o sobie, bo trzy zdania - to jeszcze znajdę czas... :))))
    Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń